От известно време го наблюдавам това моделче: ECX 1/18 Temper 4WD Rock Crawler RTR
на катерач, на витринките в Myhobby.bg , някак си ме привличаше с размера и изработката си, както и с приятната цена за пълния комплект - малко под 300лв.
Шасито е от 2мм метални пластини , а останалите носещи части са основно алуминий. Диференциалите са заключени, кормилното серво е на предният мост, но задния е на 100% подготвен с добавка на серво да стане управляем. Колелата са тип Beadlock.
Радиото е двуканално на 2.4ghz и е с възможност за настройки на тримове и дуал-рейт. Електрониката е водозащитена - както може да се види и от краткото видео:
В комлекта е включено и дистанционно ECX, и батерия , така че вземайки го не ви трябва нищо допълнително, преди да започнете да катерите. Преди да го взема, все пак прегледах международните форуми за катерачи, и останах приятно изненадан, че модела е доста популярен. Понеже размера е малък, повечето моделисти го купуват за децата или жените си , и като видят как се движи и как катери, често отиват и купуват втори за себе си.
Веднага след като го взех - още в стоковият си вид го тествах на летището в Младост
Единственият малък недостатък който намерих, беше че при изкачване на голям наклон, ако се отпусне управлението, то модела тръгва леко назад, понеже няма червяк и няма спирачка. Мотора е четков, а спийд контролера е обединен заедно с приемника във водозащитен блок. След като си поиграх из поляната и в къщи, дойде време за задължителният ъпгрейд
Шило в торба не стои, и понеже обичам да човъркам моделите още в началото знаех, че моделчето го очаква ъпгрейд. Първото нещо което трябваше да направя е да сложа управление на Spektrum, което разбира се доведе до смяна на спийд контролера. Намерих в склада един безчетков сензорен спийд , а от Myhobby.bg взех сензорен мотор 1/18 точно за катерач. И така започна ъпгрейда:
Модела се разглобява много лесно, и буквално след час имах готовата конверсия.

Резултата ми хареса много. Контролера е на Losi и има специален режим за катерач с много силна спирачка, както и различни настройки.
Сега контрола е още по плавен, а спирачката вече държи и на голям наклон, а радиото вече е Spektrum.
на катерач, на витринките в Myhobby.bg , някак си ме привличаше с размера и изработката си, както и с приятната цена за пълния комплект - малко под 300лв.










Шасито е от 2мм метални пластини , а останалите носещи части са основно алуминий. Диференциалите са заключени, кормилното серво е на предният мост, но задния е на 100% подготвен с добавка на серво да стане управляем. Колелата са тип Beadlock.
Радиото е двуканално на 2.4ghz и е с възможност за настройки на тримове и дуал-рейт. Електрониката е водозащитена - както може да се види и от краткото видео:
В комлекта е включено и дистанционно ECX, и батерия , така че вземайки го не ви трябва нищо допълнително, преди да започнете да катерите. Преди да го взема, все пак прегледах международните форуми за катерачи, и останах приятно изненадан, че модела е доста популярен. Понеже размера е малък, повечето моделисти го купуват за децата или жените си , и като видят как се движи и как катери, често отиват и купуват втори за себе си.
Веднага след като го взех - още в стоковият си вид го тествах на летището в Младост

Единственият малък недостатък който намерих, беше че при изкачване на голям наклон, ако се отпусне управлението, то модела тръгва леко назад, понеже няма червяк и няма спирачка. Мотора е четков, а спийд контролера е обединен заедно с приемника във водозащитен блок. След като си поиграх из поляната и в къщи, дойде време за задължителният ъпгрейд
Шило в торба не стои, и понеже обичам да човъркам моделите още в началото знаех, че моделчето го очаква ъпгрейд. Първото нещо което трябваше да направя е да сложа управление на Spektrum, което разбира се доведе до смяна на спийд контролера. Намерих в склада един безчетков сензорен спийд , а от Myhobby.bg взех сензорен мотор 1/18 точно за катерач. И така започна ъпгрейда:





Модела се разглобява много лесно, и буквално след час имах готовата конверсия.





Резултата ми хареса много. Контролера е на Losi и има специален режим за катерач с много силна спирачка, както и различни настройки.

Сега контрола е още по плавен, а спирачката вече държи и на голям наклон, а радиото вече е Spektrum.