de_kata
Новодошъл
Здравейте на всички Хобао маниаци.
В тази тема ще споделя впечатления от един от моите най-любими модели, а именно бъгито ми Hobao Hyper 7.
Модела беше нов внос от Англия, и дойде при мен в началото на това лято. От тогава модела вече има около 10-тина литра здраво и безпощадно каране.
Като цяло впечатленията са ми следните- това е идеалният модел за тормоз на поляна, както и на големи скокове. Няма някакво феноменално добро поведение на пистата, но за сметка на това е брутално здрав-точно за това това ми е любим модел. Понеже модела беше втора ръка, в момента в който го взех, той беше напълно разглобен на части и му беше направена пълна ревизия от до. От този момент на татък модела въобще не беше пипан като изключим следните неща- една счупена главина на писта Стелди, добавена алуминиева задна спънка, няколко пъти изкривих предна и задна кула (но още си карам с оригиналните) и една спукана предна кутия за дифф, а днес дадоха фира и планетите и сателитите в централният дифф, както и счупена стойка за спойлер, но за това малко по късно.
Като за начало ето малко снимки на "вътрешностите" на модела.
Ето снимка на моделчето след пълната ревизия
А ето и снимка след всичкото това каране или иначе казано от днес
Както се вижда съм правил до момента много малко модификации, и между другото поставянето на калобрани на предните носачи е много добра идея, защото при челен сблъсък с друг модел има голям шанс да се изкриви стержина на предните амортисьори. Другото което е че много добре предпазват от разлни клечки и треви които се навират точно между носачите и тн.
Протекторите са от бъги Team C
Малко по късно ще кача клипче от днескашното каране, за да добиете представа от какъв тормоз са всичките тези проблеми. Реално ако модела беше каран нормално, най вероятно щеше да изкара още толкова без да има никаква нужда от пипане, но още от самото начало този модел си беше нарочен за най-голям тормоз.
(Не случайно колега ми беше задал въпроса - пич то мразиш ли си модела, че го караш така?)
Това е за сега от мен, очаквайте до няколко дена доста нови благинки свързани с този модел, защото вече е време за генерална втора ревизия и тунинг.
В тази тема ще споделя впечатления от един от моите най-любими модели, а именно бъгито ми Hobao Hyper 7.
Модела беше нов внос от Англия, и дойде при мен в началото на това лято. От тогава модела вече има около 10-тина литра здраво и безпощадно каране.
Като цяло впечатленията са ми следните- това е идеалният модел за тормоз на поляна, както и на големи скокове. Няма някакво феноменално добро поведение на пистата, но за сметка на това е брутално здрав-точно за това това ми е любим модел. Понеже модела беше втора ръка, в момента в който го взех, той беше напълно разглобен на части и му беше направена пълна ревизия от до. От този момент на татък модела въобще не беше пипан като изключим следните неща- една счупена главина на писта Стелди, добавена алуминиева задна спънка, няколко пъти изкривих предна и задна кула (но още си карам с оригиналните) и една спукана предна кутия за дифф, а днес дадоха фира и планетите и сателитите в централният дифф, както и счупена стойка за спойлер, но за това малко по късно.
Като за начало ето малко снимки на "вътрешностите" на модела.
Ето снимка на моделчето след пълната ревизия
А ето и снимка след всичкото това каране или иначе казано от днес
Както се вижда съм правил до момента много малко модификации, и между другото поставянето на калобрани на предните носачи е много добра идея, защото при челен сблъсък с друг модел има голям шанс да се изкриви стержина на предните амортисьори. Другото което е че много добре предпазват от разлни клечки и треви които се навират точно между носачите и тн.
Протекторите са от бъги Team C
Малко по късно ще кача клипче от днескашното каране, за да добиете представа от какъв тормоз са всичките тези проблеми. Реално ако модела беше каран нормално, най вероятно щеше да изкара още толкова без да има никаква нужда от пипане, но още от самото начало този модел си беше нарочен за най-голям тормоз.
(Не случайно колега ми беше задал въпроса - пич то мразиш ли си модела, че го караш така?)
Това е за сега от мен, очаквайте до няколко дена доста нови благинки свързани с този модел, защото вече е време за генерална втора ревизия и тунинг.