(15.02.2012)
Здравейте,
мисля, че е крайно време и аз да споделя моят куад-коптер (или четири-коптер, който както иска да го нарича) с вас. Всички части не бяха поръчани от едно и също място но за мой късмет пристигнаха в един и същи ден. В общи линии рамката взех от еВау а всичко останало от ХобиКинг.
Пълната информация за модела можете да намерите и в блога ми: ArxangelRC.blogspot.com
Спецификацията е следната:
Рамка: х525
Контролер: HobbyKing board v2.1
Мотори: Turnigy D2830/11 1000 или 1100kv (не става ясно защото на мотора пише едно, в книжката му друго)
Спийд контролери: HobbyKing BlueSeries 30A
Батерия: 3s Turnigy 4000mah 30C
Радио: HobbyKing 6ch 2.4Ghz
Сглобих го относително бързо. Като цяло рамката не е с особенно високо качество но поне е доста здрава и правилно разпробита. Първоначално не сложих крачетата защото липсват половината винтове за монтирането им. Флашнах контролера с версия 4.7Х но имах набралият популарност проблем с "мързеливият мотор 4". В крайна сметка флашнах отново с версия 2.5 на програмата и всичко работи добре сега. Апаратурата е за смяна защото е просто обикновенна 6 канална без никакви настройки, но за това по-нататък в поста.
Като цяло доста си пойграх за да е всичко максимално прибрано и подредено.
В първоначалната версия на рамката без крачетата тежеше 735г без батерията и 1088г с батерията.
Изключително съм горд с конектора от батерията към спийд контролерите който си направих. Много е лек и лесен за спояване.
След монтажа на крачетата (не както е предвидено защото липсват половината винтове) теглото стана 1172г с батерията.
Тествах резервният мотор на собственоръчно изработен стенд за тяга и резултатите са следните:
Перка 8х4 на 2s LRP 4600mah 30C - 270г тяга на 3.9 ампера;
Перка 8х4 на 3s Turnigy 4000mah 30C - 500г тяга на 6.7 ампера;
Перка 10х4.5 на 2s LRP 4600mah 30C - 550г тяга на 9.4 ампера;
Перка 10х4.5 на 3s Turnigy 4000mah 30C - 900г тяга на 15.3 ампера;
Поръчвайки перки от еВау с тях отидоха и огромни количества изолир банд за да се балансират. Преди да ги балансирам обаче се наложи да балансирам стенда за балансиране, който поръчах от HobbyKing, защото фиксиращите адаптери бяха доста криви. След като го балансирах стана доста прецизен, но магнитните стендове попринцип са. След като балансирах перките до съвършенство (виж снимките долу колко изолир банд отиде за това) се заех с моторите.
За мое щастие тези моторчета се оказаха доста читави, имаха нужда от много малко балансиране и не вдигат много шум. Смазах лагерите с масло за лагери LRP.
След това за да балансирам адапторите за перките (най-големият проблем) се наложи да монтирам перките на мотора и така да балансирам адаптора защото иначе няма как. За целта със свинска опашка хващах много здраво телефона ми към въпросното рамо чийто мотор балансирам и ползвах програмката Seizmo (за Android) която показва вибрациите. Като цяло се балансираха горе долу добре, но адапторите пак са си криви.
Понеже четох някъде, че прекалено много вибрации достигащи до контролера могат да пречат на жироскопите да си вършат работата реших да изолирам до колкото мога контролера от вибрации.
Взех капачето на кутийката в която пристигна контролера и му изрязах крайщата като ги направих на 16 малки квадратни парченца. След това сложих едно между пласмасовият спейсър и горната плочка и още едно отдолу между гайката и плочката (общо 8 за монтаж на всички спейсъри). След това сложих пак едно между винчето с което ще захвана контролера за спейсъра и самият контролер и още едно между контролера и спейсъра (и така за всички 4 ъгъла на контролера). Мога да кажа, че осезаемо на контролера има по-малко вибрации когато работят моторите отколкото под него на самата рамка.
Та след толкова борба и балансиране най-накрая направих нещо като първи полет. Понеже, както всички знаем, навънка не става за летене в момента, или поне не смея на този топящ се сняг, това стана в офиса ми (знам, че не е най-подходящото място, но просто няма друго).
