Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забележка: This feature may not be available in some browsers.
пичоуйе, на някой случайно да му се намира такъв кабел?
ами ще се опитам да поразбъркам настройките на DXe-то. и/или ако трябва и на приемника(AR636)
Да, за SAFE версията, която е на 230S. Има няколко дребни неща който не ми допадат и искам да ги поразбъзикам, може да има вариянт и само от апаратурата да се прави, незнам. Главно Exp-онентите и отклоненията на сервата ...
Впредвид размера на хеликоптера ако намалиш оборотите и дигнеш ходовете ще го задавиш при по рязка маневра и ще падне.Да го имаш напредвид..............Само големите хелита над 600 могат да си позволят ниски обороти с големи отклонения, като и там не е сигурно дали няма да го спънеш.Много по лесно се кара с високи обороти и малки отклонения, но всеки си е различен!Мерси много за съдействието. Конкретния проблем ми е, че има 2 стънт режима. На първия отклоненията на сервата са ограничени леко, а главния ротор е с по-малки обороти. На втория и оборотите са близо до макс и отклоненията на сервата. Това което искам да постигна е къстъм режим в който роторните обороти не са на макс, а отклоненията на сервата да са много големи.
Вибрациите идват от презатягане на батерията.Рамката е пластмасова и като стегнеш батерията я посукваш и излизат вибрации.Следващия път само леко я заобиколи с велкрото не я стягай изобщо, няма да избяга и всички вибрации изчезват.ПробваноМдам има логика в тия неща. Мен реално не, че ми пречат много високите обороти, ами за пазене на батерията, а и за да избегна вибрациите който се появяват...