По-големи перки на WLToys V686G

Пламен Николов

Потребител
Здравейте, колеги! Дали ако поставя малко по-големи перки на quad-чето ще може да се издига малко по-лесно, от колкото със заводските? Или такива, като дължина същите, но с по-голям наклон на лопатката?

Благодаря предварително!
 
Ако ги имаш налични по-големите перки просто пробвай, като наблюдаваш температурата на моторите да не ги спечеш. По-големи перки или същата дължина, но с по-голямо загребване=повече дърпан ток. По принцип този куад е идентичен с много останали Syma X5, FY329 и др. Респективно перките на всички са идентични. Дали ще се издига малко по-лесно е спорно - ще правиш една идея повече тяга, но и моторите ще са една идея по-натоварени, а и тока ще дърпаш повече.
По принцип, ако искаш да е по-punchy куада ти трябва батерия с по-голямо С. Доста пъргав става куада с хубава батерия. Допреди да го разбия тотално моя, бях му взел Turnigy Nanotech 35-70C и в сравнение със стоковата батерия определено си се и издигаше по-лесно, и завиваше по-лесно и лупинга беше супер бърз и рязък.
 
Щях и още нещо да питам. Ако променя сегашната система от мотор със зъбчатка + зъбчатка на перката да стане перката директно на моторчето, няма ли да е по-малко натоварването, дори и с по-големи перки?
 
Щях и още нещо да питам. Ако променя сегашната система от мотор със зъбчатка + зъбчатка на перката да стане перката директно на моторчето, няма ли да е по-малко натоварването, дори и с по-големи перки?
В пъти по-голямо ще стане натоварването. Вероятно четките на моторите ще се стопят почти веднага. Двете зъбчатки са редуктор - намаляват оборотите към перката. Колкото по-големи са перките, толкова по-ниски трябва да са оборотите.
Ако искаш да захраниш директно от оста на мотора, трябва да сложиш по-малки перки и/или с по-малка стъпка.
Ако производителя можеше да си спести тази редукция, то той щеше да го направи.
 
В пъти по-голямо ще стане натоварването. Вероятно четките на моторите ще се стопят почти веднага. Двете зъбчатки са редуктор - намаляват оборотите към перката. Колкото по-големи са перките, толкова по-ниски трябва да са оборотите.
Ако искаш да захраниш директно от оста на мотора, трябва да сложиш по-малки перки и/или с по-малка стъпка.
Ако производителя можеше да си спести тази редукция, то той щеше да го направи.
Абсолютно точно казано.:)
 
В пъти по-голямо ще стане натоварването. Вероятно четките на моторите ще се стопят почти веднага. Двете зъбчатки са редуктор - намаляват оборотите към перката. Колкото по-големи са перките, толкова по-ниски трябва да са оборотите.
Ако искаш да захраниш директно от оста на мотора, трябва да сложиш по-малки перки и/или с по-малка стъпка.
Ако производителя можеше да си спести тази редукция, то той щеше да го направи.
Благодаря за адекватния отговор! А ако подменя моторите с други подходящи, които са произведени да бъдат в комплект с перките, без да се използва редуктор?

П.П.: Извинете ме за куците въпроси, но просто ми е много интересно кое как става! Четох и темите, за първи стъпки в летенето, но просто ми е по-лесно нещото, което ясно не го разбирам да попитам!

И още нещо: Има ли вариант за не много скъп кит за сглобяване, който с минимално настройки е готов за летене. Предложете ми такива, моля :)
 
Няма да стане със смяна на моторите (99% вероятност) защото, грубо казано, компютъра управляващ коптера е програмиран с параметри които няма да са подходящи. Има и други причини но нека спрем до тук.

Относно втория въпрос - "кит за сглобяване" и "готов за летене с минимални настройки" са взаимно изключващи се понятия, по моето скромно мнение. Специално за коптерите, настройки/преработки се налагат дори и на модели които претендират да са изцяло готови за полет.

PS Бих ти препоръчал ето това, което е наистина готово за летене, пък и перките са закачени директно на моторите, както толкова искаш! :)
Vesibo беше пуснал да продава неговото наскоро, свържи се с него, ако имаш интерес.
 
