МОДЕЛИСТИТЕ ОТ МЛАДОСТ

vesibo

Редовен Потребител
Грешката не е в самолета, нито в настройките на автопилота.
Много си прав.:);) Обикновено FPV самолети, които ходят на големи дистанции имат ограничени команди на кормилата именно с цел безопасност, по лек и сигурен режим на работа на автопилота.В твоя случай се вижда точно това.Самолета предприема завой с крен по голям от 20 градуса и това веднага би трябвало да е сигнал за теб, че нещо не е наред, още повече, че завоя е непрекъснат.Както и да е станалото, станало хубавото е че щетите са само материални по самолета ,а и до колкото видях не са непоправими.Тези неща ги обсъждаме за да може да се почерпи опит и повече знания и най-вече тези , които имат намерение да се занимават с това да знаят, че това не е лесна работа и изисква много опит знания и умения придобити вървейки последователно и систематично по определен ред.Скоро бях при Ицо и станах свидетел на следната случка.Влиза някакъв пич и иска да си купи голям самолет да го товари с техника и да го праща едва ли не в космоса.:D То и аз искам да карам Боинг 747 , а дано ама надали.:) Ицо го пита пилотирал ли е, той казва не.Просто чудесно това е като да те пратят на война с пластмасов автомат.:boi:Да много е интересно да се ходи далече, да се гледа и снима от високо ама ако нямаш необходимата връзка със летателния апарат или не можеш да се ориентираш, както и да управляваш апарата ръчно по пилотска камера за да го прибереш здрав, не се захващай изобщо преди да си усвоил предните стъпки.Да не говорим, че преди да изпълниш такава мисия трябва да си я планирал, проиграл, оценил мястото, релефа прегради и препятствия, набелязал резервни площадки за кацане при откази и повреди и куп други подготовки, проверки и тн, които ако тръгна да ги пиша няма да ми стигнат страниците в форума.:D
 

montes1970

Редовен Потребител
Много си прав.:);) Обикновено FPV самолети, които ходят на големи дистанции имат ограничени команди на кормилата именно с цел безопасност, по лек и сигурен режим на работа на автопилота.В твоя случай се вижда точно това.Самолета предприема завой с крен по голям от 20 градуса и това веднага би трябвало да е сигнал за теб, че нещо не е наред, още повече, че завоя е непрекъснат.Както и да е станалото, станало хубавото е че щетите са само материални по самолета ,а и до колкото видях не са непоправими.Тези неща ги обсъждаме за да може да се почерпи опит и повече знания и най-вече тези , които имат намерение да се занимават с това да знаят, че това не е лесна работа и изисква много опит знания и умения придобити вървейки последователно и систематично по определен ред.Скоро бях при Ицо и станах свидетел на следната случка.Влиза някакъв пич и иска да си купи голям самолет да го товари с техника и да го праща едва ли не в космоса.:D То и аз искам да карам Боинг 747 , а дано ама надали.:) Ицо го пита пилотирал ли е, той казва не.Просто чудесно това е като да те пратят на война с пластмасов автомат.:boi:Да много е интересно да се ходи далече, да се гледа и снима от високо ама ако нямаш необходимата връзка със летателния апарат или не можеш да се ориентираш, както и да управляваш апарата ръчно по пилотска камера за да го прибереш здрав, не се захващай изобщо преди да си усвоил предните стъпки.Да не говорим, че преди да изпълниш такава мисия трябва да си я планирал, проиграл, оценил мястото, релефа прегради и препятствия, набелязал резервни площадки за кацане при откази и повреди и куп други подготовки, проверки и тн, които ако тръгна да ги пиша няма да ми стигнат страниците в форума.:D
Не сте прави Оставете човеко да си литне бре хора :biri:
 

Arxangel

Модератор
Модераторски Екип
Не сте прави Оставете човеко да си литне бре хора :biri:
Абе такива по-добре да не литват!!

От друга страна, масата хора нямат идея как се лети, но искат нещо, което просто да го включат и да литнат... за съжаление не може да ги накараш всичките да се учат преди това!! Ще се вкарат в даден момент регулации и ще се изисква обучени и цертифициране за управление на дрон, само да видим кога ще стане... да не свалят някой граждански самолет преди това само!!
 