На първото видео съм събрал успешните излитания (имаше повече но съм снимал само толкова). Доволен съм, че не успях да го разбия, нямаше инциденти въпреки безкрайно чувствителното управление. Също съм доволен, че успях да тримирам ръдера доста добре, поне с него нямах грижи да го коригирам постоянно. Интересно е как се променя звука на моторите когато се издигнат на около 1.5 метра, стават доста тихи, въпреки, че все още има вибрации (за това има решение малко по-долу). В това първо видео коптера е с 3s Turnigy-то. На края точно преди да го кацна се чува един удар, той беше причинен от отлепил се и изхвърчал куп с изолир банд от едната перка който удари една кутия. Дълго се чудих как не е станало по-рано имайки в предвид колко много ползвах за балансирането. Имайте в предвид, че по време на тези тестове в офиса имаше 3 климатика които работеха.
Във второто видео съм събрал всички опити за излитане и свикване с движенията на коптера предшестващи излитанията от първото видео. До към 7:35 мин карам коптера с 2s LRP батерията и се държи доста добре.
В общи линии резултатът е, че си поръчах радио Gruapner MX-12. Когато имам възможност да регулирам крайните точки и т.н., мисля, че ще се контролира доста по-лесно.
След тези първоначални тестове реших да се заема с проблема с адаптерите за перките.
Като за начало скъсих осите на моторчетата от 15мм на около 8.5мм с дремела. Почти съм убеден, че вибрацията от моторчетата намаля и звука им се промени малко.
След това, пак с дремела, скъсих и адаптерите за перките. Не съм ги мерил колко са, но отрязах около 3мм от върха, за да може когато затегна гайката адаптера да не излиза над нея.
И в крайна сметка замених конусовидната глава на адаптера с най-обикновенна 5мм гайка. Запазих всички други компоненти. Опитах се да използвам обикновенна шайба, но дупката е 5.3мм и е почти невъзможно да затегнеш гайката и шайбата да не се премести затова запазих оригиналната.
В крайна сметка резултатите са следните: преди върха на адаптера беше на 41мм от мотора, сега е на 26.5мм от мотора, демек е намален с почти 15мм. Като резултат мога да кажа, че заради тази модификация почти няма да има нужда от балансиране на адаптера защото вибрациите са доста ниски вече и по време на работа адаптера не се отклонява от центъра си. Все още не съм го летял така, но тази седмица мисля да го пробвам, а й новата апаратурка трябва да дойде.
Това е за сега, ако някой има въпроси или предложения моля да ги сподели. Когато имам ново инфо ще пиша.
UPDATE 1 (22.02.2012)
Такааа, днеска имаше отново успешен полет, първи след скъсяването на осите и на адапторите. Имам и он боард видео. Днеска си сложих и велкро за батерията, но ще трябва да залепя и на батерията едно парче за да я захваща и нея да не се изпързаля в даден момент.
Следва да си покажа и камерката за он боард-а. Моля да не се смеете много. Това НЕЩО беше направено за едно 4 канално хели играчка което имаше доста вибрации, и при хелито пак не ги елиминираше напълно, но мисля, че при куада се справи добре.
Ива ред и на видеата. Днеска се сетих да изключа климатиците преди полет и имаше доста голям ефект от гледна точка на стабилността. Много малко вибрации като цяло, още по-тихо е станало според мен. Установих, че имам счупен лагер на мотор 3 и ще трябва да го сменя защото причинява малко повече вибрации от колкото другите мотори но не загрява повече. На края на летенето температурата на всичките беше около 38 градуса.
В това видео е он боард частта. Надявам се, в редките моменти когато куада не удря пода с камерата под него да се вижда, че почти няма вибрации към камерата. Самата камера е малко скапана но за 20 лева толкова, замръзването на картината на всеки 5 сек си е от камерата, така е от както съм я получил.
UPDATE 2 (23.02.2012)
Днеска постигнах още напредък откъм намаляване на вибрациите. Когато поръчвах моторите, прочетох в ревютата, че адаптерите за перките не са хубави и затова поръчах други от еВау. В крайна сметка найстина се оказа, че тези с моторите не са хубави и понеже изглеждаха подобни на тези които поръчах от еВау реших, че и те няма да са хубави.
НО, новите дойдоха вчера и днеска се зайграх да ги тествам защото бяха малко по-различни от сегашните. Дълги са точно толкова колкото рязаните сегашни, и нямат шайбата която имаха старите. На снимките се вижда, че назъбената повърхност приляга много по-добре на долния край на оста на адаптора.