Последна промяна:
Да гледах го, но интересно ще ми е сам да си сглобя нещо, дори и да не е готов кит. Занимавам се иначе с програмиране и бързо ще навляза в материята ... Така си мисля де :D
 
Пламене усвои това летателно средство, което имаш до съвършенство.Да можеш да го летиш във всички посоки без да имаш притеснения.Т.е. да прави това, което ти искаш, а не то да те лети теб и след като това стане мисли за нова машина.Първо трябва да си наясно какво точно искаш, а именно да летиш с това средство и да снимаш, правиш видео.Да летиш скоростно и до се състезаваш, да извършваш фигурно и 3D летене и до къде ще ти стигне опита за това.А дали не те привлича повече строенето и моделирането на такива апарати? От тази машина, която имаш не може да изцедиш нищо повече като ъпгреид освен ако не смениш цялостно концепциата и, но това ще излезе по-скъпо то това да си направиш нова машина.Първо както казах трябва да си наясно с концепцията какво искаш да правиш.Това може ли, онова може ли, всичко може в зависимост от това какво точно искаш да правиш и запознаеш другите, за да ти помогнат.От трабанта мерцедес не можеш да направиш.В форума има доста колеги които карат в различните стилове, които изброих и с радост ще ти бъдат полезни, ако знаят точно какво искаш.Щом се занимаваш с програмиране за мен насоката е ясна, свържи се с Алекс или Rust или всеки друг колега рейсър, набави си необходимите неща и си направи куад.Там спокойно ще можеш да си ръчкаш в настройки на автопилоти, мотори, спийдове и т.н. Ще изпиташ удоволствието на зглобяването от 0 до 100.Въпроса е после да си подготвен да го караш.Не четете всичко в фрума.В мултикоптери колеите са описали всичко, а ако нещо не е ясно са готови, когато имат възможнаст да помотнат.Успех в начинанието!!!:)
 
Последна промяна:
Пламене усвои това летателно средство, което имаш до съвършенство.Да можеш да го летиш във всички посоки без да имаш притеснения.Т.е. да прави това, което ти искаш, а не то да те лети теб и след като това стане мисли за нова машина.Първо трябва да си наясно какво точно искаш, а именно да летиш с това средство и да снимаш, правиш видео.Да летиш скоростно и до се състезаваш, да извършваш фигурно и 3D летене и до къде ще ти стигне опита за това.А дали не те привлича повече строенето и моделирането на такива апарати? От тази машина която имаш не може да изцедиш нищо повече като ъпгреид освен ако не смениш цялостно концепциата и, но това ще излезе по-скъпо то това да си направиш нова машина.Първо както казах трябва да си наясно с концепцията какво искаш да правиш.Това може ли, онова може ли, всичко може в зависимост от това какво точно искаш да правиш и запознаеш другите, за да ти помогнат.От трабанта мерцедес не можеш да направиш.В форума има доста колеги които карат в различните стилове, които изброих и с радост ще ти бъдат полезни, ако знаят точно какво искаш.Щом се занимаваш с програмиране за мен насоката е ясна, свържи се с Алекс или Rust или всеки друг колега рейсър, набави си необходимите неща и си направи куад.Там спокойно ще можеш да си ръчкаш в настройки на автопилоти, мотори, спийдове и т.н. Ще изпиташ удоволствието на зглобяването от 0 до 100.Въпроса е после да си подготвен да го караш.Не четете всичко в фрума.В мултикоптери колеите са описали всичко, а ако нещо не е ясно са готови когато имат възможнаст да помотнат.Успех в начинанието!!!:)
Строенето и моделирането не е точното, но искам да направя нещо уникално. За усъвършенстване на летенето имам още да му свикна. По-ми е тръпка да си направя нещо за снимане, а не толкова за състезания! Благодаря за мнението. Ще се позабавлявам с това, което съм взел и ще гледам да свикна на макс. Много ми е лесно като гледам монитора и го управлявам, но малко ми е зор ако гледам самия куад и да го насоча към мен... Т.е. не огледално се управлява трудно... Имам няколко клипа снимани и може да се види дали го умея :D Вие най-точно ще прецените :)

Качил съм в последното мнение клиповете без фиксирането от страна на YouTube
 
Последна промяна:
От тази машинка няма какво повече да искаш, прилично се държи, когато сваляш височината гледай да е с движение напред така ще избегнеш тези неприятни люлеения на куада.За обърнатите команди съм писал в начинаещи-съвети към начинаещи.:biri:
 
Между другото това не е оригиналното видео... Youtube е правил някакви анти трептения и простотии... Ще взема да ги пусна на ново да се качат ... Прочетох съветите сега малко по-внимателно. Имам бутон Function на дистанционното, който обръща май командите... Точно на обратно на дясното лостче, което е за движениеята по Х и Z. Май трябва още да пробвам разни неща...
 
Back
Нагоре