МОДЕЛИСТИТЕ ОТ МЛАДОСТ

dixti

Потребител
Ей жалко! Но все пак това е летене , риск винаги има. Ще го направиш с по-добър двигател и ще му врътнеш към 200ч полет:pilot::win: После още по- голям и хубав ще направиш.:)
 

Tassadar

Редовен Потребител
Така живя 8-килограмовия туч:


А, така умря:


Трябва да се учим от провалите си. Иначе грешките се повтарят. :cool:Разследването на авио-катастрофата не показа категорична причина за отказа на двигателя. Цялото оборудване работи и нямаше загуба на сигнал. Но, след краша намерих маркуча за засмукване на гориво в резервора изваден, въпреки че беше осигурен със свинска опашка. Може да е в следствие от удара, а може да се е измъкнал в полет. Странното е, че преди отказа правих огромен лупинг с доста по-дълга верикала от фаталната без проблем с газта:


P1210766.JPG


От сега нататък ще ползвам правилните осигурители:

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXWH39

Единственото което не ми хареса в този самолет беше опашното колело - с пружини за щадене на сервото. Държеше се неадекватно, инертно и трудно се рулираше на тясната полоса.

tailgear.jpg
 

muns61

Редовен Потребител
Утре след обяд може да намина през младостката поляна.
 

muns61

Редовен Потребител
За съжаление, не остана време да се отбия. Много задачи се струпаха...
 
Нагоре