Здравейте колеги, доста време мина от последната нова тема, която съм пускал, така че дойде време за малко новости.
Представям ви новият ми SkyAngel Gripen 50mm EDF Jet. Моделът отново е от НК, но за разлика от други, този изисваше минимално количество доработки за да литне.
Както винаги, всичката информация, снимки и т.н., може да намерите в блога ми: ArxangelRC.blogspot.com
След като монтирах 3D принтираното сопло на Т-45 -цата ми, и установих, че моделът не е подходящ за векторна тяга поради голямата дистанция между задния край на крилото и соплото реших, че ще трябва да се тества на друг модел. Случайно попаднах на клипчета на Gripen-a в тубата и ми направи впечатление, че доста добре виси и т.н. дори без векторна тяга. След това гледах EuroFighter-a на колегата cdman, и реших, че тази конфигурация с делта крило ще е доста по-подходяща за векторна тяга, и така взех Gripen-a.
За момента оправдава очакванията ми, че даже и малко от горе, но още не съм му сложил соплото, защото свиквам с поведението му и още мисля как да го направя хем да има над 1:1 тяга, хем да е максимално леко.
Като цяло не е модел дори за начинаещи EDF пилоти. По някаква причина, дори изместване на батерията МНОГО назад, не помага с тежкия нос, и се налага да лети с много горен елеватор, което създава и доста съпротивление и го прави доста нервен в полет, но се свиква.
Ето малко снимки и видео:
UPDATE 1 (04.10.2013)
Малко новини.
Миналия уйкенд тествах Грипен-а на 4 клетки със стоковия мотор и импелер, и резултата е много добър: тягата е повече от теглото в това му състояние.
Хубавото е, че мотора не изгоря и вентилатора не се пръсна. Сега остава да се запази тягата повече от теглото и след като монтирам соплото.
Ето видеото на 4 клетки:
UPDATE 2 (15.10.2013)
Ето още едно видео на Gripen-a, този път с близки преминавания на забавен каданс. Уникален самолет, стига да му свикнеш.
UPDATE 3 (29.10.2013)
Последен полет, от миналия уйкенд, на Грипена преди инсталирането на соплото. Този уйкенд ще се тества соплото и ще видим има ли някакъв ефект от него, освен теглото.
Представям ви новият ми SkyAngel Gripen 50mm EDF Jet. Моделът отново е от НК, но за разлика от други, този изисваше минимално количество доработки за да литне.
Както винаги, всичката информация, снимки и т.н., може да намерите в блога ми: ArxangelRC.blogspot.com
След като монтирах 3D принтираното сопло на Т-45 -цата ми, и установих, че моделът не е подходящ за векторна тяга поради голямата дистанция между задния край на крилото и соплото реших, че ще трябва да се тества на друг модел. Случайно попаднах на клипчета на Gripen-a в тубата и ми направи впечатление, че доста добре виси и т.н. дори без векторна тяга. След това гледах EuroFighter-a на колегата cdman, и реших, че тази конфигурация с делта крило ще е доста по-подходяща за векторна тяга, и така взех Gripen-a.
За момента оправдава очакванията ми, че даже и малко от горе, но още не съм му сложил соплото, защото свиквам с поведението му и още мисля как да го направя хем да има над 1:1 тяга, хем да е максимално леко.
Като цяло не е модел дори за начинаещи EDF пилоти. По някаква причина, дори изместване на батерията МНОГО назад, не помага с тежкия нос, и се налага да лети с много горен елеватор, което създава и доста съпротивление и го прави доста нервен в полет, но се свиква.
Ето малко снимки и видео:
UPDATE 1 (04.10.2013)
Малко новини.
Миналия уйкенд тествах Грипен-а на 4 клетки със стоковия мотор и импелер, и резултата е много добър: тягата е повече от теглото в това му състояние.
Хубавото е, че мотора не изгоря и вентилатора не се пръсна. Сега остава да се запази тягата повече от теглото и след като монтирам соплото.
Ето видеото на 4 клетки:
UPDATE 2 (15.10.2013)
Ето още едно видео на Gripen-a, този път с близки преминавания на забавен каданс. Уникален самолет, стига да му свикнеш.
UPDATE 3 (29.10.2013)
Последен полет, от миналия уйкенд, на Грипена преди инсталирането на соплото. Този уйкенд ще се тества соплото и ще видим има ли някакъв ефект от него, освен теглото.