Кратък обзор на днешния кален но приятен от към температури и ветрове ден.
До къде го докаръхме, самолетите си летят сами а ние си поркаме блажено бричка.
Ако бяхме рибари предполагам Весо какво щеше да обяснява на тази снимка "Абе ето толкова голяма беше"
Ама не сме рибари.
И сега иде ред да ви покажа какво се случи на моя милост, или по точно на Четирикоптера ми, докато си висеше (за мой късмет, а не се движеше на някъде) просто всички мотори спряха и се сгромоляса от около 15тина м. право по корем (чуден баланс). Този номер се опита да ми го направи и по рано през деня но тогава беше в Loiter и като му дадох газ успя да тръгне. А сега интересното е че стана така като че ли просто съм му върнал газта. Естествено докато падаше аз пробвах да му дам газ но не реагира. когато отидох до агонизиращият труп интересното е че единият мотор още се въртеше леко, точно както при Армване. За сега се съмнявам за загуба на сигнал и влизане в някакъв вид фалсеиф, макар че такъв не съм настройвал. Като го посъбера ще пробвам какво се случва когото изключа апаратурата при дадена газ. За инфо съм с FrSky модул и приемник на Търниджи апаратура.
Щети на пръв оглед: Напълно съсипана рамка, едно счупено рамо, един частично откъснат кондензатор на стабилизацията на люлката за камерата (невероятен късмет за мен е че точно преди този полет преместих цялата люлка с камерата от горната страна на коптера и махнах кокилите, иначе щетите щяха та са доста по големи), два откъснати кондензатора на един от спидовете. дали има още щети ще се разбере като почна да го възстановявам.
А ето и снимки от местопроишествието и от предварителния оглед на предния капак на колата.
Тук е преди преместването на люлката от горната страна. ко се беше случило в тази конфигурация щетите щяха да са доста по големи. Нямаше да се размина с само едно счупено рамо, а предполагам с щети и по камерата и самата люлка и предполагам всички рамена.
В този вид се случи.
А това са снимки от местопроишествието.
Добре се е треснал, чак камбаната на единия мотор е изхвърчала.
Тук се вижда счупеното рамо, и по калта може да разберете до къде се беше забило в земята.