T-REX450L DOMINATOR или T-REX 500 PRO DFC

  • Автор на темата Автор на темата jelev_k
  • Начална Дата Начална Дата

jelev_k

Потребител
Споделете мнение кой от тези два модела бихте избрали:
ALIGN T-REX450L DOMINATOR или ALIGN T-REX 500 PRO DFC

http://shop.align.com.tw/product_info.php?products_id=5031&language=en#tabbed_info
http://shop.align.com.tw/product_info.php?products_id=4556

Мисля да оборудвам още една по-големичка машина, че микротата ми омръзнаха ...
Първоначално ми се струваше, че 500 е супер машина, но колкото повече гледам 450L ми изглежда все по-добро решение.
Също 500 скоро не е имал нова подобрена версия и ми се струва, че следва скоро такава на повече клетки и редизайн ?!?!
 
Абе не, че мога да дам кой знае колко компетентно мнение за хеликоптери, но ако 450L е по-нова версия, по-скоро към него бих се насочил, пък 500-ката все ще й дойде времето като изкарат нов вариант. :)
 
Определено ако съм аз задължително бих взел ALIGN T-REX450L DOMINATOR.Това е страшна машина.
 
450L си е супер, но и 500 не е лош (все пак е и по-голям).

Интересно ми е някой да сподели впечатления относно размера. 425 мм срещу 360 мм лопати си има разлика.
Теглото с батерии на 450 е 950 грама срещу около 1600-1700 грама за 500.
 
450L си е супер, но и 500 не е лош (все пак е и по-голям).

Интересно ми е някой да сподели впечатления относно размера. 425 мм срещу 360 мм лопати си има разлика.
Теглото с батерии на 450 е 950 грама срещу около 1600-1700 грама за 500.
Ха- ха аз не знам някой в BG да има доминатор.
 
Ха- ха аз не знам някой в BG да има доминатор.

То оригиналните ALIGN се губят малко напоследък в БГто, но само на поляната в Младост има няколко хеликоптера размер 450L (лопати 360 mm), 4 и 6 клеткови също има. 500 пък си е стандартен модел от 4-5 години.
Знам впечатленията на притежателите им, но пускам дискусията за още мнения.
 
Аз определено вече съм се насочил към 500 ,продавам си 480 и си взимам 500. Клипчето на Веско е хубаво ,но досега не съм видял никой да кара така .Така ,че дали е Доминатор или Про едва ли има някакво значение -според мен .С моя начин на каране ,който е на ниво кота нула ,проблема ми е че бързо ми се губи от очи .Другия проблем е ,че трябва да го карам по наблизо за да го виждам, определено не ми харесва да се въртят лопати пред очите ми :crazy::crazy::crazy:,докато с 500 може да се кара на по голяма дистанция .Виждал съм колеги да карат 500 на по големи разстояния и се виждат прилично. Та за това сериозно съм се замислил за 500. А когато започна да караме така както в клипа , ще помисля и за Доминатор:biri::biri::biri:А да не говорим ,че мнението на хората които имат 450 и 500 е ,че 500 е много по стабилен .За цените да не отваряме скоби :crazy::crazy:
 
То оригиналните ALIGN се губят малко напоследък в БГто, но само на поляната в Младост има няколко хеликоптера размер 450L (лопати 360 mm), 4 и 6 клеткови също има. 500 пък си е стандартен модел от 4-5 години.
Знам впечатленията на притежателите им, но пускам дискусията за още мнения.
Имай на предвид, че за доминатора по евтините части са дефицит.360мм лопати от добрите ги има само в rc711 и изчезват още на същия ден след като ги заредят.Моят 480 затова не го карам много понеже ако падне веднага ще стане 450ка.А все пак се уча и това е неизбежно.Оригиналните лопати на Алайн са на цената на тези за 500 така че си вземи 500.Поне според мен.Доминатора е супер машинка особено този на 6 клетки на като всичко ново още не са напускали евтините резервни части и ще даваш грешни пари.Ще ти дам да пробваш 500-ката и 480-ката и сам ще се убедиш. :)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
 
Последна промяна:
Имай на предвид, че за доминатора по евтините части са дефицит.360мм лопати от добрите ги има само в rc711 и изчезват още на същия ден след като ги заредят.Моят 480 затова не го карам много понеже ако падне веднага ще стане 450ка.А все пак се уча и това е неизбежно.Оригиналните лопати на Алайн са на цената на тези за 500 така че си вземи 500.Поне според мен.Доминатора е супер машинка особено този на 6 клетки на като всичко ново още не са напускали евтините резервни части и ще даваш грешни пари.Ще ти дам да пробваш 500-ката и 480-ката и сам ще се убедиш. :)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Аз също допреди 5 дни бях убеден, че 500 е моделът за навсякъде - хем не е малък, хем не е голям, прави авторотация и т.н., но се зачетох по форумите и забелязах много добри отзиви за 450L. Ще видим, сега само си пиша ...
 
Back
Нагоре