След като извадих модела от кашона и след щателна проверка не открих нищо, което да корегирам, а сега дойде време за проверка и на дифовете - също безупречно направени (няма какво да им се пипне).
Бях чел из чуждите форуми, че фабрично модела идва с масла - преден диф 100 000 и заден 10 000 ... Вярно е .... дифовете са с масло. След няколко карания на 6 клетки на предния диф имаше излязла смазка. Не беше масло от дифа (да е изтървал, не е), а смазка от кутията. Всичко е точно - отворих ги и си ги проверих, като в задния смених 10 000 с 30 000 (прочетох го в друг форум, препоръчително за каране по паркинги и паркове).
След отвъртане на 6 болта предницата се отделя от шасито
Задницата също се отделя от шасито лесно
в задния смазката си беше повечко (явно предния я е хвърлил
)
Характерно за траксасите дифовете пак са с по-малък размер, но тук вече не са кръстачки, а са само 2 сателита с едри зъби и по внушителни (голям) размери. Изглеждат доста здрави като не намерих място за шимване - всичко си е направено както трябва (нямат мърдане) и са с метални разграничители между тях.
Това наистина е истински РТР модел - вадиш от кутията и мачкаш газта