ARTIZAN - новият акробат на ParkZone

  • Автор на темата Автор на темата JetMan
  • Начална Дата Начална Дата

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Отново е събота , и отново времето е лошо, за сметка на това смятам да боря скуката със сглобяване и настройки на новият ми акробат с който се сдобих вчера.

ParkZone - ARTIZAN

Модела беше представен тази година месец Февруари на изложението в Германия, но излезе на пазара чак сега. Предвиден е за малко по напреднали пилоти и според Хоризон Хоби е следващ самолет след техния Т-28. Тук е заложено повече на акробатичните възможности , като същевременно е запазен добрият дизайн и подходящият размер на самолета.

IMG_8679.JPG

Какви са параметрите:
Разпереност: 108см
Дължина: 101см
Тегло с батерия: 980грама
Мотор: 3клетки , 35мм , 960kv
Спийд: E-flight 30A pro, v2
Батерия: 3 клетки 1800 mAh
Витло: 10.75x8
Серва 4 броя дигитални, като сервото на ръдъра е с метални вътрешности.
Полетно време - между 5 и 7 мин.

Модела се предлага в 2 разновидности - PNP и BNF

PNP идва без приемник , батерия и зарядно
BNF идва напълно окомплектован с примерник AR635 който е със AS3X стабилизация , 3 клеткова батерия 1800 mAh на 30С и зарядно за нея на 12V

Първи впечатления:

Модела се сглобява изключително бързо - може би за 20-тина минути монтирах колесника, сложих елеватора и монтирах крилата. Лепене няма изобщо, колесника е на 4 винта, крилата са с 2 болта а елеватора се осигурява с 4 малки лепенки които са също в комплекта.

Спийда е подобрената версия на изпитания вече E-Flight 30A pro

Кабината се закрепя със специален механизъм с копче и се надявам да е доста стабилна. Самата кабина не е скейл и не е от плексиглас. За сметка на това обаче е страшно олекотена, предполагам това е бил водещ фактор вместо да я направят скейл. Самият модел е предвиден за фигурен пилотаж и акцента е на функционалността и техническите параметри.

Сервото на ръдъра е по голямо е с метални зъбни колела. Всички серва са цифрови и предвидени за работа със стабилизащ модул.

Аз лично си купих модела PNP - тъй като имам достатъчно оборудване като применици със и без стабилизация, батерии и зарядни :) . За момента планирам да монтирам приемник AR600 който е с 2 антени без сателит и ми е служил вярно над 50 полета на Т-28 преди да му сложа AR635 за стабилизация.

След малко ще наглася кабелите на приемника и ще програмирам радиото. Тъй като самолета е стандартен - всяко 4 канално радио може да ви свърши работа.

Остава да чакаме следващите топли дни за да направя и първия полет.

Благодарности и на MyHobby.bg които успяха да доставят модела толкова бързо след пускането му в Европейския склад на Хоризон - тъй като аз го бях набелязал отдавна :)

Видео от първите полети:



Ето малко снимки от разопаковането и сглобяването:

IMG_8661.JPG IMG_8662.JPG IMG_8663.JPG IMG_8664.JPG IMG_8665.JPG IMG_8666.JPG IMG_8667.JPG IMG_8668.JPG IMG_8669.JPG IMG_8670.JPG IMG_8671.JPG IMG_8672.JPG IMG_8673.JPG IMG_8674.JPG IMG_8675.JPG IMG_8676.JPG IMG_8677.JPG IMG_8678.JPG IMG_8679.JPG IMG_8680.JPG IMG_8681.JPG IMG_8682.JPG IMG_8683.JPG IMG_8684.JPG IMG_8686.JPG
 
Последна промяна:
Дано да ти служи вярно.

Само ще добавя, че този модел е може би последната разработка на Кике Сомензини преди да напусне HH, което е сериозна гаранция за неговите възможности.

Ще очаквам с нетърпение впечатления от първите полети!
 
Последна промяна:
Честито!!! Дълго и безаварийно акробатстване с тоя красавец.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Лелее - вярно че е така - сега видях снимките в интернет - много съм заспал :)

Сега го обръщам веднага, иначе понеже извадих спийда да си сложа нов конектор XT60 - така и така свалих перката реших да я балансирам. Направи ми впечатление че новите перки на ХХ имат добавка с която много лесно се балансира хъб-а , при мен не се наложи но това е много готино като добавка.

artizan-prop.JPG
 
Последна промяна:
Като не пожела да го сложиш в моя багажник, сега се мъчи ...... сглобяване ,баланс ,лепила,перки ....:crazy::crazy::crazy:


Честито ,и много хубави емоции :biri:
 
Ето го и обещаното видео от днес :) , Благодаря на Веско за помощта и изпълнението - така се вижда какво може модела . Като цяло съм много доволен - малък акробат с размер около 1 метър - много по маневрен от Т-28 в същото време с ниско крилно натоварване и каца много леко.

 
Машинката днес се сдоби със стабилизация AR635 - и двата почивни дни беше ветровито - та реших да сложа същият приемник като на T-28 :) , определено сега се движи "по конец"
 
Машинката днес се сдоби със стабилизация AR635 - и двата почивни дни беше ветровито - та реших да сложа същият приемник като на T-28 :) , определено сега се движи "по конец"
Светулка стабилизацията трябва да е в ръцете.:D:D:D :biri:
 
Back
Нагоре