Така живя 8-килограмовия туч:
А, така умря:
Трябва да се учим от провалите си. Иначе грешките се повтарят.
Разследването на авио-катастрофата не показа категорична причина за отказа на двигателя. Цялото оборудване работи и нямаше загуба на сигнал. Но, след краша намерих маркуча за засмукване на гориво в резервора изваден, въпреки че беше осигурен със свинска опашка. Може да е в следствие от удара, а може да се е измъкнал в полет. Странното е, че преди отказа правих огромен лупинг с доста по-дълга верикала от фаталната без проблем с газта:
От сега нататък ще ползвам правилните осигурители:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXWH39
Единственото което не ми хареса в този самолет беше опашното колело - с пружини за щадене на сервото. Държеше се неадекватно, инертно и трудно се рулираше на тясната полоса.