Вашите въпроси тук!

rccrrc

Потребител
В момента мога да дам следните данни:
Размах 1 метър.
Дължина 70 см.
Профила е плоскоизпъкнал и е дебел.
 

muns61

Редовен Потребител
Мотор - http://www.buggyfly.com/index.php?route=product/product&path=38&product_id=599
Спид - http://www.buggyfly.com/index.php?route=product/product&path=40&product_id=345
Витло - http://www.buggyfly.com/index.php?route=product/product&path=43&product_id=602
Серво - http://www.buggyfly.com/index.php?route=product/product&path=41&product_id=71
Батерия - http://www.buggyfly.com/index.php?route=product/product&path=36&product_id=138
Това е примерен сетъп, не пречи да свериш цените и с други Бг магазини.

С това оборудване ще имаш натоварване към 40гр/дм2. Самолетът няма да е много пъргав, но ще лети нормално. Ако нямаш опит, потърси помощ за облитане.
От кой град си?
 

Rosen

Новодошъл
Здравейте, понеже съм абсолютно невеж технически, ще помоля за малко помощ :)
Дронът ми се повреди след красиво падане, както и гимбъла( той още преди падането не работеше както трябва).
Дронът е китайски Simtoo Dragonfly 2, едното моторче не иска да върти, при падането точно тази перка опираше в земята. Гимбъла пък, неще изобщо да се позиционира вече, като и преди някакси ми се виждаше нестабилен( при леко разклащане на дрона, зацикляше и почваше да се тресе и после заставаше на криво). Дрона предполагам е или моторчето или ми казаха някакво реле, което регулира скоростта,а гимбъла изобщо подлежи ли на ремонт или нов да търся? Търсих в нета сервизи и освен Бушона, не намирам други,а за него не са много добри отзивите, дайте ми съвет към кой да се обърна!За София става въпрос.
Благодаря предварително :)
 
Последна промяна:

neon

Редовен Потребител
Здравейте, моля за помощ с един странен проблем.Куад Zmr250, 30а спийдове с червен шлаух без марка. Racerstar 2205 мотори. Назе32. Всичко си работеше, летеше отлично. Не беше каран 1 месец. Сега като включа назето с юсб към клийнфлайт и единия мотор изписуква, този на който бек-а на спийда, захранва назето и леко почва да върти мотора. Това не е нормално да вътри мотор без батерия. Какво е станало? В назето ли е проблема, защото смених спийда със същия, нов. И пак същото. Пробвах да пусна ток на назето и през другите 3 спийда и пак така. Който спийд дава ток на назето - неговия мотор се върти леко при включен юсб кабел, без баъерия на дрона...
 

neon

Редовен Потребител
Здравейте, моля за помощ с един странен проблем.Куад Zmr250, 30а спийдове с червен шлаух без марка. Racerstar 2205 мотори. Назе32. Всичко си работеше, летеше отлично. Не беше каран 1 месец. Сега като включа назето с юсб към клийнфлайт и единия мотор изписуква, този на който бек-а на спийда, захранва назето и леко почва да върти мотора. Това не е нормално да вътри мотор без батерия. Какво е станало? В назето ли е проблема, защото смених спийда със същия, нов. И пак същото. Пробвах да пусна ток на назето и през другите 3 спийда и пак така. Който спийд дава ток на назето - неговия мотор се върти леко при включен юсб кабел, без баъерия на дрона...
Проблема е решен. Оказа се че назето връща ток към спийда, който го захранва. Оправи се с диод, запоен между спийда и назето, за да може тока да протича само в едната посока - от бека на спийда към назето.
 

neon

Редовен Потребител
Може ли два приемника да се бинднат едновременно към апаратурa Търниджи 9х? Единия да работи на първи и втори канал, а другия на трети и четвърти. Целта е да се направят две крила за склон (само с елевони) и да се карат с една апаратура. :D
 

Airman

Редовен Потребител
Може ли два приемника да се бинднат едновременно към апаратурa Търниджи 9х? Единия да работи на първи и втори канал, а другия на трети и четвърти. Целта е да се направят две крила за склон (само с елевони) и да се карат с една апаратура. :D
Това е възможно според мен, но как ще управляваш две отделни крила с една апаратура по едно и също време... ей това искам да го видя :)
 

Tassadar

Редовен Потребител
Може ли два приемника да се бинднат едновременно към апаратурa Търниджи 9х? Единия да работи на първи и втори канал, а другия на трети и четвърти. Целта е да се направят две крила за склон (само с елевони) и да се карат с една апаратура. :D

За биндване - може, но с микса за елевоните на 3-ти и 4-ти канал май имаше драма.
 

st5rov

Редовен Потребител
Може ли два приемника да се бинднат едновременно към апаратурa Търниджи 9х? Единия да работи на първи и втори канал, а другия на трети и четвърти. Целта е да се направят две крила за склон (само с елевони) и да се карат с една апаратура. :D

Два приемника могат да се "бинднат" към една апаратура, но едновременно каране на два модела с един предавател - не мога да си представя! Все пак опитай:shock:
 

