Много си прав.
Обикновено FPV самолети, които ходят на големи дистанции имат ограничени команди на кормилата именно с цел безопасност, по лек и сигурен режим на работа на автопилота.В твоя случай се вижда точно това.Самолета предприема завой с крен по голям от 20 градуса и това веднага би трябвало да е сигнал за теб, че нещо не е наред, още повече, че завоя е непрекъснат.Както и да е станалото, станало хубавото е че щетите са само материални по самолета ,а и до колкото видях не са непоправими.Тези неща ги обсъждаме за да може да се почерпи опит и повече знания и най-вече тези , които имат намерение да се занимават с това да знаят, че това не е лесна работа и изисква много опит знания и умения придобити вървейки последователно и систематично по определен ред.Скоро бях при Ицо и станах свидетел на следната случка.Влиза някакъв пич и иска да си купи голям самолет да го товари с техника и да го праща едва ли не в космоса.
То и аз искам да карам Боинг 747 , а дано ама надали.
Ицо го пита пилотирал ли е, той казва не.Просто чудесно това е като да те пратят на война с пластмасов автомат.
Да много е интересно да се ходи далече, да се гледа и снима от високо ама ако нямаш необходимата връзка със летателния апарат или не можеш да се ориентираш, както и да управляваш апарата ръчно по пилотска камера за да го прибереш здрав, не се захващай изобщо преди да си усвоил предните стъпки.Да не говорим, че преди да изпълниш такава мисия трябва да си я планирал, проиграл, оценил мястото, релефа прегради и препятствия, набелязал резервни площадки за кацане при откази и повреди и куп други подготовки, проверки и тн, които ако тръгна да ги пиша няма да ми стигнат страниците в форума.