Затова днеска когато сменях мотора с кофти лагера смених и адаптора. Резултатите са повече от добри както може да се види на снимките долу.
(Не обръщайте внимание на апаратурата, ползвам я за тестване за да не разкачам всичко от контролера и приемника всеки път когато ми скимне нещо.)
Това е само мотора на 50%:
Това е само мотора на 100%:
Това е мотора със стария адаптор:
Това е мотора с новият адаптор:
Това е мотора с новият адаптор и перката:
От стария адаптор прехвърлих само шайбата и гайката. Тестовете правих с 3s батерията която ползвам за летене.
UPDATE 3 (28.02.2012)
Да се върнем на темата с намаляване на вибрациите. Реших да намаля въртящото се тегло още и да намеря начин да центрирам по-добре перките спрямо адапторите. Затова реших да сложа термо шлаух на осите на адапторите. В крайна сметка за 6мм дупка отидоха 2 слоя термо шлаух за да пасва перфектно и да няма луфт. Перките се центрираха доста добре и затова махнах шайбата. Тестовете показаха, че вибрациите са по-малко от преди, също така вече сложих новите парки подсилени с влака фибро стъкло, и те се балансираха с по-малко изолир банд от предишните. Все пак ще трябва да си поръчам перките подсилени с карбон.
Новите ми играчки пристигнаха!! DJI Naza контролер и апаратура Graupner MX-12. Граупнер-а не е толкова сложен, даже бих казал до някъде е интуитивен, разучих го доста бързо и го настройх за работа с контролера. Телеметрията работи много добре. Като цяло и контролера е доста лесен за конфигуриране, ъпдейтване, и свързване и настройки.
Запойх конекторите за VU-то към конекторите за батерията директно. Монтирах го на срещуположното рамо от това на което е алармата за липо-то.
От разпределителна кутия за кабели изрязах платка 5х5см и я разпробих за да пасне на болтовете от HK контролера. Направих и две дупки за да прокарам свинската опашка за да не лепя контролера за пласмасата (поне засега). Хвана се доста здраво и не мисля, че ще има проблеми за сега. Смених и местоположението на приемника за да не са прекалено опънати жиците.
И като за финал едно видео на първият полет в офиса. Настройките на ele, ail и rud на dual rate-a са на 50%. Всички други настройки на контролера са стоковите, нищо не съм пипал за сега, така е от завода. Малко е нервен, особенно когато му дам повече газ за да се издигне, ще трябва да се настрой.
UPDATE 4 (29.02.2012)
Днеска се заех да настроя контролера, до колкото е възможно в офисни условия. След 1 час настройване и 2 счупени перки резултата е добър. Има някакво странно тръскане от време на време, може да се види и на двете видеа. На второто се вижда по-добре защото държа куада по-неподвижен. Ако някой има идеия как да го оправя това, може да сподели.
UPDATE 5 (01.03.2012)
Днеска направих тестовете за време. Отново в офиса, но този уйкенд се надявам това да се промени. Използвах батерия 3s 30C 4000mah Turnigy и бях монтирал и ват метър. Изкара 12 минути преди да започне да пищи ли-по алармата която е настроена на 3.6 волта. На зареждачката после пое 3617mah. Това означава, че след 12 мин имам достатъчен запас за да си кацна спокойно без да притеснявам батерията.
В края на полета температурата на батерията беше 35 градуса.
На моторите беше по 42 градуса на всеки.
На спиидовете беше по 30 градуса.
На снимката долу може да се видят резултатите от ват метъра.
Um - минимален волтаж
Im - минимално напрежение
Up - максимален волтаж
Ip - максимално напрежение
Теглото на коптера след инсталацията на Naza-та е 1236г.
Ако някой има предложения или коментари относно резултатите от ват метъра ще се радвам да ги сподели.
Също така, днеска ходих при едно приятелче да тестваме едно ново хели което днеска си купих:
и реших на същото място, бидейки доста по-широко и т.н. от офиса да тествам и куада след като така и така ми беше в багажника. Резултата може да се види на видеото. Съжалявам за качеството но там беше доста тъмно и телефона явно е минал на нощен режим и качеството е малко развалено, но се вижда добре.
Настройките са почти перфектни, но иска още малко играчка. Като цяло съм безкрайно доволен, държа се прекрасно без видимо клатене.
П.С.: на видеото където бутам куада нагоре и надолу с ръка, той сам се връща на позиция без да пипам радиото.
Темата продължава в нова такава ТУК.
