SST Racing - модели .

Пепи Илиев

Новодошъл
Здравейте и от мен с една нова тема:biri:.

След 9 месеца,поне 10 часа на писта Стелди и поне още толкова в ливадите ще започна с няколко лични мнения за модела,неговата комплектовка и различните ъпове.

Първия ми модел с който почнах хобито е [url]http://rc.autos-motorsport.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_images.tpl&product_id=560&category_id=406&option=com_virtuemart&Itemid=1[/URL] . Заложих на два основни параграфа:цена и части в България.И смея да твърдя,че съм супер доволен към днешна дата.

Първо модела ми беше "монстър",но за лятото лесно го преобразувах в "бъги".Основната идея на модела е,че с една смяна на гуми,крило,брони и купе лесно можеш да префасонираш модела си в каквото искаш.
Лятото модела го ползвах доста на писта Стелди.Основния му проблем при тази писта са главините.Оригиналните глави са идеални за ливада,но когато си на пистата и за около минута имаш 8+ доста тежки скока не може да се разчита на тях.Тъй като модела е 1:1 с Киошо може да се ползват и главини от японската марка,но и не те не са нещо сериозно.Истината са http://www.rcparts.eu/route-246-r246-3011-aluminum-knuckle-arm-for-drx-dbx-dmt-bg.html .
Друг проблем на модела са оригиналните джанти на "монстъра".Доста са крехки на удар:(,но пък и цената им като резервна част не е нещо скъпо.
Като ъп на модела направих и това http://www.rcparts.eu/r246-3005-aluminum-servo-saver-for-kyosho-dbx-dst-drt-drx-dmt-bg.html .Поведението и коректноста на системата се подобри значително.За пистата е от голямо значение,за ливада от никакво.


За зимния сезон връщам "монстър" пакета и правя ревизия:

o0kc.jpg


Видимо модела няма поражения.Луфтовете на носачите не са големи и според мен биха издържали поне още толкова и не биха ми развалили поведението на модела.На снимката си личи как е подсилена задния диф на ушите.При сериозен удар в задното крило на бъгито има голяма вероятност да се отчупи ухото.При моделите след август месец кутиите са подобрени и това притеснение отпада.


yxbm.jpg


Модела оригинално е с 12 хекс.Метален.Аз използвам преходник от 12 на 17 на Киошо,но е пластмасов и за нищо не става.


fc40.jpg


Серво сейвъра след такова натоварване работи като нов.Киошо си е Киошо.


qbus.jpg


Амортисьорите са ми алуминиеви.Оригиналните са "детска играчка за ливадата".При алуминиевите от ССТ нещата са различни и модела има коректно поведение на пистата.
На снимката се личи планка от Деката-ударите в едната гума могат да доведат до неприятни моменти и затова усилията са разпределени на два болта,а не на един както е оригинално.

9klb.jpg


Чашките при мен са неразличими от нови.Единствено подложих силиконови подложки вътре да убере луфта на полуоската в чашките.През цялото време съм ползвал мотор 3550 на Леопард на две клетки.Мотора има голяма "ряз" и е далеч от сензорните мотори като плавно движение.Лично аз съм доволен от това темпераментно поведение и ми пасва на стила на каране.Последно време комплектите на ССТ са с този мотор и спийд 120А.На този вариант аз съм с пъч 7 от 10 на контролера и мисля,че модела на писта Стелди може би е конкурентен на същата комбинация на електрониката но на три клетки.

7dga.jpg


Тъй като ъповете по модела няма да спрат,мисля,че трябва да отбележа едно старо ъпче,но доказало се: дог бона:).Оригиналните полуоски са доста корави.Деката прави още по-дебели и още по-здрави,но мисля,че всичко е презастраховане.

z2uo.jpg


Ето ги и главините.Заслужават си всяка една стотинка на писта Стелди.Извън нея оригиналните на ССТ или Киошо са предостатъчни.Все пак говорим за 8 скока на минута и сами можете да сметнете за какво иде реч за един сезон каране на Стелди:crazy:.



gjwp.jpg


Ето го модела в зимната си премяна.Отворих дифовете-чистене и затваряне.Нищо повече.Това нещо,ако не объркате шимването е най-вечното нещо в модела.


lpl1.jpg


И тъй като съм доволен от негово величество "Модела" му купи едно ново купенце.За нищо не стават оригиналните,ама какво от това :biri:
 
Като минус на модела когато се ползва на Стелди бих добавил и спънките.Доста са масивни,но въпреки всичко скоковете са без попивки и приземяването само на задни гуми понякога чупи задната спънка.Преди време попаднах на спънка от алумин и останах очарован.Не знам кой я беше правил,но вършеше перфе работа.
С тези гуми забрави да се случи нещо на сняг:crazy:.Гумите са идеални на сухо,но за сняг си вземи от гумите с големия грайфер.
Пропусна да споменеш,че всеки път като караш чистиш чашките с спрей за спирачни дискове на Manol,който не остава никаква мазнина и изветрява адски бързо.За това чашките са ти в това състояния.Само дето не казваш от къде го взимаш като се видим:boi:

:biri:
 
Никсан, познай кой е правил алуминиева спънка :crazy:.
Това ме навява на мисълта че няма да е лошо като идея да направя малко алуминиеви спънки и за ССТ.
 
Е хайде и аз да се включа в тази тема.

Първо и най-важно за тези модели е ,че са 1/10 , а не както някой им се иска да са 1/8.
Каквото и да говорим за модела той си е 1/10 с налят повече материал по него .Ако се сравнява с Бронтозавър ,Бласт и подобните им наистина модела е доста над тях ,но като цяло е далеч от масовите 1/8 модели.

Сглобка - бих я нарекъл "сделано" .Грубовата и неточна в кутиите на дифовете .Носачите имат нужда от допълнително регулиране при осите ,защото о-пръстените не са достатъчни или по-точно не поемат луфтовете .Това води до некоректно поведение на модела .Това до някъде може да подразни "масовия потребител" ,но пък за мен е добре дошло -има мегдан за работа .

Пластмаса - бих казал "много силна страна на модела" .Носачите държат на доста силни удари .Не се разшлякват лесно и като цяло бих казал "топ качество" .Забележка са джантите и държача на крилото при бъгитата .

Дифове - въпрос на модел .За съжаление това е доста тъпа марка ,която вгражда в един и същи модел и цам дифове и метални .Познават се лесно : цам са в Т2 варианти и метал при всички останали .Материала има значение когато се ъпгрейдва модела с по-силни мотори .Вътре сателитите и планетите отново са различни ...... .Ако модела е с читавите дифове ,то собственика забравя напълно за дифа като евентуален проблем .

Ъпове - като ъпове си заслужават главините от Киошо и кутиите .Въпреки,че оригиналните кутии на ССТ издишат доста и влиза доста мръсотия вътре все още не съм видял следи от износване при металните дифове .Новите модели кутии на ССТ са доста подобрени и проблема с големите дупки е отстранен .Но каквото и да си говорим (аз карам предимно на пясък) и ССТ и Киошо кутиите пускат боклук .

Мотори - стандартния четков мотор е доста силен и като цяло е "куче" .
Безчетковите са няколко :
3660 - ЗТВ мотор , черен на цвят , 2700 КВ и 1200 Вата.Приятен мотор и безпроблемен на две клетки .На три клетки има склонност да загрява при "монстърите" .
3650 - Леопард ,3060 КВ и 1300 Вата .Доста непослушен мотор в ръцете на новобранци .Има достатъчно сила ,но е доста екстремен и на хора свикнали със сензори ще им се види "труден" .Изисква доста внимание и в завоите - експлозия която изненадва .
3660 - Леопард .Имах удоволствието да покарам модел с такъв мотор .Горния мотор с +++ .Мисля ,че детето на Любо кара целия сезон на Стелди и на един от клиповете когато модела влизаше под вода и калта на пистата беше огромна ,модела направо се телепортираше .

Спийдове :
Безчеткови - тип ХСП и голям туч,който е за полимерки батерии .Нямам наблюдения върху тях .
ЗТВ 80А сензорен - голям радиатор ,като цяло не загрява и е добра комбинация със ЗТВ мотора .Чувал съм лоши отзиви когато спийда се комбинира с други мотори .
120А водоустойчив Леопард - класика....най-доброто на пазара .

Серва - 9 кг ,бавни и с метални зъби .Нищо особенно ,но не са лоши .

Амортисьори - оригиналните не вдъхват доверие .Не работят като хората и имат нужда от заигравка за да се получат нещата .Въпреки всичко са дуракоустойчиви .Алуминиевите са идея по-добри и доста по-здрави .В крайна сметка за бюджетен модел бих казал ,че компонента "амортисьор" е на ниво .

Апаратури - 27 АМ ....не става за нищо и 2.4 ,която пак не става за нищо .Бавни,бавни ... мега бавни .

Цялостно мнение за модела :

Аз си падам по простите неща и модела ми е фаворит .Въпреки ,че не могат да се доближат до моделите в 1/8 ,моделите на ССТ са стабилни като качество и лоши като сглобка .В крайна сметка за 360 лева клиента получава модел за 360 лева .За една година модела доказа ,че съотношението цена/продукт е на ниво доста над доста други именити марки .
 
Как така ще има бавни апаратури? Диф кутиите вече не зеят при новите версии. 3660 мотора върви направо песен! Имам такъв за продан, останал от моето ССТ.
 
Апаратурите ГТ2 са мега бавни.Комбинацията с бавно серво е отвратително.Комбинацията с "твърд" мотор също не е готина .Просто тази апаратура е нещо евтино ,колко да се кажи ,че е на 2.4 .Но реално поведението при завиване не е коректно с нея ,а да не говорим ,че се губи и темперамента на мотора .
Лятото имаше една серия с ГТ3 апаратури с екранчета .Там нещата бяха доста по-приятни .Но явно не се получиха нещата и серията беше доста малка за съжаление .
М/у другото в моделистика има едно момче дето се чуди какъв мотор да си купи на ССТ-то .Предложи му твоя;)
 
Аз не забелязвам нищо такова с апаратурите ми. Имал съм много ГТ2-ки и ХПИ на 27 мега. Никакви проблеми. и с рязък мотор всичко си е 6. Можеби ти си получавал някакви смущения. Каква апаратура използваш и си доволен от нея? Ето пак темата отиде на кино.
 
Как да забележиш нещо след като до момента не си имал един нормален модел без луфтове и бързо серво с хубава апаратура?
 
Как да забележиш нещо след като до момента не си имал един нормален модел без луфтове и бързо серво с хубава апаратура?
Еее много си oстроумен, Неделчо. По-добре бягай да правиш конверсии на 1/10 бъгита за 270 лева, че да се съберем повече хора да дойдем увас на купоня, да почерпиш. :D
 
Последна промяна:
Еее много си oстроумен, Неделчо. По-добре бягай да правиш конверсии на 1/10 бъгита за 270 лева, че да се съберем повече хора да дойдем увас на купоня, да почерпиш. :D
Няма какво да бягам, те хората сами идват, че даже и доволни остават.
Идвате голям купон ще става. Няма какво да идвате у нас на купона, вземете се гръмнете някъде, Споко, на никой няма да липсвате.
Аре чао, чао и лек ден.
 
Вместо да се показвате кой как,вземи пусни снимки на главините за ССТ да ги видим що за чудо си измислил:biri:.Ще утрепеш рибата с главини за ССТ/Кивошо:crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy:
 
Айде от мен да мине, малко да оплакнете окото.
Да издам тайната, първо ще са готови спънките и стойките на централният дифф.
 

Attachments

  • sst diff1.JPG
    sst diff1.JPG
    35.6 KB · Прегледи: 16
  • sst diff2.JPG
    sst diff2.JPG
    38.6 KB · Прегледи: 14
  • sst front brace.JPG
    sst front brace.JPG
    34 KB · Прегледи: 14
  • sst hub.JPG
    sst hub.JPG
    40.5 KB · Прегледи: 15
  • sst rear brace.JPG
    sst rear brace.JPG
    31.8 KB · Прегледи: 13
  • sst1 hub.JPG
    sst1 hub.JPG
    40.5 KB · Прегледи: 13
Момчета, радвам се, че сте активни, но предупреждавам да запазим добрия тон, за да не прибягваме към по-крути мерки. Няма да позволя този форум да се превърне в кокошарника, който е Моделистика, и да се ръсят персонални обиди и груб език!!!
 
Back
Нагоре