Помощ ECX 1/10 Circuit 4WD Безчетков

  • Автор на темата Автор на темата Stan
  • Начална Дата Начална Дата

Stan

Новодошъл
Купих го преди 2 седмици, нов съм в хобито.Карах го 3 пъти, без сериозни катастрофи.
Производителите казват че може да се кара върху сняг, мокра трева и др, Но вече забелязвам ръжда по отделни части от окачването. Първият ми въпрос е
1. Как мога да спра корозията?
2. 4х4 отказа. Разботят само задните колела
3. Като натисна спусака за назад не винаги тръгва от първият път. На какво се дължи?

Последният ми въпрос е свързан с батерията. Купих 2 Li-Po х 4000АH и зарядно за тях но просто когато се зареждат зарядното свети червено а когато се заредят -зелено. Четох нещо за разреждане/зареждане. на каране издържа 15-на минути . Ще се радвам някой да ми помогне с инфо.
 
Здравей и добре дошъл във форума.
От това което си написал, единствено т.2 е притеснителна. И така:
1. Корозия е нормално да се появи, особено ако караш в градска среда. Виж по снега в планината е друга работа. Ако те притеснява вида, не пречи да пръскаш по малко WD или някаква лека смазка по тези детайли, лагери и т.н. Важно е след като се кара по мокро, модела да се остави на проветриво място да се изсуши изцяло.
2. За да ти "изчезне" предното предаване, някъде се е загубила механичната връзка към предния мост. Залагам на изпаднал щифт на кардана или хлабав фиксиращ болт пак на кардана. Проследи просто задвижването и виж къде спира да се върти. Има и други възможни хпичини, но тези са най-вероятните.
3. За проблема със задната си регулирай потенциометъра на throttle trim от дистанционното. Ако не ти е добре центриран трим-а задна не влиза :)
Не разбрах въпроса относно батерията и зарядното...
 
WD и аз мсиля че е добро решение.
Батериите за LI-PO, но мисля че 15 минутно каране е твърде малко време.
Съмнявам се, че нещо не я третирам както трябва. Четох някаъв твой пост за LI-PO батерии, че изискват особенна грижа.Неизточване докрай
незареждане докрай. Не съм наясно изобщо със подръжката, но мисля че трябва да издържа малко повече. Благодаря за отговора.
 
WD и аз мсиля че е добро решение.
Батериите за LI-PO, но мисля че 15 минутно каране е твърде малко време.
Съмнявам се, че нещо не я третирам както трябва. Четох някаъв твой пост за LI-PO батерии, че изискват особенна грижа.Неизточване докрай
незареждане докрай. Не съм наясно изобщо със подръжката, но мисля че трябва да издържа малко повече. Благодаря за отговора.
4000mAh са най-малките lipo за 1:10. Така че, това е порядъка. Прочети двете теми за липо батериите в началото на раздела за начинаещи.
Най-общо казано - съхраняват се на 3.80v на клетка, напълно заредени трябва да са 4.20 и да не се разреждат под 3.30-3.40v ,
 
диферинциала се оказа откачен от голямата зъбчатка. оправих го. мерси много за инфоро
 
Back
Нагоре