Здравейте,
мисля, че е крайно време и аз да споделя моят куад-коптер (или четири-коптер, който както иска да го нарича) с вас. Всички части не бяха поръчани от едно и също място но за мой късмет пристигнаха в един и същи ден. В общи линии рамката взех от еВау а всичко останало от ХобиКинг.
Пълната информация за модела можете да намерите и в блога ми: ArxangelRC.blogspot.com
Спецификацията е следната:
Рамка: х525
Контролер: HobbyKing board v2.1
Мотори: Turnigy D2830/11 1000 или 1100kv (не става ясно защото на мотора пише едно, в книжката му друго)
Спийд контролери: HobbyKing BlueSeries 30A
Батерия: 3s Turnigy 4000mah 30C
Радио: HobbyKing 6ch 2.4Ghz
Сглобих го относително бързо. Като цяло рамката не е с особенно високо качество но поне е доста здрава и правилно разпробита. Първоначално не сложих крачетата защото липсват половината винтове за монтирането им. Флашнах контролера с версия 4.7Х но имах набралият популарност проблем с "мързеливият мотор 4". В крайна сметка флашнах отново с версия 2.5 на програмата и всичко работи добре сега. Апаратурата е за смяна защото е просто обикновенна 6 канална без никакви настройки, но за това по-нататък в поста.
Като цяло доста си пойграх за да е всичко максимално прибрано и подредено.
В първоначалната версия на рамката без крачетата тежеше 735г без батерията и 1088г с батерията.
Изключително съм горд с конектора от батерията към спийд контролерите който си направих. Много е лек и лесен за спояване.
След монтажа на крачетата (не както е предвидено защото липсват половината винтове) теглото стана 1172г с батерията.
Тествах резервният мотор на собственоръчно изработен стенд за тяга и резултатите са следните:
Перка 8х4 на 2s LRP 4600mah 30C - 270г тяга на 3.9 ампера;
Перка 8х4 на 3s Turnigy 4000mah 30C - 500г тяга на 6.7 ампера;
Перка 10х4.5 на 2s LRP 4600mah 30C - 550г тяга на 9.4 ампера;
Перка 10х4.5 на 3s Turnigy 4000mah 30C - 900г тяга на 15.3 ампера;
Поръчвайки перки от еВау с тях отидоха и огромни количества изолир банд за да се балансират. Преди да ги балансирам обаче се наложи да балансирам стенда за балансиране, който поръчах от HobbyKing, защото фиксиращите адаптери бяха доста криви. След като го балансирах стана доста прецизен, но магнитните стендове попринцип са. След като балансирах перките до съвършенство (виж снимките долу колко изолир банд отиде за това) се заех с моторите.
За мое щастие тези моторчета се оказаха доста читави, имаха нужда от много малко балансиране и не вдигат много шум. Смазах лагерите с масло за лагери LRP.
След това за да балансирам адапторите за перките (най-големият проблем) се наложи да монтирам перките на мотора и така да балансирам адаптора защото иначе няма как. За целта със свинска опашка хващах много здраво телефона ми към въпросното рамо чийто мотор балансирам и ползвах програмката Seizmo (за Android) която показва вибрациите. Като цяло се балансираха горе долу добре, но адапторите пак са си криви.
Понеже четох някъде, че прекалено много вибрации достигащи до контролера могат да пречат на жироскопите да си вършат работата реших да изолирам до колкото мога контролера от вибрации.
Взех капачето на кутийката в която пристигна контролера и му изрязах крайщата като ги направих на 16 малки квадратни парченца. След това сложих едно между пласмасовият спейсър и горната плочка и още едно отдолу между гайката и плочката (общо 8 за монтаж на всички спейсъри). След това сложих пак едно между винчето с което ще захвана контролера за спейсъра и самият контролер и още едно между контролера и спейсъра (и така за всички 4 ъгъла на контролера). Мога да кажа, че осезаемо на контролера има по-малко вибрации когато работят моторите отколкото под него на самата рамка.
Та след толкова борба и балансиране най-накрая направих нещо като първи полет. Понеже, както всички знаем, навънка не става за летене в момента, или поне не смея на този топящ се сняг, това стана в офиса ми (знам, че не е най-подходящото място, но просто няма друго).
