QAV210 TBS + Taranis не "армва" ???

  • Автор на темата Автор на темата Kelesha
  • Начална Дата Начална Дата

Kelesha

Потребител
image.jpeg Новата ми придобивка "бинднах" ги успешно. Но не мога да го "армна"
 
Според тази страничка изглежда това нещо да лети с CleanFlight - което означава да прегледаш следните неща.

1. Да си калибрираш акселерометрите през CleanFlight софтуера - Тук е показано - но и има и други полезни работи.



2. Да си настроиш радиото да дава RANGE от 1000-2000 за тротъла - при мен на Спектрума се наложи да ги направя на 150% всичките 4 канала TRО/ELE/AIL/RUD - за да стане тоя рейндж - иначе минимума ми беше 1170 и не се армва изобщо. Това можеш да го видиш на страницата с RECEIVER:

05_receiver.jpg

3. Вероятно трябва да калибрираш спийдовете ( не съм сигурен да не идват пък калибрирани ) - Ето едно видео на което го правят - като имаш предвид че най-хитрия начин да свалиш сигнала на общия слайдър за моторите от МАКС на МИНИМУМ е с клавиша END , става по добре от колкото с мишката.



4. Да си прегледаш командите min-trotle и min-command - на мен лично ми помогна това видео



Би трябвало след тези проверки да заработят нещата :) - и само да напомня - ПЕРКИ слагаш чааааак! като си готов с всичко и отидеш да летиш, да не пускаме после снимки на кланета във форума :)
 
image.jpeg Нещата изглеждат така на трансмитера. Китаиците от същата тая страничка helipal.com трябваше да го настроят за Таранис... Ама то явно Моя му говори с други стойности на флайт контрола. Утре му ръгам кабела и действам по упътването.
 
Готово ! Работи Благодарности на Джетман ... Сега се мъча да настроя арма на някое ключе. И да изключа автоматичния дис-арм. Че заради него чакам части за f210- ката
 
Това е още по лесно - аз задължително го правя защото тея нинджа команди със стиковете ме дразнят много.

Ето как - избираш режими ( MODES ) - там горе на ARM си избираш кой канал да контролира ARM - след което играждаш зоната в която при натиснат ключ искаш да се армва :)

arm-kluch.jpg
 
И сега най-тъпия въпрос: Как да разбера кое ключе на кой канал е? Това "AUX 5" кое ключе е?
...... Ето го и красавеца
image.jpeg
 
Отиваш на RECEIVER ТАБ-a, и почваш да си мърдаш ключетата по радиото и гледаш коя лентичка се движи :) - така ще разбереш кое на какво отговаря.

Освен това имай предвид че те се настройват - тоест можеш да укажеш и в РАДИОТО - кое ключе кой канал да движи.

05_receiver.jpg
 
image.png Да се чете опътването му е майката... В момента ключетата ми вообще не реагират а дрона хвърчи само в акро или някакъв стабилизиран акро. Върти флип като му дам рязка команда и май след това сам се нивелира. Доколкото разбирам това е фаил с настройките за радиото дето ще се разберат с дрона?
 
За съжаление от Таранис все още нищо не разбирам :) , виж за Spektrum е друга история - там мога да давам съвети. Някой от колегите с Таранис ще трябва да обясни тука.
 
View attachment 8609 Да се чете опътването му е майката... В момента ключетата ми вообще не реагират а дрона хвърчи само в акро или някакъв стабилизиран акро. Върти флип като му дам рязка команда и май след това сам се нивелира. Доколкото разбирам това е фаил с настройките за радиото дето ще се разберат с дрона?
Аз имам таранис, но нямам представа от naze/naza контролери, но би трябало да е подобно на останалите.
На този профил, който го зареждаш, има ли някъде описание кой ключ към каква команда е свързан? Ако няма такова, ще трябва да прегледаш настройките на самия профил. Възможно е човека, който го е правил да си е нагласил десните ключове за смяна на модовете а не левите, както правят повечето. Също така може модовете да са програмирани да се превключват при определена комбинация от 2 и повече ключа.

Също така може да се тества на земята без перки, като го включиш и се биндне разцъкай всички бутони да видиш на osd-то дали някаква комбинация от ключове не првключва модовете.

P.S. аз лично не ползвам директно профили от нета а само ги разглеждам за да схвана логиката и после си правя мой на базата на това, което съм научил.
 
Сетих се за изключително важна стъпка, след промяна на конфигурацията на таранис-а или на каквото и да е друго дистанционно трябва да се пренастрои и самия полетен контролер да се разбере с дистанционното.

Това е етапа, в който софтуера за настройване на полетния контролер те кара да местиш лостчета и да цъкаш копчетата, които са зададени от теб в таранис-а за смяна на модове. Тази процедура се минава всеки път след промяна на настройките на трансмитера.
Аз съм с Vector и за него процедурата се казва RC Wizard, предполагам за назата е подобно.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 
Това е Naze32 - и принципно няма такава стъпка - веднъж щом го настроиш после не се мести, освен ако не префлашнеш версията и тя затрие всичко. Но дори и след това е необходимо само да върнеш настройките обратно и готово.
 
Това е Naze32 - и принципно няма такава стъпка - веднъж щом го настроиш после не се мести, освен ако не префлашнеш версията и тя затрие всичко. Но дори и след това е необходимо само да върнеш настройките обратно и готово.
Това означава ли, че назето автоматично ще си намери кой канал е газта ако в тараниса променя Throttle output от ch1 на ch3?
 
Не разбира се - но в самото Naze32 има настройка - която указва реда на каналите - дали са TAER или нещо друго. В случая на RX Монитора на Naze32 можеш лесно да видиш кой канал какъв ти е и дали всичко е правилно - като мърдаш стиковете и ключетата - така че да виждаш на екрана на компютъра кой канал се движи.
 
Не разбира се - но в самото Naze32 има настройка - която указва реда на каналите - дали са TAER или нещо друго. В случая на RX Монитора на Naze32 можеш лесно да видиш кой канал какъв ти е и дали всичко е правилно - като мърдаш стиковете и ключетата - така че да виждаш на екрана на компютъра кой канал се движи.
Значи ако таранис-а е с нов профил то назе32 също трябва да се пренастрои спрямо новия профил?

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 
Предполагам че да , ако си променил последователността на каналите ще трябва да ги разместиш и в Naze32
 
Подкарахме всички модове. Всичко отне 3 мин цъкане на Тараниса. Разместени бяха позициите на стиковете. Сърдечни благодарности на колегата с жълтия самолет и дрончето-280. ... Акро мода се оказа предизвикателство още не съм го тествал фпв ,но начупих бая перки докато тествах без очила
 
Последна промяна:
Back
Нагоре