fas
Редовен Потребител
От доста време ми беше влезнала муха за направата на някой камион но все нещо куцаше за да го започна .
Накрая се спрях на един Руски вседеход под името УРАЛ но отново имаше проблеми как да си мащабирам точно чертежите който изрових в нета ,и тогава на помощ се яви Tassadar или по точно казано Петър Гърмидолов който ми направи чертежите на модела в нужните ми мащаби.
След като вече имах това което беше необходимо по накупих някой друг алуминиев профил и започнах работа та до днес ,до днес защото днес бяха първите полеви тестове на скелета .
И отново с искрени благодарности към Tassadar без чиято помощ нямаше да има това което след малко ще видите на в видеото.
Съжалявам лошото качество но така е като трябва с едната рака да караш а с другата да снимаш.
а тук след голям тормоз се скъса и едното ухо на кардана който естествено беше подменен веднага след като се прибрах .
И за десерт малко снимки от процеса на работа докато се стигне до тук .
За сега от мен толкова и отново да благодаря на Tassadar без неговата помощ нямаше да има тази гад.
Накрая се спрях на един Руски вседеход под името УРАЛ но отново имаше проблеми как да си мащабирам точно чертежите който изрових в нета ,и тогава на помощ се яви Tassadar или по точно казано Петър Гърмидолов който ми направи чертежите на модела в нужните ми мащаби.
След като вече имах това което беше необходимо по накупих някой друг алуминиев профил и започнах работа та до днес ,до днес защото днес бяха първите полеви тестове на скелета .
И отново с искрени благодарности към Tassadar без чиято помощ нямаше да има това което след малко ще видите на в видеото.
Съжалявам лошото качество но така е като трябва с едната рака да караш а с другата да снимаш.
а тук след голям тормоз се скъса и едното ухо на кардана който естествено беше подменен веднага след като се прибрах .
И за десерт малко снимки от процеса на работа докато се стигне до тук .





















За сега от мен толкова и отново да благодаря на Tassadar без неговата помощ нямаше да има тази гад.