Здравко

Новодошъл
Здравейте. Все още не съм построил никакъв самолет, в момента уча аеродинамика, електротехника, защото искам сам да си проектирам моделите. Казвам го за да знаете, че нямам почти никакъв опит, но все пак от няколко дена ми се върти една идея в главата, която искам да споделя с вас и съответно да изкажете мнения.
Както знаем, водорода (H, hidrogenium) е лек газ без цвят, вкус или мирис. Тоест, ако напълним балон с водород, той ще полети нагоре. Получава се много лесно и евтино, чрез много начини. Да преминем към лошите му качества. При смесване с кислород (O, oxigenium) образува взривоопасна смес, която е въпрос на време да се взриви, а ако е в големи количества може да предизвика и сериозни щети.
Може би ме разбирате на къде бия. Защо не пълните свободно летящите депронки с водород? Така мисля, че модела ще се олекоти значително. Взривоопасен е, но ако по някакъв начин се изтегли част от кислорода (или се изгори със запалка) и се замести с водород, мисля, че ще е много ефективно. Особено ако самолета е без електроника, която може да създаде искра и топлина, а навън е студено.
 

vesibo

Редовен Потребител
Здравейте. Все още не съм построил никакъв самолет, в момента уча аеродинамика, електротехника, защото искам сам да си проектирам моделите. Казвам го за да знаете, че нямам почти никакъв опит, но все пак от няколко дена ми се върти една идея в главата, която искам да споделя с вас и съответно да изкажете мнения.
Както знаем, водорода (H, hidrogenium) е лек газ без цвят, вкус или мирис. Тоест, ако напълним балон с водород, той ще полети нагоре. Получава се много лесно и евтино, чрез много начини. Да преминем към лошите му качества. При смесване с кислород (O, oxigenium) образува взривоопасна смес, която е въпрос на време да се взриви, а ако е в големи количества може да предизвика и сериозни щети.
Може би ме разбирате на къде бия. Защо не пълните свободно летящите депронки с водород? Така мисля, че модела ще се олекоти значително. Взривоопасен е, но ако по някакъв начин се изтегли част от кислорода (или се изгори със запалка) и се замести с водород, мисля, че ще е много ефективно. Особено ако самолета е без електроника, която може да създаде искра и топлина, а навън е студено.
С водород не, но Мартин Мюлер има самолет с хелии за зала.:):):)
 

Здравко

Новодошъл
За балоните с хелий съм чел, че колкото и да ги пазиш, след няколко дена постепенно спадат(пише го по форумите, така че не е от много надежден източник). Тоест, не може да напълниш нещо с хелий и да го ползваш със седмици. Не знам защо е така. Логично е хелия да не излиза от балона, но...
Бутилките с хелий са доста скъпи... Не мисля, че има (или поне аз не съм чувал) начин за получаване на газа в домашни условия. Много по-евтино ще ти е просто да си купиш по-мощен мотор, или по-лек материал. rccrrc е прав, че наистина вътрешния обем на депронките е малък. Като се замисля, май излиза, че загубите са по-големи, от колкото ползите... Но не трябва да забравяме, че навремето цепелините (още наричани дирижабли) са били пълнени с водород и са летели. След инцидента с Хинденбург, когато той избухва в пламъци над Лондон света е забравил за тях. Като се замисля и двата варианта са лоша идея...
 
Последна промяна:

muns61

Редовен Потребител
Водородът е по-ефективен от хелия. Проблем е пожароопасността.
Я кажи как ще изгориш кислорода със запалка?:crazy:
 

AlexM

Редовен Потребител
За балоните с хелий съм чел, че колкото и да ги пазиш, след няколко дена постепенно спадат(пише го по форумите, така че не е от много надежден източник). Тоест, не може да напълниш нещо с хелий и да го ползваш със седмици. Не знам защо е така. Логично е хелия да не излиза от балона, но...
Бутилките с хелий са доста скъпи... Не мисля, че има (или поне аз не съм чувал) начин за получаване на газа в домашни условия. Много по-евтино ще ти е просто да си купиш по-мощен мотор, или по-лек материал. Затова съм писал водород, въпреки, че хелия е в пъти по-ефективен. rccrrc е прав, че наистина вътрешния обем на депронките е малък. Като се замисля, май излиза, че загубите са по-големи, от колкото ползите... Но не трябва да забравяме, че навремето цепелините (още наричани дирижабли) са били пълнени с водород и са летели. След инцидента с Хинденбург, когато той избухва в пламъци над Лондон света е забравил за тях. Като се замисля и двата варианта са лоша идея...
Самолетите с "радиоуправление" са точни или много близки до истинските такива.Радвам се че искаш да четеш и т.н. но недей да четеш научна фантастика.Виж и научи аеродинамиката както и спецификациите на различните самолети, освен ако наистина не искаш да правиш дирижабъл.Няма да преткриеш топлата вода, когато направиш 1-2 депронки може би ще можеш да зададеш този въпрос или ще видиш че няма ама никакъв смисъл да го правиш.Иначе може да си говорим до утре за лоши и добри вариянти. :pilot::hehe:
 
Последна промяна:

neon

Редовен Потребител
Не ми е ясно каква е целта на това дело - да се "спести" едната апаратура ли?
Черпя вдъхновение от различни места.
Не вярвам да искат да спестят едната китара, просто се разкриват нови възможности и е по-забавно. ;)
 
Нагоре