F-Sweep 35mm EDF - микро джет с предна стреловидност на крилете!

Arxangel

Модератор
Модераторски Екип
Здравейте колеги, горд съм да ви представя поредното прераждане на 35мм-тровата турбинка - F-Sweep. Модела с предна среловидност на крилете и се оказа, че лети уникално добре.
Пълна схема на модела и всички детайли можете да намерите в блога ми: ArxangelRC.blogspot.com

Модела претърпя доста падания, докато го научим да лети, защото се оказа, че на моделите с предсна среловидност, центъра на тежестта им идва доста напред - в случая центъра дойде на около 20см ПРЕД водещия ръб.

В крайна сметка модела литна, и литна много добре. Това, което ме впечатлява най-много е голямата резистентност към пропадане!!! Изключително стабилен, дори и при по-ниска скорост. В този модел турбинката съм я качил на 3 клетки ли-по, и модела е като ракета в тази конфигурация, и е изключително маневрен, както ще се убедите от видеото по-долу.

Харесва ми как изглежда модела, как лети, как не пропада каквото и да правя и колко е бърз, и мисля това да му е финалната версия. Ако в бъдеще се наложи да го преправям ще го правя пак с тази форма. :D

Ето малко снимки и видео:

Това са всички необходими депронови части.
F-Sweep-%2528001%2529.jpg


Използвах 3мм квадратен карбонов профил за усилване на крилата.
F-Sweep-%2528003%2529.jpg


На елевоните залепих дървени шишове, за да намаля угъването на котролните площи в полет.
F-Sweep-%2528009%2529.jpg


Ето го готово.
F-Sweep-%2528013%2529.jpg


А това е варианта, в който най-накрая полетя. :D
F-Sweep-%2528017%2529.jpg


F-Sweep-%2528024%2529.jpg


Ето и видео от първите полети:
(препоръчвам разпъване на цял екран и поне 720р резолюция)



UPDATE 1 (12.04.2013)

Още малко тренировки за странни и рязки маневри с това изключително успешно моделче.



UPDATE 2 (14.04.2013)

Малкият бързак на летището в Кюстендил:



UPDATE 3 (18.04.2013)

След като мотора отказа по време на полет в Събота, вчера се захванах да го пренавия. Стоковата жица беше 0.30мм, но аз успях да намеря само 0.15мм, затова използвах по 2 нишки за намотките. Това е първото ми пренавиване на мотор и ми беше малко притреснено, но останах доволен след като не се получиха окъсявания и всичко накрая работеше добре. Днеска сутринта тествах мотора на ват метъра - 6.30 ампера на пълна гас, което около 2 ампера по-ниско от преди. Ще видя как е тягата като го облетя в Събота, защото така на ръка не мога да кажа дали има разлика, апк си дърпа доста добре. Ако някой има предположения как би могъл да се отразпи по-тънкия кабел на мотора, моля да сподели мнение. :)

Пълната информация по пренавиването е налична в поста в блога ми: ArxangelRC.blogspot.com

Ето няколко снимки, това е преди пренавиването:

F-Sweep-(041).jpg


... това е след:

F-Sweep-%2528043%2529.jpg


Смешното е как се сдобих с 0.15мм жицата!! Понеже нямам такава, се разрових да видя кой продава у нас, но най-малкото количество което намерих беше ролка от 5кг за размер 0.355мм, което е абсурдно много и би ми стигнало за 2-3 живота пренавиване на мотори.

Вчера ходихме до един запуснат имот, който скоро трябва да разчистваме за реставрация, и за мой късмет на пода в една от стаите... 220 волтов траф!!! Странното беше, че беше намотан с 2 размера жици - 0.60мм и 0.15мм. Реших да ползвам по 2 нишки от 0.15мм и го развих, и се получи добре пренавиването, като за първи път съм доволен.

UPDATE 4 (24.04.2013)

Момчета, ето видео от полетите след пренавиването. Резултатите са следните - след падането на консумацията с 2 ампера, което е горе долу 25% по-малко спрямо преди, полетното време също се вдигна с 25%, от 4 на 5 минути. Тягата е малко по-малко, но така по усет бих казал около 10-15% по-малко, но все още достатъчно за да си прави самолета всичките трикове. :) По-натам може да го пренавия с 3 паралелни нишки, да видим какво ще стане, но за сега смятам да го остава така известно време.



UPDATE 5 (11.06.2013)

Ето още забавление с дяволския мъник, в силен вятър. :D :pilot:



UPDATE 6 (18.07.2013)

Ето ще едно видео на моделчето във вятър. Има доста моменти на slow motion. :D

 
Последна промяна:
Back
Нагоре