Пепи Илиев
Новодошъл
Здравейте и от мен с една нова тема.
След 9 месеца,поне 10 часа на писта Стелди и поне още толкова в ливадите ще започна с няколко лични мнения за модела,неговата комплектовка и различните ъпове.
Първия ми модел с който почнах хобито е [url]http://rc.autos-motorsport.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=560&category_id=406&option=com_virtuemart&Itemid=1[/URL] . Заложих на два основни параграфа:цена и части в България.И смея да твърдя,че съм супер доволен към днешна дата.
Първо модела ми беше "монстър",но за лятото лесно го преобразувах в "бъги".Основната идея на модела е,че с една смяна на гуми,крило,брони и купе лесно можеш да префасонираш модела си в каквото искаш.
Лятото модела го ползвах доста на писта Стелди.Основния му проблем при тази писта са главините.Оригиналните глави са идеални за ливада,но когато си на пистата и за около минута имаш 8+ доста тежки скока не може да се разчита на тях.Тъй като модела е 1:1 с Киошо може да се ползват и главини от японската марка,но и не те не са нещо сериозно.Истината са http://www.rcparts.eu/route-246-r246-3011-aluminum-knuckle-arm-for-drx-dbx-dmt-bg.html .
Друг проблем на модела са оригиналните джанти на "монстъра".Доста са крехки на удар,но пък и цената им като резервна част не е нещо скъпо.
Като ъп на модела направих и това http://www.rcparts.eu/r246-3005-aluminum-servo-saver-for-kyosho-dbx-dst-drt-drx-dmt-bg.html .Поведението и коректноста на системата се подобри значително.За пистата е от голямо значение,за ливада от никакво.
За зимния сезон връщам "монстър" пакета и правя ревизия:
Видимо модела няма поражения.Луфтовете на носачите не са големи и според мен биха издържали поне още толкова и не биха ми развалили поведението на модела.На снимката си личи как е подсилена задния диф на ушите.При сериозен удар в задното крило на бъгито има голяма вероятност да се отчупи ухото.При моделите след август месец кутиите са подобрени и това притеснение отпада.
Модела оригинално е с 12 хекс.Метален.Аз използвам преходник от 12 на 17 на Киошо,но е пластмасов и за нищо не става.
Серво сейвъра след такова натоварване работи като нов.Киошо си е Киошо.
Амортисьорите са ми алуминиеви.Оригиналните са "детска играчка за ливадата".При алуминиевите от ССТ нещата са различни и модела има коректно поведение на пистата.
На снимката се личи планка от Деката-ударите в едната гума могат да доведат до неприятни моменти и затова усилията са разпределени на два болта,а не на един както е оригинално.
Чашките при мен са неразличими от нови.Единствено подложих силиконови подложки вътре да убере луфта на полуоската в чашките.През цялото време съм ползвал мотор 3550 на Леопард на две клетки.Мотора има голяма "ряз" и е далеч от сензорните мотори като плавно движение.Лично аз съм доволен от това темпераментно поведение и ми пасва на стила на каране.Последно време комплектите на ССТ са с този мотор и спийд 120А.На този вариант аз съм с пъч 7 от 10 на контролера и мисля,че модела на писта Стелди може би е конкурентен на същата комбинация на електрониката но на три клетки.
Тъй като ъповете по модела няма да спрат,мисля,че трябва да отбележа едно старо ъпче,но доказало се: дог бона.Оригиналните полуоски са доста корави.Деката прави още по-дебели и още по-здрави,но мисля,че всичко е презастраховане.
Ето ги и главините.Заслужават си всяка една стотинка на писта Стелди.Извън нея оригиналните на ССТ или Киошо са предостатъчни.Все пак говорим за 8 скока на минута и сами можете да сметнете за какво иде реч за един сезон каране на Стелди.
Ето го модела в зимната си премяна.Отворих дифовете-чистене и затваряне.Нищо повече.Това нещо,ако не объркате шимването е най-вечното нещо в модела.