IvanSapa

Редовен Потребител
Ще се вкарат в даден момент регулации и ще се изисква обучение и сертифициране за управление на дрон, само да видим кога ще стане...
Майката му е от сега да изкараме по един курс за инструктори.....пък като му дойде времето.......(който в тази държава е оторизиран да дава някакви сертификати, гладен не е останал).
Ей, тия курсисти ще се скъсват да търчат за бира и до KFC.

П.П. Ехххх ,мечти...Което ме подсеща за един виц:
Семейна спалня.Мъжът гледа в тавана и прошепва:
-Жена, ей така си лежа и си мечтая....
Съпругата:
-Колко пъти да ти казвам, че отзад не давам?
 

kosachkata

Редовен Потребител
Въпрос към лодкарите , а и не само .
Попаднах на това клипче с тази лодка, и много ме впечатли . Движи се като по релси ,как е постигнато това ,няма рул доколкото видях .Има доста клипчета с лодки от подобен тип ,но всичките в завой поднасят и то доста ,а тази не мърда ?
 
Последна промяна:

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Ете поне едно видео и от мен от този уикенд:


Скоро ще има ОТНОВО реконструкция на самолета... :D:D


Аз по скоро за пореден път искам да напомня - ако това нещо с тая скорост беше шибнало човек в главата - щеше да е смъртен случай - от там на сетне не ви се мисли за последствията за собственика на самолета , за поляната , и за цялото хоби.

Ако забелязвате тези случай докато бяха рядкост - вече стават ежедневие - въпрос на много кратко време е да стане нещо много страшно. Според мен - такива неща - само в извън-населено място далече от хората. В града - това е РУСКА РУЛЕТКА !!!
 

Pakidanski

Редовен Потребител
Вероятността да уцелиш човек с неуправляем модел в подобна среда ми се струва трудно, но пък и края на видеото изглежда доста страшно, а па да те блъсне нещо бяло с надписи Архангел ще е много тъпо....:D
 

AlexM

Редовен Потребител
Вероятността да уцелиш човек с неуправляем модел в подобна среда ми се струва трудно, но пък и края на видеото изглежда доста страшно, а па да те блъсне нещо бяло с надписи Архангел ще е много тъпо....:D
Вероятността да удариш пешеходец не е голяма но не е и невъзможна.Все пак всеки който ходи ще чуе и види как 2 метров самолет пада от небето и ще се пази няма да седи и да го гледа как ще го удари.Все пак това е лонг рейндж платформа и няма и смисъл да се кара в града.Платформите до 1 кг няма никакъв проблем да си летят на поляната.Спектъра ми и да удари някой, най-много да го уплаши.Колкото до регулациите в страни от третия свят като нашия ще станат за внуците ни,ако са още в БГ, или ако на Бойко(Б.Б.)синът му отвори фирма за издаване на сертификати за летене с дронове.[emoji106]
 

Pakidanski

Редовен Потребител
Хаха, кой го казва...човека, дето щеше да ликвидира кравата...или най-малкото да я стресира и да почне да дава кофти мляко:D

ПП: Относно (Б.Б.)...човеко няма син, а дъщеря, но па бай Лютви има, така че евентуално на него може да се разчита:biri:
 

satriani

Редовен Потребител
Вероятността да удариш пешеходец не е голяма но не е и невъзможна.Все пак всеки който ходи ще чуе и види как 2 метров самолет пада от небето и ще се пази няма да седи и да го гледа как ще го удари.[emoji106]
Бате, голяма част от хората ( особено жените ) не виждат свиркащ, светкащ и ГОЛЯМ автомобил на 1 метър от тях.. Питай ме кога ще видят самолет и ще реагират..
 

