Morpheus
Потребител
От доста време ми се искаше да добавя подобен модел към флотилията, но цената на оригинала ме спираше, в крайна сметка поръчах клонинг на оригинала от HobbyKing.
Та модела е WlToys K949 или WlToys A333 (според HobbyKing) и е точно копие на Twin Hammers на Vaterra, според информацията, която намерих в интернет, мащаба е 1:10, размерите са дължина 47 см., междуосие около 29 см., ширина с гумите 24.5 см. и височина 22 см. с резервната гума.
Моделчето се държи прилично на разцъкването на закрито, не съм имал възможност да го тествам на открито. Въпреки двете скорости ми се струва прекалено бързо на ниска скорост, стоковият мотор вероятно е 27Т. Въпреки, че пише RTR, модела дойде без акумулатори и зарядно. Отделението за батерията е доста малко за модел 1:10 (10,5х3.5х4 см.), та ще трябва да се мисли нещо по въпроса. Друг неприятен момент са спийд контролера и приемника, които са 2 в 1, по чуждите форуми докладват, че няма успех с биндване на приемника към апаратури Sanwa, Spectrum, HK, Turnigy и Flysky, оригиналният предавател има памет за шест модела. Амортисьорите изглеждат празни, та и там ще трябва да се пипне, вероятно хексовете са 1-вото нещо, което ще се изрони при сериозно катерене, пластмасови са. Сервото за завиване е слабичко, едва ли е повече от 2-3 кг. Стига приказки, ето малко снимки:
В кутията се модела, по-малка кутия с предавателя и пликче, с инструкцията, и пластмасов ключ за джантите:
Джантите са beadlock, пластмасови, гумите не са лоши, да допир са прилично меки и с вложки, вероятно ще метна по една обиколка тежести за лети джанти във всяка джанта. Ето едно сравнение на размера на гумите, от ляво надясно са както следва: Tamiya Lock Block Soft, WlToys, Proline Flat Iron, HK KRT 96mm.
Tamiya Lock Block Soft, HK KRT 96mm, Proline Flat Iron, WlToys
За сега толкова, скоро ще махна черупката да заключа предният диф, че е отключен, за разлика от задния.
На първо лице задължителните ъпгрейди са следните: пълнене на амортисьорите с масло или смяната им, смяна на хексовете, смяна на цялата електроника (замислям се да сложа мотор 55Т), модификация на мястото за батерията.
Като цяло, моделчето е прилично за навлизане в катеренето с желание за бъзикане по модела. Ако нямате наличните части за ъпгрейд в инвентара бих препоръчал оригинала, може и да си спестите малко финанси и нерви. Аз не съжалявам за покупката, обичам да човъркам по моделите. Като се върна от командировката очаквайте снимки под черупката и от задвижващите части, подозирам че зъбните колела са от пластмаса и ще се наложи ъпгрейд с метални, поне модела е с лагери за разлика от моделите на Tamiya.
Та модела е WlToys K949 или WlToys A333 (според HobbyKing) и е точно копие на Twin Hammers на Vaterra, според информацията, която намерих в интернет, мащаба е 1:10, размерите са дължина 47 см., междуосие около 29 см., ширина с гумите 24.5 см. и височина 22 см. с резервната гума.
Моделчето се държи прилично на разцъкването на закрито, не съм имал възможност да го тествам на открито. Въпреки двете скорости ми се струва прекалено бързо на ниска скорост, стоковият мотор вероятно е 27Т. Въпреки, че пише RTR, модела дойде без акумулатори и зарядно. Отделението за батерията е доста малко за модел 1:10 (10,5х3.5х4 см.), та ще трябва да се мисли нещо по въпроса. Друг неприятен момент са спийд контролера и приемника, които са 2 в 1, по чуждите форуми докладват, че няма успех с биндване на приемника към апаратури Sanwa, Spectrum, HK, Turnigy и Flysky, оригиналният предавател има памет за шест модела. Амортисьорите изглеждат празни, та и там ще трябва да се пипне, вероятно хексовете са 1-вото нещо, което ще се изрони при сериозно катерене, пластмасови са. Сервото за завиване е слабичко, едва ли е повече от 2-3 кг. Стига приказки, ето малко снимки:
В кутията се модела, по-малка кутия с предавателя и пликче, с инструкцията, и пластмасов ключ за джантите:
Джантите са beadlock, пластмасови, гумите не са лоши, да допир са прилично меки и с вложки, вероятно ще метна по една обиколка тежести за лети джанти във всяка джанта. Ето едно сравнение на размера на гумите, от ляво надясно са както следва: Tamiya Lock Block Soft, WlToys, Proline Flat Iron, HK KRT 96mm.
Tamiya Lock Block Soft, HK KRT 96mm, Proline Flat Iron, WlToys
За сега толкова, скоро ще махна черупката да заключа предният диф, че е отключен, за разлика от задния.
На първо лице задължителните ъпгрейди са следните: пълнене на амортисьорите с масло или смяната им, смяна на хексовете, смяна на цялата електроника (замислям се да сложа мотор 55Т), модификация на мястото за батерията.
Като цяло, моделчето е прилично за навлизане в катеренето с желание за бъзикане по модела. Ако нямате наличните части за ъпгрейд в инвентара бих препоръчал оригинала, може и да си спестите малко финанси и нерви. Аз не съжалявам за покупката, обичам да човъркам по моделите. Като се върна от командировката очаквайте снимки под черупката и от задвижващите части, подозирам че зъбните колела са от пластмаса и ще се наложи ъпгрейд с метални, поне модела е с лагери за разлика от моделите на Tamiya.