И тъй като съм доволен от негово величество "Модела" му купи едно ново купенце.За нищо не стават оригиналните,ама какво от това
След 9 месеца,поне 10 часа на писта Стелди и поне още толкова в ливадите ще започна с няколко лични мнения за модела,неговата комплектовка и различните ъпове.
Първия ми модел с който почнах хобито е [url]http://rc.autos-motorsport.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=560&category_id=406&option=com_virtuemart&Itemid=1[/URL] . Заложих на два основни параграфа:цена и части в България.И смея да твърдя,че съм супер доволен към днешна дата.
Първо модела ми беше "монстър",но за лятото лесно го преобразувах в "бъги".Основната идея на модела е,че с една смяна на гуми,крило,брони и купе лесно можеш да префасонираш модела си в каквото искаш.
Лятото модела го ползвах доста на писта Стелди.Основния му проблем при тази писта са главините.Оригиналните глави са идеални за ливада,но когато си на пистата и за около минута имаш 8+ доста тежки скока не може да се разчита на тях.Тъй като модела е 1:1 с Киошо може да се ползват и главини от японската марка,но и не те не са нещо сериозно.Истината са http://www.rcparts.eu/route-246-r246-3011-aluminum-knuckle-arm-for-drx-dbx-dmt-bg.html .
Друг проблем на модела са оригиналните джанти на "монстъра".Доста са крехки на удар,но пък и цената им като резервна част не е нещо скъпо.
Като ъп на модела направих и това http://www.rcparts.eu/r246-3005-aluminum-servo-saver-for-kyosho-dbx-dst-drt-drx-dmt-bg.html .Поведението и коректноста на системата се подобри значително.За пистата е от голямо значение,за ливада от никакво.
За зимния сезон връщам "монстър" пакета и правя ревизия:
Видимо модела няма поражения.Луфтовете на носачите не са големи и според мен биха издържали поне още толкова и не биха ми развалили поведението на модела.На снимката си личи как е подсилена задния диф на ушите.При сериозен удар в задното крило на бъгито има голяма вероятност да се отчупи ухото.При моделите след август месец кутиите са подобрени и това притеснение отпада.
Модела оригинално е с 12 хекс.Метален.Аз използвам преходник от 12 на 17 на Киошо,но е пластмасов и за нищо не става.
Серво сейвъра след такова натоварване работи като нов.Киошо си е Киошо.
Амортисьорите са ми алуминиеви.Оригиналните са "детска играчка за ливадата".При алуминиевите от ССТ нещата са различни и модела има коректно поведение на пистата.
На снимката се личи планка от Деката-ударите в едната гума могат да доведат до неприятни моменти и затова усилията са разпределени на два болта,а не на един както е оригинално.
Чашките при мен са неразличими от нови.Единствено подложих силиконови подложки вътре да убере луфта на полуоската в чашките.През цялото време съм ползвал мотор 3550 на Леопард на две клетки.Мотора има голяма "ряз" и е далеч от сензорните мотори като плавно движение.Лично аз съм доволен от това темпераментно поведение и ми пасва на стила на каране.Последно време комплектите на ССТ са с този мотор и спийд 120А.На този вариант аз съм с пъч 7 от 10 на контролера и мисля,че модела на писта Стелди може би е конкурентен на същата комбинация на електрониката но на три клетки.
Тъй като ъповете по модела няма да спрат,мисля,че трябва да отбележа едно старо ъпче,но доказало се: дог бона.Оригиналните полуоски са доста корави.Деката прави още по-дебели и още по-здрави,но мисля,че всичко е презастраховане.
Ето ги и главините.Заслужават си всяка една стотинка на писта Стелди.Извън нея оригиналните на ССТ или Киошо са предостатъчни.Все пак говорим за 8 скока на минута и сами можете да сметнете за какво иде реч за един сезон каране на Стелди.
Ето го модела в зимната си премяна.Отворих дифовете-чистене и затваряне.Нищо повече.Това нещо,ако не объркате шимването е най-вечното нещо в модела.
И тъй като съм доволен от негово величество "Модела" му купи едно ново купенце.За нищо не стават оригиналните,ама какво от това