BORISmHELI

Потребител
"Дъра бъра тва го можем" по добре е да съставим една методика, която да е от полза и за напреднали и за начинаещи. Пилотите преди да излетят се чекват за какво ли не ,а механиците да не говорим. Така че по-добре е да насочим менталните си усилия за нещо полезно. По отношение на грешките няма застраховка но не пречи след това да се направят съответните анализи и изводи.Така че ако има конструктивни предложения давайте смело :pilot::pilot:;).
 

vesibo

Редовен Потребител
"Дъра бъра тва го можем" по добре е да съставим една методика, която да е от полза и за напреднали и за начинаещи. Пилотите преди да излетят се чекват за какво ли не ,а механиците да не говорим. Така че по-добре е да насочим менталните си усилия за нещо полезно. По отношение на грешките няма застраховка но не пречи след това да се направят съответните анализи и изводи.Така че ако има конструктивни предложения давайте смело :pilot::pilot:;).
Методика и правила могат да се изпълнят на професионална основа.На любителска могат да бъдат само предложения и да се разчита на умствения потенциал на всеки пилот дали изобщо ще се съобрази с тях и има ли потенциал да ги изпълни.Всеки-кой може и кой не може иска да лети и го боли......щепсала какви методики, правила и
предписания му казваш.Те тези, които знаят как трябва да се правят нещата се пазят сами, другите да се спасяват по единично, защото колкото и да им пишеш или говориш файда няма.;)

P.S.В същност хрумна ми една идея.Модераторите да направят една тема примерно "Така не се прави" или нещо друго.Давайте предложения, където да се поствят такива клипове и коментарите по тях.Така този който се интересува, ще може да чете и да се предпази от такива моменти и грешки.В нея могат да се качват клипове и снимки и от крашове.
 
Последна промяна:

AlexM

Редовен Потребител
Хаха, кой го казва...човека, дето щеше да ликвидира кравата...или най-малкото да я стресира и да почне да дава кофти мляко:D

ПП: Относно (Б.Б.)...човеко няма син, а дъщеря, но па бай Лютви има, така че евентуално на него може да се разчита:biri:
Първо не си разбрал смисъла че карам със Спектъра и той е безопасен.
Второ кравата най-много да я изядем, което с човек незнам дали става, но може някой да е пробвал.А относно щерката на Борисов, не я дискриминирай и нея може да и се прииска да покара дронче,макар че те са в банковата среда.[emoji1]
 

Xape

Модератор
Модераторски Екип
"Дъра бъра тва го можем" по добре е да съставим една методика, която да е от полза и за напреднали и за начинаещи. Пилотите преди да излетят се чекват за какво ли не ,а механиците да не говорим. Така че по-добре е да насочим менталните си усилия за нещо полезно. По отношение на грешките няма застраховка но не пречи след това да се направят съответните анализи и изводи.Така че ако има конструктивни предложения давайте смело :pilot::pilot:;).
Аз не виждам как би се приложила такава методика. Общо взето магариите си ги правят все едни и същи хора + някои от новодошлите които на 5-ия ден са Number One и то най-вече от незнание. За вторите би имало смисъл да се осведомяват предварително за рисковете, но от мой опит ползата е минимална.
Ясно е, че живеем във времената на Дивия запад в RC моделизма. Аз мисля, че регулация ще има много по-скоро отколкото си мислим, явно момента назрява доста бързо.
 

Pakidanski

Редовен Потребител
От 60 и някоя година имало наредба, дето пишело, че за изхвърлена хартийка на земята се плаща глоба 5 кинта. По време на комунизма обаче съвсем естествено е било да се изяде баницата и хартията да се хвърли на земята(поне така твърдят моите родители), без това да прави никому впечатление. Друг приемер е карането на коли с колани. Буквално отне десетилетия да се задължат хората да ги ползват (не съм убеден, че се спазва по прованса). Та в тоя ред на мисли, дори и да има регулация, някой трябва да контролира изпълнението, а при тази "масовост" на хобито, надали държавата ще отдели ресурс, тъй като обществения интерес/важност ще е почти нулев:D

ПП: и ако някой си мисли, че като стане инцидент със самолет, дрон или друго и някой пострада сериозно ще стане ЧУДО, много се бърка! Виновното лице ще си понесе(евентуално) отговорността по наказателния кодекс и НИЩО повече няма да се случи.
Ако не сте съгласни, припомнете си калко ЗНАЧИМИ инциденти са се случвали през годините и как ежегодно се повтарят и повтарят, а по медиите се задават едни и същи въпроси.....докога ще се случват....? Фактите обаче говорят, че в голямата си част те се повтарят, щото независимо от трягичните инциденти не са взети никакви или неадекватни мерки, както такива няма да бъдат взети и по отношение на нашето хоби...;)
 
Последна промяна:
Нагоре