Проблема е решен. Оказа се че назето връща ток към спийда, който го захранва. Оправи се с диод, запоен между спийда и назето, за да може тока да протича само в едната посока - от бека на спийда към назето.Здравейте, моля за помощ с един странен проблем.Куад Zmr250, 30а спийдове с червен шлаух без марка. Racerstar 2205 мотори. Назе32. Всичко си работеше, летеше отлично. Не беше каран 1 месец. Сега като включа назето с юсб към клийнфлайт и единия мотор изписуква, този на който бек-а на спийда, захранва назето и леко почва да върти мотора. Това не е нормално да вътри мотор без батерия. Какво е станало? В назето ли е проблема, защото смених спийда със същия, нов. И пак същото. Пробвах да пусна ток на назето и през другите 3 спийда и пак така. Който спийд дава ток на назето - неговия мотор се върти леко при включен юсб кабел, без баъерия на дрона...
Това е възможно според мен, но как ще управляваш две отделни крила с една апаратура по едно и също време... ей това искам да го видяМоже ли два приемника да се бинднат едновременно към апаратурa Търниджи 9х? Единия да работи на първи и втори канал, а другия на трети и четвърти. Целта е да се направят две крила за склон (само с елевони) и да се карат с една апаратура.
Може ли два приемника да се бинднат едновременно към апаратурa Търниджи 9х? Единия да работи на първи и втори канал, а другия на трети и четвърти. Целта е да се направят две крила за склон (само с елевони) и да се карат с една апаратура.
Двама ще карамеТова е възможно според мен, но как ще управляваш две отделни крила с една апаратура по едно и също време... ей това искам да го видя
Може ли два приемника да се бинднат едновременно към апаратурa Търниджи 9х? Единия да работи на първи и втори канал, а другия на трети и четвърти. Целта е да се направят две крила за склон (само с елевони) и да се карат с една апаратура.
Не ми е ясно каква е целта на това дело - да се "спести" едната апаратура ли?Двама ще караме
С водород не, но Мартин Мюлер има самолет с хелии за зала.Здравейте. Все още не съм построил никакъв самолет, в момента уча аеродинамика, електротехника, защото искам сам да си проектирам моделите. Казвам го за да знаете, че нямам почти никакъв опит, но все пак от няколко дена ми се върти една идея в главата, която искам да споделя с вас и съответно да изкажете мнения.
Както знаем, водорода (H, hidrogenium) е лек газ без цвят, вкус или мирис. Тоест, ако напълним балон с водород, той ще полети нагоре. Получава се много лесно и евтино, чрез много начини. Да преминем към лошите му качества. При смесване с кислород (O, oxigenium) образува взривоопасна смес, която е въпрос на време да се взриви, а ако е в големи количества може да предизвика и сериозни щети.
Може би ме разбирате на къде бия. Защо не пълните свободно летящите депронки с водород? Така мисля, че модела ще се олекоти значително. Взривоопасен е, но ако по някакъв начин се изтегли част от кислорода (или се изгори със запалка) и се замести с водород, мисля, че ще е много ефективно. Особено ако самолета е без електроника, която може да създаде искра и топлина, а навън е студено.
Самолетите с "радиоуправление" са точни или много близки до истинските такива.Радвам се че искаш да четеш и т.н. но недей да четеш научна фантастика.Виж и научи аеродинамиката както и спецификациите на различните самолети, освен ако наистина не искаш да правиш дирижабъл.Няма да преткриеш топлата вода, когато направиш 1-2 депронки може би ще можеш да зададеш този въпрос или ще видиш че няма ама никакъв смисъл да го правиш.Иначе може да си говорим до утре за лоши и добри вариянти.За балоните с хелий съм чел, че колкото и да ги пазиш, след няколко дена постепенно спадат(пише го по форумите, така че не е от много надежден източник). Тоест, не може да напълниш нещо с хелий и да го ползваш със седмици. Не знам защо е така. Логично е хелия да не излиза от балона, но...
Бутилките с хелий са доста скъпи... Не мисля, че има (или поне аз не съм чувал) начин за получаване на газа в домашни условия. Много по-евтино ще ти е просто да си купиш по-мощен мотор, или по-лек материал. Затова съм писал водород, въпреки, че хелия е в пъти по-ефективен. rccrrc е прав, че наистина вътрешния обем на депронките е малък. Като се замисля, май излиза, че загубите са по-големи, от колкото ползите... Но не трябва да забравяме, че навремето цепелините (още наричани дирижабли) са били пълнени с водород и са летели. След инцидента с Хинденбург, когато той избухва в пламъци над Лондон света е забравил за тях. Като се замисля и двата варианта са лоша идея...
Черпя вдъхновение от различни места.Не ми е ясно каква е целта на това дело - да се "спести" едната апаратура ли?