Много се радвам , че има хора с он роуд модели, моя голяма страст. За това ще ти напиша моето мнение, което те моля да не приемаш като позиция, че много знам, а като някаква насока, която се надявам да ти влезе в нещо като стратегия , за по-нататъшен ъпгрейд и подход към моделчето.
1. Като си купиш готов модел те съветвам да го разглобиш и сглобиш отново. Причината е, че колкото и да са вип моделите, са сглабяни системно и на конвейр, което в 99% от случаите е наличие на хлабини и луфтове. Обслужването на окачването е втория ход, от който се нуждае един модел. Като начало различни по вискозитет масла са ти добре дошли. Хубаво е да си купиш и различни пружини. Много важн ход , защото колкото и на гладко да караш модел, гумите са толкова малки, че практически навсякъде е офроуд. Ще ти слагам снимки на мои неща и с мой модел, пък ти ако имаш желание ще си ги набавиш:
После ти е нужно да си набавиш 3 специфични инструмента, 3 от тях са най-важни-стенд и дъска за стенда:
Махаш цялата електроника (тя също е хубаво да се презапои) и започваш да си играеш с камбери, кастери и пр. След като си извлечеш точните настройки , вече нареждаш електрониката (зависи дрифт ли ще караш или не) и тук ти трябва инструмент за разпределение на тежестта. Според мен е грешка да си режеш каквото и да е по модела, сигурен съм че има какво да се извлече от него и стоково, повярвай ми много , отколкото предполагаш.
Един не скъп тунинг.Подмени лагерите , където може с керамики-това на стоков модел е от огромно значение.
Пак да те върна на разпределение на тежестта, като махнеш здвижващите модули , електроники и серва , пренареди ги за да ти съвпаднат всички центрове на тежестта, за пример нещо такова трябва да получиш:
Но е похвално желанието да си пипаш модела , всичко останало е малко или повече опит! Успех и ни дръж в течение.