Фейлсейф

  • Автор на темата Автор на темата AlexM
  • Начална Дата Начална Дата

AlexM

Редовен Потребител
Търся някакъв фейлсейф при случай на загуба на ток към приемника.Изчетох доста, много хора правят ето такъв монтаж с пружина да затваря дросела, но на мен ми се струва че ще натоварва доста сервото за газта и в краен случай ще изгори.
2011-05-25_16-00-05_784.jpg
Дайте някакви идеи?
 
Здравей! Има вариант да си сглобиш (ако ти се занимава) и да си купиш за около 12$ - обикновено ги използват в авто моделите. А по отношение на пружинката , мисля че не е много удачен вариант.
http://www.rc-float-flying.rchomepage.com/RCWeb/PIC/Fail-Safe.htm
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/WTI0001P?I=LXHLV3&P=8

Мисля че имам някъде такъв и ако го намеря тези дни ще ти го пратя.

Поздрави!
 
Този при автомоделите, се слага между приемника(канала за газ/спирачка) и сервото на газта. Сработва, когато приемника изгуби сигнала от апаратурата. Захранва се от приемника, та ако отпадне бордовото захранване, няма да сработи.
 
Ако е само при загуба на ток, то пружинката ми се вижда добър вариант. Просто малко по-яко серво трябва.
Още по-добър вариант е да не караш с разредена батерия на приемника :) (не че не може да изгори сервото на газта).
 
Ако е само при загуба на ток, то пружинката ми се вижда добър вариант. Просто малко по-яко серво трябва.
Още по-добър вариант е да не караш с разредена батерия на приемника :) (не че не може да изгори сервото на газта).
То ако изгори сервото на газта няма да е толкова проблем защото ще си имаш контрол над останалите повърхности и ще го изчакаш да свърши горивото.Проблема е например да ти изгори бека...........Сервото на газта е 13-15 кг но трудно се мести без ток следователно трябва по яка пружина а по яка пружина значи по голям товар при работещо състояние.(нищо не съм прочел, сега видях горe сте написали друго решение.Интересно е как гаси мотора.)и аз не смятам че пружината е удачен вариянт, особено при нитрото където лети доста време сравнено с електрото и сервото ще се мъчи от рода на 7-9 минути минимум без времето на земята.Трябва да е нещо което задържа достатъчно ток след загубата му от основния източник за да вкара приемника в фейлсейф за да върне сервото, преди да загасне изцяло.Лошото е че сервото за газта минава през говерньор и не е препоръчително да има електорнни компонени на тази верига.Страшна работа..... :hehe:Пружината все взима да се вижда като вариянт.:hehe:Другото е много молитви и далече от населени места.
 
Последна промяна:
За 100% сигурност - слагаш едно барнато канопи и на секцията в хола.;)
Сещам се за един приемник на Спектрум -AR9100. Мисля, че се слага на големи самолети.Приемникът се захранва с две отделни бордови батерии , а му е достатъчна само една.Предполагам, че е с два отделни БЕК-а. Специално този , който цитирам е DSM2 и не е за хелита, но сигурно и Футаба имат нещо аналогично. Ако имат, цената ще е много "весела".:wall:
 
За 100% сигурност - слагаш едно барнато канопи и на секцията в хола.;)
Сещам се за един приемник на Спектрум -AR9100. Мисля, че се слага на големи самолети.Приемникът се захранва с две отделни бордови батерии , а му е достатъчна само една.Предполагам, че е с два отделни БЕК-а. Специално този , който цитирам е DSM2 и не е за хелита, но сигурно и Футаба имат нещо аналогично. Ако имат, цената ще е много "весела".:wall:
http://www.modellhobby.de/FUTABA-R7...icle&ProdNr=044PR7018SB&t=38684&c=8711&p=8711
:shock::shock:
Пружина ще да е...........
 
Може и с асистент връзваш сервото с канап ако стане нещо асистента дърпа канапа и гаси двигателя и лови хелито с поголямо шаранджийско кепче:hehe:
 
Може и с асистент връзваш сервото с канап ако стане нещо асистента дърпа канапа и гаси двигателя и лови хелито с поголямо шаранджийско кепче:hehe:
Тва за хелито :hehe:, ами самолета ти как ще го гасиш.Ще го търсим в Сръбско, поне правят хубави и евтини меса...:hehe:
В Ташев http://www.tashev-galving.com/200554-20-1/0/Пружини
Има пружини на опън различни сили, сега трябва да отида с хелито и да пробвам но ще ме гледат странно.
 
Back
Нагоре