USB Кабел за програмиране на Spektrum AR636

  • Автор на темата Автор на темата whitehell
  • Начална Дата Начална Дата

whitehell

Потребител
пичоуйе, на някой случайно да му се намира такъв кабел?
spma3065.jpg
 
пичоуйе, на някой случайно да му се намира такъв кабел?
spma3065.jpg


Това е USB кабел за програмиране на новите приемници със стабилизация на Spektrum AR636, AR6335, AR7350, AR9350 , както и новото евтино радио DXe. Ти за какво от следните неща смяташ да го ползваш ? :)

Имай предвид, че ако имаш някое от горните устройства, буквално трябва да си купиш кабела - набързо на поляната вероятно няма да свършиш много работа с него.
 
ами ще се опитам да поразбъркам настройките на DXe-то. и/или ако трябва и на приемника(AR636)
 
ами ще се опитам да поразбъркам настройките на DXe-то. и/или ако трябва и на приемника(AR636)

за DXe със сигурност става - за AR636 - не си написал на какъв модел го имаш :) - има няколко вида AR636 , ако е SAFE то нищо не може да буташ по него защото е заключен. Има и малки изключения но като цяло е така.
 
Да, за SAFE версията, която е на 230S. Има няколко дребни неща който не ми допадат и искам да ги поразбъзикам, може да има вариянт и само от апаратурата да се прави, незнам. Главно Exp-онентите и отклоненията на сервата ...
 
Да, за SAFE версията, която е на 230S. Има няколко дребни неща който не ми допадат и искам да ги поразбъзикам, може да има вариянт и само от апаратурата да се прави, незнам. Главно Exp-онентите и отклоненията на сервата ...

От апаратурата гарантирано не можеш да пипаш настройки по модела. Не съм сигурен какво може да се настройва в приемника обаче , пуснах запитване в RCgroups да видим какво ще кажат.
 
Мерси много за съдействието. Конкретния проблем ми е, че има 2 стънт режима. На първия отклоненията на сервата са ограничени леко, а главния ротор е с по-малки обороти. На втория и оборотите са близо до макс и отклоненията на сервата. Това което искам да постигна е къстъм режим в който роторните обороти не са на макс, а отклоненията на сервата да са много големи.
 
Мерси много за съдействието. Конкретния проблем ми е, че има 2 стънт режима. На първия отклоненията на сервата са ограничени леко, а главния ротор е с по-малки обороти. На втория и оборотите са близо до макс и отклоненията на сервата. Това което искам да постигна е къстъм режим в който роторните обороти не са на макс, а отклоненията на сервата да са много големи.
Впредвид размера на хеликоптера ако намалиш оборотите и дигнеш ходовете ще го задавиш при по рязка маневра и ще падне.Да го имаш напредвид..............Само големите хелита над 600 могат да си позволят ниски обороти с големи отклонения, като и там не е сигурно дали няма да го спънеш.Много по лесно се кара с високи обороти и малки отклонения, но всеки си е различен! :D
 
Алекс ме изпревари - и аз мисля, че ако качиш отклоненията, само ще влошиш поведението. При 230 роторите са с много малък инерционен момент и затова са му нужни обороти при пълни команди.
 
Мдам има логика в тия неща. Мен реално не, че ми пречат много високите обороти, ами за пазене на батерията, а и за да избегна вибрациите който се появяват...
 
Мдам има логика в тия неща. Мен реално не, че ми пречат много високите обороти, ами за пазене на батерията, а и за да избегна вибрациите който се появяват...
Вибрациите идват от презатягане на батерията.Рамката е пластмасова и като стегнеш батерията я посукваш и излизат вибрации.Следващия път само леко я заобиколи с велкрото не я стягай изобщо, няма да избяга и всички вибрации изчезват.Пробвано ;)
 
бе май си вибрира и без да се стяга велкрото, ще направя няколко опита довечера на поляната.
 
Back
Нагоре