На първото видео съм събрал успешните излитания (имаше повече но съм снимал само толкова). Доволен съм, че не успях да го разбия, нямаше инциденти въпреки безкрайно чувствителното управление. Също съм доволен, че успях да тримирам ръдера доста добре, поне с него нямах грижи да го коригирам постоянно. Интересно е как се променя звука на моторите когато се издигнат на около 1.5 метра, стават доста тихи, въпреки, че все още има вибрации (за това има решение малко по-долу). В това първо видео коптера е с 3s Turnigy-то. На края точно преди да го кацна се чува един удар, той беше причинен от отлепил се и изхвърчал куп с изолир банд от едната перка който удари една кутия. Дълго се чудих как не е станало по-рано имайки в предвид колко много ползвах за балансирането. Имайте в предвид, че по време на тези тестове в офиса имаше 3 климатика които работеха.
Във второто видео съм събрал всички опити за излитане и свикване с движенията на коптера предшестващи излитанията от първото видео. До към 7:35 мин карам коптера с 2s LRP батерията и се държи доста добре.
В общи линии резултатът е, че си поръчах радио Gruapner MX-12. Когато имам възможност да регулирам крайните точки и т.н., мисля, че ще се контролира доста по-лесно.
След тези първоначални тестове реших да се заема с проблема с адаптерите за перките.
Като за начало скъсих осите на моторчетата от 15мм на около 8.5мм с дремела. Почти съм убеден, че вибрацията от моторчетата намаля и звука им се промени малко.
След това, пак с дремела, скъсих и адаптерите за перките. Не съм ги мерил колко са, но отрязах около 3мм от върха, за да може когато затегна гайката адаптера да не излиза над нея.
И в крайна сметка замених конусовидната глава на адаптера с най-обикновенна 5мм гайка. Запазих всички други компоненти. Опитах се да използвам обикновенна шайба, но дупката е 5.3мм и е почти невъзможно да затегнеш гайката и шайбата да не се премести затова запазих оригиналната.
В крайна сметка резултатите са следните: преди върха на адаптера беше на 41мм от мотора, сега е на 26.5мм от мотора, демек е намален с почти 15мм. Като резултат мога да кажа, че заради тази модификация почти няма да има нужда от балансиране на адаптера защото вибрациите са доста ниски вече и по време на работа адаптера не се отклонява от центъра си. Все още не съм го летял така, но тази седмица мисля да го пробвам, а й новата апаратурка трябва да дойде.
Това е за сега, ако някой има въпроси или предложения моля да ги сподели. Когато имам ново инфо ще пиша.
UPDATE 1 (22.02.2012)
Такааа, днеска имаше отново успешен полет, първи след скъсяването на осите и на адапторите. Имам и он боард видео. Днеска си сложих и велкро за батерията, но ще трябва да залепя и на батерията едно парче за да я захваща и нея да не се изпързаля в даден момент.
Следва да си покажа и камерката за он боард-а. Моля да не се смеете много. Това НЕЩО беше направено за едно 4 канално хели играчка което имаше доста вибрации, и при хелито пак не ги елиминираше напълно, но мисля, че при куада се справи добре.
Ива ред и на видеата. Днеска се сетих да изключа климатиците преди полет и имаше доста голям ефект от гледна точка на стабилността. Много малко вибрации като цяло, още по-тихо е станало според мен. Установих, че имам счупен лагер на мотор 3 и ще трябва да го сменя защото причинява малко повече вибрации от колкото другите мотори но не загрява повече. На края на летенето температурата на всичките беше около 38 градуса.
В това видео е он боард частта. Надявам се, в редките моменти когато куада не удря пода с камерата под него да се вижда, че почти няма вибрации към камерата. Самата камера е малко скапана но за 20 лева толкова, замръзването на картината на всеки 5 сек си е от камерата, така е от както съм я получил.
UPDATE 2 (23.02.2012)
Днеска постигнах още напредък откъм намаляване на вибрациите. Когато поръчвах моторите, прочетох в ревютата, че адаптерите за перките не са хубави и затова поръчах други от еВау. В крайна сметка найстина се оказа, че тези с моторите не са хубави и понеже изглеждаха подобни на тези които поръчах от еВау реших, че и те няма да са хубави.
НО, новите дойдоха вчера и днеска се зайграх да ги тествам защото бяха малко по-различни от сегашните. Дълги са точно толкова колкото рязаните сегашни, и нямат шайбата която имаха старите. На снимките се вижда, че назъбената повърхност приляга много по-добре на долния край на оста на адаптора.
Затова днеска когато сменях мотора с кофти лагера смених и адаптора. Резултатите са повече от добри както може да се види на снимките долу.
