Rust
Редовен Потребител
Най-после ми пристигнаха новите спийд контролери и беше трудно да не ги метна веднага на стенда за тест.
Sunrise Cicada 20А BlHeli_S. Ъпдейтнах ги до последната версия 16.2 (бяха с 16.1), заредих тестовата TATTU 1800mah 4S 75C Race edition батерия и тестовете започнаха
Но първо малко повече за BlHeli_S. Кое е ново и какво пък му е толкова специалното
Превеждам директно от официалната тема в rcgroups:
BLHeli_S е подобрена версия на основния BlHeli код.
BLHeli_S дава усещане, което е гладко като коприна и главният допринасящ фактор за това е, че използва хардуерно генериран PWM (ШИМ). 2 процесора поддържат BLHELI_S - BusyBee1 на 24MHz (EFM8BB10F8) и BusyBee2 на 48MHz (EFM8BB21F16).
BLHeli_S ще има същите добри характеристики за поддържане на добра синхронизация, както основният BlHeli. Може би даже по-добри.
BLHeli_S обикновено стартира мотора по-добре от стандартното BlHeli.
BLHeli_S е в режим damped light. Само.
BLHeli_S използва motor PWM, който е синхронен с честотата на процесора, защото е хардуерно генериран. Това прави моторите тихи.
BLHeli_S има Много малки стъпки на газта. Резолюцията варира според хардуерната конфигурация и е между 512 и 2049 стъпки.
BLHeli_S поддържа много високи скорости на въртене. Процесор BB1 поддържа 350 хиляди erpm, а лимита на BB2 все още не е достигнат, тъй че кодът е нагласен на лимит от 500 хиляди erpm.
BLHeli_S поддържа обикновен 1-2ms входен сигнал, както и Oneshot125, Oneshot42 и Multishot. Превключването става автоматично.
Последно, но в никакъв случай на последно място е Простотата. Ако имате стандартен сетъп, просто монтирате и отивате да летите (след като калибрирате, ако вашият диапазон на газта не съвпада с този по подразбиране в BLHeli_S). Ъпдейтите и настройките могат да се правят наистина лесно през usb порта на флайт контролерът, използвайки BLHeli Suite.
Резултати:
В "сухият" тест всичко е супер, макар да нямаме нищо невиждано досега.
Добрата новина е, че моторът вървеше гладко при всички тестове, без десинк, увеличено греене или други странности. Също така, нямах никакви проблеми дори при тестовете за максимална тяга, където амперметърът отчете до почти 34А ток. Макар, че контролерите са с рейтинг от 20А, бяха едва леко топли, без да бъдат обдухвани. Разбира се става дума за кратки тестове под 10 секунди. Предвид, че натоварването и максималните ампери в реален полет са около 30% по-ниски, вярвам че ще могат да поемат и още по-тежки натоварвания
Впечатляващото беше:
1) супер тихата работа на моторът
2) Невиждано ниските минимални обороти, при които моторът се въртеше гладко (направо като вятърна мелница )
3) Колко гладка и плавна беше работата в целия диапазон от обороти.
Та... толкова засега. Надявам се скоро да имам повече впечатления и как всичко това дава отражение във въздухът
Sunrise Cicada 20А BlHeli_S. Ъпдейтнах ги до последната версия 16.2 (бяха с 16.1), заредих тестовата TATTU 1800mah 4S 75C Race edition батерия и тестовете започнаха
Но първо малко повече за BlHeli_S. Кое е ново и какво пък му е толкова специалното
Превеждам директно от официалната тема в rcgroups:
BLHeli_S е подобрена версия на основния BlHeli код.
BLHeli_S дава усещане, което е гладко като коприна и главният допринасящ фактор за това е, че използва хардуерно генериран PWM (ШИМ). 2 процесора поддържат BLHELI_S - BusyBee1 на 24MHz (EFM8BB10F8) и BusyBee2 на 48MHz (EFM8BB21F16).
BLHeli_S ще има същите добри характеристики за поддържане на добра синхронизация, както основният BlHeli. Може би даже по-добри.
BLHeli_S обикновено стартира мотора по-добре от стандартното BlHeli.
BLHeli_S е в режим damped light. Само.
BLHeli_S използва motor PWM, който е синхронен с честотата на процесора, защото е хардуерно генериран. Това прави моторите тихи.
BLHeli_S има Много малки стъпки на газта. Резолюцията варира според хардуерната конфигурация и е между 512 и 2049 стъпки.
BLHeli_S поддържа много високи скорости на въртене. Процесор BB1 поддържа 350 хиляди erpm, а лимита на BB2 все още не е достигнат, тъй че кодът е нагласен на лимит от 500 хиляди erpm.
BLHeli_S поддържа обикновен 1-2ms входен сигнал, както и Oneshot125, Oneshot42 и Multishot. Превключването става автоматично.
Последно, но в никакъв случай на последно място е Простотата. Ако имате стандартен сетъп, просто монтирате и отивате да летите (след като калибрирате, ако вашият диапазон на газта не съвпада с този по подразбиране в BLHeli_S). Ъпдейтите и настройките могат да се правят наистина лесно през usb порта на флайт контролерът, използвайки BLHeli Suite.
Резултати:
В "сухият" тест всичко е супер, макар да нямаме нищо невиждано досега.
Добрата новина е, че моторът вървеше гладко при всички тестове, без десинк, увеличено греене или други странности. Също така, нямах никакви проблеми дори при тестовете за максимална тяга, където амперметърът отчете до почти 34А ток. Макар, че контролерите са с рейтинг от 20А, бяха едва леко топли, без да бъдат обдухвани. Разбира се става дума за кратки тестове под 10 секунди. Предвид, че натоварването и максималните ампери в реален полет са около 30% по-ниски, вярвам че ще могат да поемат и още по-тежки натоварвания
Впечатляващото беше:
1) супер тихата работа на моторът
2) Невиждано ниските минимални обороти, при които моторът се въртеше гладко (направо като вятърна мелница )
3) Колко гладка и плавна беше работата в целия диапазон от обороти.
Та... толкова засега. Надявам се скоро да имам повече впечатления и как всичко това дава отражение във въздухът
Последна промяна: