Отново е събота , и отново времето е лошо, за сметка на това смятам да боря скуката със сглобяване и настройки на новият ми акробат с който се сдобих вчера.
ParkZone - ARTIZAN
Модела беше представен тази година месец Февруари на изложението в Германия, но излезе на пазара чак сега. Предвиден е за малко по напреднали пилоти и според Хоризон Хоби е следващ самолет след техния Т-28. Тук е заложено повече на акробатичните възможности , като същевременно е запазен добрият дизайн и подходящият размер на самолета.
Какви са параметрите:
Разпереност: 108см
Дължина: 101см
Тегло с батерия: 980грама
Мотор: 3клетки , 35мм , 960kv
Спийд: E-flight 30A pro, v2
Батерия: 3 клетки 1800 mAh
Витло: 10.75x8
Серва 4 броя дигитални, като сервото на ръдъра е с метални вътрешности.
Полетно време - между 5 и 7 мин.
Модела се предлага в 2 разновидности - PNP и BNF
PNP идва без приемник , батерия и зарядно
BNF идва напълно окомплектован с примерник AR635 който е със AS3X стабилизация , 3 клеткова батерия 1800 mAh на 30С и зарядно за нея на 12V
Първи впечатления:
Модела се сглобява изключително бързо - може би за 20-тина минути монтирах колесника, сложих елеватора и монтирах крилата. Лепене няма изобщо, колесника е на 4 винта, крилата са с 2 болта а елеватора се осигурява с 4 малки лепенки които са също в комплекта.
Спийда е подобрената версия на изпитания вече E-Flight 30A pro
Кабината се закрепя със специален механизъм с копче и се надявам да е доста стабилна. Самата кабина не е скейл и не е от плексиглас. За сметка на това обаче е страшно олекотена, предполагам това е бил водещ фактор вместо да я направят скейл. Самият модел е предвиден за фигурен пилотаж и акцента е на функционалността и техническите параметри.
Сервото на ръдъра е по голямо е с метални зъбни колела. Всички серва са цифрови и предвидени за работа със стабилизащ модул.
Аз лично си купих модела PNP - тъй като имам достатъчно оборудване като применици със и без стабилизация, батерии и зарядни . За момента планирам да монтирам приемник AR600 който е с 2 антени без сателит и ми е служил вярно над 50 полета на Т-28 преди да му сложа AR635 за стабилизация.
След малко ще наглася кабелите на приемника и ще програмирам радиото. Тъй като самолета е стандартен - всяко 4 канално радио може да ви свърши работа.
Остава да чакаме следващите топли дни за да направя и първия полет.
Благодарности и на MyHobby.bg които успяха да доставят модела толкова бързо след пускането му в Европейския склад на Хоризон - тъй като аз го бях набелязал отдавна
Видео от първите полети:
Ето малко снимки от разопаковането и сглобяването:
ParkZone - ARTIZAN
Модела беше представен тази година месец Февруари на изложението в Германия, но излезе на пазара чак сега. Предвиден е за малко по напреднали пилоти и според Хоризон Хоби е следващ самолет след техния Т-28. Тук е заложено повече на акробатичните възможности , като същевременно е запазен добрият дизайн и подходящият размер на самолета.
Какви са параметрите:
Разпереност: 108см
Дължина: 101см
Тегло с батерия: 980грама
Мотор: 3клетки , 35мм , 960kv
Спийд: E-flight 30A pro, v2
Батерия: 3 клетки 1800 mAh
Витло: 10.75x8
Серва 4 броя дигитални, като сервото на ръдъра е с метални вътрешности.
Полетно време - между 5 и 7 мин.
Модела се предлага в 2 разновидности - PNP и BNF
PNP идва без приемник , батерия и зарядно
BNF идва напълно окомплектован с примерник AR635 който е със AS3X стабилизация , 3 клеткова батерия 1800 mAh на 30С и зарядно за нея на 12V
Първи впечатления:
Модела се сглобява изключително бързо - може би за 20-тина минути монтирах колесника, сложих елеватора и монтирах крилата. Лепене няма изобщо, колесника е на 4 винта, крилата са с 2 болта а елеватора се осигурява с 4 малки лепенки които са също в комплекта.
Спийда е подобрената версия на изпитания вече E-Flight 30A pro
Кабината се закрепя със специален механизъм с копче и се надявам да е доста стабилна. Самата кабина не е скейл и не е от плексиглас. За сметка на това обаче е страшно олекотена, предполагам това е бил водещ фактор вместо да я направят скейл. Самият модел е предвиден за фигурен пилотаж и акцента е на функционалността и техническите параметри.
Сервото на ръдъра е по голямо е с метални зъбни колела. Всички серва са цифрови и предвидени за работа със стабилизащ модул.
Аз лично си купих модела PNP - тъй като имам достатъчно оборудване като применици със и без стабилизация, батерии и зарядни . За момента планирам да монтирам приемник AR600 който е с 2 антени без сателит и ми е служил вярно над 50 полета на Т-28 преди да му сложа AR635 за стабилизация.
След малко ще наглася кабелите на приемника и ще програмирам радиото. Тъй като самолета е стандартен - всяко 4 канално радио може да ви свърши работа.
Остава да чакаме следващите топли дни за да направя и първия полет.
Благодарности и на MyHobby.bg които успяха да доставят модела толкова бързо след пускането му в Европейския склад на Хоризон - тъй като аз го бях набелязал отдавна
Видео от първите полети:
Ето малко снимки от разопаковането и сглобяването:
Последна промяна: