Pakidanski
Редовен Потребител
Алекс, тоя контролер какъв е?....да не те издъни, че съм имал такъв на вид и нещо се беше изложил....
RED BRICK 60 Opto с външен бек, беше на старото крило има навъртяни мнооооого часове без проблем, да не повярваш!Алекс, тоя контролер какъв е?....да не те издъни, че съм имал такъв на вид и нещо се беше изложил....
Не е много удачно контролера да е отвън.Ще трябва да летиш само в сухо време иначе може да имаш проблеми.RED BRICK 60 Opto с външен бек, беше на старото крило има навъртяни мнооооого часове без проблем, да не повярваш!
Не е много удачно контролера да е отвън.Ще трябва да летиш само в сухо време иначе може да имаш проблеми.
Да-а-а-ам
Това добре, но не както го направи този. Пълно безумие епоксидната смола върху тразисторите след акто те имат охладител. Това детто показа забърсването с клечката е просто СМЕШНО. Трябва първо да с се постави охладителя (между него и транзисорите се поставя термо паста) и след това се залива.
Точно така.То ако нещо се повреди няма смисъл да се ремонтира и да се рискува.За това което смята Алекс да прави пък и всички други, които летят FPV надежноста е на първо място.Имайте в предвид, че долу на земята може да излетите в перфектни атмосферни условия, но на 600-700м. те да са съвсем различни.Плътността и влажността на въздуха е различна в различните слоеве.На всеки километър височина температурата пада с 6 градуса, а при определени течения може и повече.Има ли отказ в някой елемент при такъв тип летене той просто се заменя, а не се ремонтира.Даже за сериозните системи елементите се резервират двойно.Чаво, не е проблем и директно да се залепи. Транзисторите обикновено са рейъвани за доста по-голям ток от обявения за контролера и нямат проблем с греене. Тази лепенка която слагат китайците е с доста по-лоша термопроводимост от минималното количество смола останала по корпусите. Единственият недостатък на този метод е, че ако нещо се повреди нямаш начин за ремонт.
Успех!
За китайската лепенка, остави, но те понякога не слагат плътно охладителя и става страшно. Така ми е горел контролер (във въздуха) на коптер именно защото охладителя не опираше плътно на крайните транзистори и от чиста спортна злоба ги сменях (голяма играчка да се пои този CMD монтаж и не бих си позволил да го направя на нещо дето лети накилометри), и след това термо паста и тогава охладителя. Но не бих рискувал да оставя смола между охладителя и транзисторите, защото смолата както е влаго изолищата, така и термо изолираща.Чаво, не е проблем и директно да се залепи. Транзисторите обикновено са рейъвани за доста по-голям ток от обявения за контролера и нямат проблем с греене. Тази лепенка която слагат китайците е с доста по-лоша термопроводимост от минималното количество смола останала по корпусите. Единственият недостатък на този метод е, че ако нещо се повреди нямаш начин за ремонт.
Успех!
КОйто за съжаление е занижен навякъдеЕдин перфектен продукт може да бъде пре..ан от липса на елементарен контрол на качество.
Успех.
... термо паста и тогава охладителя. Но не бих рискувал да оставя смола между охладителя и транзисторите, защото смолата както е влаго изолищата, така и термо изолираща.
Абсолютно подробна инструкция, мен ме домързя да бъда толко подробенТова видео, с епоксидната смола е несериозно. Твърде много финанси са вложени в един такъв модел за да се използват непрофесионални методи! Заливайки със смола, цялата платка се поставя в условията на "оранжерия". Контролерът е защитен от влага, но ще дефектира от прегряване!!! Смолата е чудесен термоизолатор, като и най-тънкия слой от нея запазва това си качество. Този метод се използва при защита от солена влага. Повярвайте тя е ужасно нещо!
Технологията е следната: сваля се радиатора и цялата платка се промива с чист медицински спирт. След изсушаване, елементите под радиатора се намазват с термо паста. Най лесният начин да се набави е да се отвори корпуса на мощен транзистор, който е пълен с такава качествена паста. Радиаторът се притиска плътно, механически, и след това платката се защитава с някаква смола, най-добре чрез потапяне във вана, като се внимава радиатора да няма никакво покритие. Ако ще има въздействие на солена влага, особенно при висока температура не се препоръчва силикон. Развиват се плесени.
Абсолютно подробна инструкция, мен ме домързя да бъда толко подробен
Има и друг, по-лесен, но не толкова надежден начин. Конторлерът се поставя в детски балон, а още по-добре - презерватив. Сериозно, последният е много здрав и надежден. Двата края, от които излизат проводниците се пристягат добре с ластик.Това видео, с епоксидната смола е несериозно. Твърде много финанси са вложени в един такъв модел за да се използват непрофесионални методи! Заливайки със смола, цялата платка се поставя в условията на "оранжерия". Контролерът е защитен от влага, но ще дефектира от прегряване!!! Смолата е чудесен термоизолатор, като и най-тънкия слой от нея запазва това си качество. Този метод се използва при защита от солена влага. Повярвайте тя е ужасно нещо!
Технологията е следната: сваля се радиатора и цялата платка се промива с чист медицински спирт. След изсушаване, елементите под радиатора се намазват с термо паста. Най лесният начин да се набави е да се отвори корпуса на мощен транзистор, който е пълен с такава качествена паста. Радиаторът се притиска плътно, механически, и след това платката се защитава с някаква смола, най-добре чрез потапяне във вана, като се внимава радиатора да няма никакво покритие. Ако ще има въздействие на солена влага, особенно при висока температура не се препоръчва силикон. Развиват се плесени.
Ако теглото не е критично се използва така наречения термо сандвич - радиатор, термо паста, платка, термо паста и отново радиатор. След това - вана с хидроизолатор, като радиаторите се защитават от покритие, например с тиксо.
Един мъж винаги трябва да има презерватив - особено за командировки и неочаквани усложнения.... [emoji12] [emoji3] [emoji12] [emoji3]
Има и друг, по-лесен, но не толкова надежден начин. Конторлерът се поставя в детски балон, а още по-добре - презерватив. Сериозно, последният е много здрав и надежден. Двата края, от които излизат проводниците се пристягат добре с ластик.
Това е бърз, полеви метод, бих казал приложим особенно при командировки и неочаквани усложнения!
Особено моделиста.. С тия мръсни ръце..Един мъж винаги трябва да има презерватив - особено за командировки и неочаквани усложнения.... [emoji12] [emoji3] [emoji12] [emoji3]