(Не обръщайте внимание на апаратурата, ползвам я за тестване за да не разкачам всичко от контролера и приемника всеки път когато ми скимне нещо.)
Това е само мотора на 50%:
Това е само мотора на 100%:
Това е мотора със стария адаптор:
Това е мотора с новият адаптор:
Това е мотора с новият адаптор и перката:
От стария адаптор прехвърлих само шайбата и гайката. Тестовете правих с 3s батерията която ползвам за летене.
UPDATE 3 (28.02.2012)
Да се върнем на темата с намаляване на вибрациите. Реших да намаля въртящото се тегло още и да намеря начин да центрирам по-добре перките спрямо адапторите. Затова реших да сложа термо шлаух на осите на адапторите. В крайна сметка за 6мм дупка отидоха 2 слоя термо шлаух за да пасва перфектно и да няма луфт. Перките се центрираха доста добре и затова махнах шайбата. Тестовете показаха, че вибрациите са по-малко от преди, също така вече сложих новите парки подсилени с влака фибро стъкло, и те се балансираха с по-малко изолир банд от предишните. Все пак ще трябва да си поръчам перките подсилени с карбон.
Новите ми играчки пристигнаха!! DJI Naza контролер и апаратура Graupner MX-12. Граупнер-а не е толкова сложен, даже бих казал до някъде е интуитивен, разучих го доста бързо и го настройх за работа с контролера. Телеметрията работи много добре. Като цяло и контролера е доста лесен за конфигуриране, ъпдейтване, и свързване и настройки.
Запойх конекторите за VU-то към конекторите за батерията директно. Монтирах го на срещуположното рамо от това на което е алармата за липо-то.
От разпределителна кутия за кабели изрязах платка 5х5см и я разпробих за да пасне на болтовете от HK контролера. Направих и две дупки за да прокарам свинската опашка за да не лепя контролера за пласмасата (поне засега). Хвана се доста здраво и не мисля, че ще има проблеми за сега. Смених и местоположението на приемника за да не са прекалено опънати жиците.
И като за финал едно видео на първият полет в офиса. Настройките на ele, ail и rud на dual rate-a са на 50%. Всички други настройки на контролера са стоковите, нищо не съм пипал за сега, така е от завода. Малко е нервен, особенно когато му дам повече газ за да се издигне, ще трябва да се настрой.
UPDATE 4 (29.02.2012)
Днеска се заех да настроя контролера, до колкото е възможно в офисни условия. След 1 час настройване и 2 счупени перки резултата е добър. Има някакво странно тръскане от време на време, може да се види и на двете видеа. На второто се вижда по-добре защото държа куада по-неподвижен. Ако някой има идеия как да го оправя това, може да сподели.
UPDATE 5 (01.03.2012)
Днеска направих тестовете за време. Отново в офиса, но този уйкенд се надявам това да се промени. Използвах батерия 3s 30C 4000mah Turnigy и бях монтирал и ват метър. Изкара 12 минути преди да започне да пищи ли-по алармата която е настроена на 3.6 волта. На зареждачката после пое 3617mah. Това означава, че след 12 мин имам достатъчен запас за да си кацна спокойно без да притеснявам батерията.
В края на полета температурата на батерията беше 35 градуса.
На моторите беше по 42 градуса на всеки.
На спиидовете беше по 30 градуса.
На снимката долу може да се видят резултатите от ват метъра.
Um - минимален волтаж
Im - минимално напрежение
Up - максимален волтаж
Ip - максимално напрежение
Теглото на коптера след инсталацията на Naza-та е 1236г.
Ако някой има предложения или коментари относно резултатите от ват метъра ще се радвам да ги сподели.
Също така, днеска ходих при едно приятелче да тестваме едно ново хели което днеска си купих:
и реших на същото място, бидейки доста по-широко и т.н. от офиса да тествам и куада след като така и така ми беше в багажника. Резултата може да се види на видеото. Съжалявам за качеството но там беше доста тъмно и телефона явно е минал на нощен режим и качеството е малко развалено, но се вижда добре.
Настройките са почти перфектни, но иска още малко играчка. Като цяло съм безкрайно доволен, държа се прекрасно без видимо клатене.
П.С.: на видеото където бутам куада нагоре и надолу с ръка, той сам се връща на позиция без да пипам радиото.
Темата продължава в нова такава ТУК.
Последна промяна: