T-28 Trojan от Parkzone е една жива легенда в RC средите. Често е спряган за идеалният тренер след 3 каналните самолети. На него има посветена огромна тема в RCGROUPS от над 2000 страници. Честно казано това беше основната причина да купя този самолет. Исках лично да видя живата легенда , която толкова горещо беше обсъждана като прекрасно летящ самолет, който е уникално лесен за управление и много стабилен при кацане.

Самолета се предлага в два варианта:
Към днешна дата имам над 100 полета с този модел , преживял е едно единствено падене , и то беше нещастен случай - сблъсък с друг колега във въздуха. За щастие модела лесно се ремонтира, като успях да намеря и резервни части за него.
Какво ми направи най-силно впечатление след почти една година полети с този самолет. Направен е така, че да бъде забавен и в ръцете на напреднанали и начинаещи. Излита и каца идеално и от писта и от трева , има управляем преден колесник , което освен добра маневреност му дава и стабилност при кацане. Реално е много трудно да се преобърне модела при кацано именно заради предния колесник. Крилото се разглобява само с един болт и така модела лесно се транспортира. Колесниците могат лесно да се свалят - така че да кацете и по корем ако се наложи.
След като го усвоих първите 2 месеца, започнах да пробвам различни акробатики с модела, като се оказа че идеално прави всички основни фигури които познавах. Лети на нож, по гръб , прави хубави тона и може да направи без проблем лупинг. Така малко по малко ми стана любим самолет и го вземам с мен на всеки излет , дори и да не го летя. Хубаво е да знам че винаги ми е под ръка и мога да разчитам на него.
Полетното време е около 8 минути с една батерия при внимателно контролиране на гаста. Серво машинките са цифрови и с добра резолюция. Вътре в модела има достатъчно място за кабели , ако решите да сложите стабилизираща система - примерно AR635 или нещо друго.
В нашата група в Младост се радваме се на 2 модела T-28 - произведени от фирмата Parkzone, като всеки носи своя собствен чар. Единия и сребристосив в цветовене на USAF, другия е бяло-червен и гордо носи надписите Navy.
Въпреки че самолета е много приятен за управление, не бих го препоръчал за абсолютно начинаещи или по точно казано за първи самолет. Вместо това е по добре да потърсите HZ Champ или E-flight Apprentice S
Малко История
„T-28 Trojan“ e един от най-успешните тренировъчни самолети от края на 50-те години на XX век. Разработен от „North American Aviation“ самолета е използван от ВВС и ВМС на САЩ като основен тренировъчен модел в прводължение на повече от 30 години.
Освен като тренировъчен самолет Т-28 е използван и за истински мисии във Виетнамската война в периода от 1963г до 1968г, а ЦРУ го използва за мисия в Конго през 1960г.
Първият полет е направено на 24 Септември 1949г под кодово име XT-28 , целта е била да се замени старият вече Т-6 Texan. След успешните тестове е подписан договор за доставка, и между 1950г. и 1957г. са произведени общо 1948 самолета.
Дори и в наши дни Т-28 остава много популярен модел сред колекционерите, като дори има демострационна група изцяло с Троанци! http://www.trojanhorsemen.com/
Определено Троянеца става любимец на всеки който го е пилотирал.
Това е демо клип с възможностите на самолета
Ето и няколко избрани снимки на двата самолета от Младост





Самолета се предлага в два варианта:
- BNF - ( Bind and Fly) , което означава свържи и лети, напрактика имате готов оборудван самолет със всичко необходимо, приемник, батерия и зарядно.
- PNP ( Plug and Play ) , което е модела без предавател приемник , батерия и зарядно.
Към днешна дата имам над 100 полета с този модел , преживял е едно единствено падене , и то беше нещастен случай - сблъсък с друг колега във въздуха. За щастие модела лесно се ремонтира, като успях да намеря и резервни части за него.
Какво ми направи най-силно впечатление след почти една година полети с този самолет. Направен е така, че да бъде забавен и в ръцете на напреднанали и начинаещи. Излита и каца идеално и от писта и от трева , има управляем преден колесник , което освен добра маневреност му дава и стабилност при кацане. Реално е много трудно да се преобърне модела при кацано именно заради предния колесник. Крилото се разглобява само с един болт и така модела лесно се транспортира. Колесниците могат лесно да се свалят - така че да кацете и по корем ако се наложи.
След като го усвоих първите 2 месеца, започнах да пробвам различни акробатики с модела, като се оказа че идеално прави всички основни фигури които познавах. Лети на нож, по гръб , прави хубави тона и може да направи без проблем лупинг. Така малко по малко ми стана любим самолет и го вземам с мен на всеки излет , дори и да не го летя. Хубаво е да знам че винаги ми е под ръка и мога да разчитам на него.
Полетното време е около 8 минути с една батерия при внимателно контролиране на гаста. Серво машинките са цифрови и с добра резолюция. Вътре в модела има достатъчно място за кабели , ако решите да сложите стабилизираща система - примерно AR635 или нещо друго.
В нашата група в Младост се радваме се на 2 модела T-28 - произведени от фирмата Parkzone, като всеки носи своя собствен чар. Единия и сребристосив в цветовене на USAF, другия е бяло-червен и гордо носи надписите Navy.
Въпреки че самолета е много приятен за управление, не бих го препоръчал за абсолютно начинаещи или по точно казано за първи самолет. Вместо това е по добре да потърсите HZ Champ или E-flight Apprentice S
Малко История
„T-28 Trojan“ e един от най-успешните тренировъчни самолети от края на 50-те години на XX век. Разработен от „North American Aviation“ самолета е използван от ВВС и ВМС на САЩ като основен тренировъчен модел в прводължение на повече от 30 години.
Освен като тренировъчен самолет Т-28 е използван и за истински мисии във Виетнамската война в периода от 1963г до 1968г, а ЦРУ го използва за мисия в Конго през 1960г.
Първият полет е направено на 24 Септември 1949г под кодово име XT-28 , целта е била да се замени старият вече Т-6 Texan. След успешните тестове е подписан договор за доставка, и между 1950г. и 1957г. са произведени общо 1948 самолета.
Дори и в наши дни Т-28 остава много популярен модел сред колекционерите, като дори има демострационна група изцяло с Троанци! http://www.trojanhorsemen.com/
Определено Троянеца става любимец на всеки който го е пилотирал.
Това е демо клип с възможностите на самолета
Ето и няколко избрани снимки на двата самолета от Младост





Последна промяна: