IvanSapa
Редовен Потребител
Ще ви покажа един "джобен" квадрокоптер с доста прилично поведение.
Рамката е китайски DJI 330мм.Теглото и е към 150гр.Сглобява се само с болтове за нула време.
Моторите са LD2816A с лека модификация от мен,която впоследствие се оказа ненужна.Така изглеждаха стоково:
Не съм ги снимал,затова ползвам чужда снимка.
Смятах да им сложа пропадаптери и затова им смених осите с по-дълги
Най-вляво е оригиналната ос.От долния край не ги отрязах,понеже нямаше да ми пречат, че стърчат.Пропадаптерите се оказаха неудачни,понеже лагерите на мотора са много близо един до друг и нямаше никакъв шанс за балансиране.Върнах се на вариант пропсейвър.
Теглото на мотор с новата ос и 3,5мм конектори се увеличи с 4гр и стана 30гр.Тягата теоретично е към 240гр. , т.е. общо около килограм.
Мястото между двете платки на рамката го поосвободих от кабели,за да влиза там батерията.
Максималната батерия, която успях да набутам е 1500мА/3S.Теглото на батерията е 119гр. Разбита се, може да се сложи каквато и да е размер батерия под рамката
Какво друго остана:
-управление КК2.0 с 1.5 версия
- контролери за моторите HK BLUE 12A ,флашнати (по 10гр. всеки)
- китайска платка за захранването
- витла 8Х4
Общото тегло заедно с приемника и бъзера за батерията(без батерия) се получи 440гр.
Плюс 120гр. батерия-->660гр .
Теоретично може да носи и ГоПро.
Ами това е.Усеща се ,че хвърчи с лекота.Доста е тих.С тази батерия лети 10-15 минути(според тормоза).
Стойностите на гейновете и лимитите на КК2.0 са доста по-малки от тези, които се слагат за рамки размер 450 и по-големи.
Ако нещо още ви интересува-питайте.
П.П.Ще взема да си купя един свестен фотоапарат,че се излагам с тези снимки.
Рамката е китайски DJI 330мм.Теглото и е към 150гр.Сглобява се само с болтове за нула време.
Моторите са LD2816A с лека модификация от мен,която впоследствие се оказа ненужна.Така изглеждаха стоково:
Не съм ги снимал,затова ползвам чужда снимка.
Смятах да им сложа пропадаптери и затова им смених осите с по-дълги
Най-вляво е оригиналната ос.От долния край не ги отрязах,понеже нямаше да ми пречат, че стърчат.Пропадаптерите се оказаха неудачни,понеже лагерите на мотора са много близо един до друг и нямаше никакъв шанс за балансиране.Върнах се на вариант пропсейвър.
Теглото на мотор с новата ос и 3,5мм конектори се увеличи с 4гр и стана 30гр.Тягата теоретично е към 240гр. , т.е. общо около килограм.
Мястото между двете платки на рамката го поосвободих от кабели,за да влиза там батерията.
Максималната батерия, която успях да набутам е 1500мА/3S.Теглото на батерията е 119гр. Разбита се, може да се сложи каквато и да е размер батерия под рамката
Какво друго остана:
-управление КК2.0 с 1.5 версия
- контролери за моторите HK BLUE 12A ,флашнати (по 10гр. всеки)
- китайска платка за захранването
- витла 8Х4
Общото тегло заедно с приемника и бъзера за батерията(без батерия) се получи 440гр.
Плюс 120гр. батерия-->660гр .
Теоретично може да носи и ГоПро.
Ами това е.Усеща се ,че хвърчи с лекота.Доста е тих.С тази батерия лети 10-15 минути(според тормоза).
Стойностите на гейновете и лимитите на КК2.0 са доста по-малки от тези, които се слагат за рамки размер 450 и по-големи.
Ако нещо още ви интересува-питайте.
П.П.Ще взема да си купя един свестен фотоапарат,че се излагам с тези снимки.