Вашите въпроси тук!

vesibo

Редовен Потребител
Аз бих ти препоръчал няколко неща.Ако купуваш от наш магазин много добре си се насочил към точния.Струват малко повече пари, но определено си ги заслужават това
и това.
Ако обаче искаш нещо правено и по-евтино Николай Попов(Muns61) от Плевен прави страхотни тренери, можеш да му пишеш да ти направи един, но естествено ще трябва да си купиш предавател, приемник и батерия.Ако ще се занимаваш сериозно с това хоби горещо ти препоръчвам да си закупиш читав предавател, ще избегнеш много главоболия по-нататък.Успех.:biri:
 

Gogo

Редовен Потребител
Метър и 30 разпереност изобщо не мисля че е малко.

Извинявай, обърках го с Hobbyzone Sport Cub S.

Да, Sport Cub AS3X изглежда също много интересен, но пък няма SAFE.
Да се призная, страх ме е да не го потроша още при първите опити. :)
 

vesibo

Редовен Потребител
Извинявай, обърках го с Hobbyzone Sport Cub S.

Да, Sport Cub AS3X изглежда също много интересен, но пък няма SAFE.
Да се призная, страх ме е да не го потроша още при първите опити. :)
За да не го потрошиш има система учител-ученик.:):crazy::biri:
 

Gogo

Редовен Потребител
Много благодаря за полезните съвети. Явно скоро ще се видим на полянката, дано времето да позволява. :)
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Много благодаря за полезните съвети. Явно скоро ще се видим на полянката, дано времето да позволява. :)

Моят съвет е да си вземеш Hobbyzone Sport Cub S RTF, SAFE , това че е малък ( 61см разпереност ) - трябва само да те радва. Първо цената е много под тези дето си написал. Второ това е самолетче с което с лекота ще полетиш и няма да се притесняваш че ще размажеш. Трето - големите самолети са по-хубави и се чупят качествено като паднат , а на теб ти трябва точно учебен самолет. Safe технологията се доказа като много добра последните 2 години, така че няма да сбъркаш с нея. Големите модели със SAFE също са много добри - но и по скъпички. Затова и малкия CUB е идеално решение за първи самолет.
 

Gogo

Редовен Потребител
Като направих сечение на множествата на моите предпочитания и вашите съвети реших моя първи самолет да е E-flite Apprentice S 15e.

Имам още един въпрос. Тъй като вече съм се загледал и малко по-далеч във времето, разбира се след като понатрупам практически опит, се ориентирам към евентуален втори модел - HoTTrigger 1400S или някакъв подобен акробат. Та въпросът ми е дали да купя E-flite Apprentice S 15e RTF, който се предлага комплект с апаратура Spektrum DX5e или да избера BNF модела с по-скъпа апаратура, примерно Spektrum DX6i DSMX?
 

vesibo

Редовен Потребител
Като направих сечение на множествата на моите предпочитания и вашите съвети реших моя първи самолет да е E-flite Apprentice S 15e.
Много добър избор.Самолета лети страхотно, не е много труден за пилотиране, може да му се сваля колесникът , което значи че може да излита от ръка и да каца в трева, същевременно е и акробат, лети около 15-20 минути с една батерия, могат да му се сложат поплаваци и да лети на вода и сняг.Относно апаратурата естествено, че по добрия вариант е компютърна.Повече модели, повече настройки т.е. много повече възможности.:biri:
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Според мен зачакай с 2-рия модел и особено с такъв тип акробат. Ще мине доста време - според мен над 6 месеца, преди да можеш да летиш такъв самолет и да не го разбиеш качествено. Относно радиото - разбира се че е по хубаво да е компютърно , но виж новата серия DX6, DX7 или DX9

DX6i - въпреки че е компютърно радио е морално остаряло, и разликата във възможностите с DX6 е направо космическа :)
 

neon

Редовен Потребител
Кой от тези модели ще ми препоръчате за първи 3D? Ще съм благодарен, ако може всеки, който е летял с такива да каже плюсове и минуси.
http://www.buggyfly.com/index.php?route=product/product&path=53_62&product_id=1061
http://www.buggyfly.com/index.php?route=product/product&path=53_62&product_id=458
http://www.buggyfly.com/index.php?route=product/product&path=53_62&product_id=430
http://www.buggyfly.com/index.php?route=product/product&path=53_62&product_id=459
 

vesibo

Редовен Потребител
Летял съм с всичките.Всичко зависи от уменията на пилота и самия сетъп на самолета и настройки на апаратурата.Мен ако питаш Екстра 330 от всичките е най-подходяща за първоначални стъпки в 3D летенето, естествено пак с много уговорки относно настройката на самолет -пилот и апаратура според възможностите на пилота.Така лети въпросният самолет.
 

neon

Редовен Потребител
Здравейте. След като вече се понаучих да летя с тренъра, ми се ще да си направя и един МИГ-29 ( http://www.buggyfly.com/index.php?route=product/product&path=53_62&product_id=425) Поразгледах насам-натам и видях, че специално този модел го правят по няколко различни начина.
1 - Само с елевони - Движат се само лявата и дясната част на опашката, като се миксират елеватор и елерони. (2 серва)
2 - Елерони на крилата и елеватор отделно, като опашката не е срязана на две, а си е цял елеватор и се движи само нагоре и надолу. (2-3 серва, в зависимост от това дали елероните са с едно или с две)
3 - Елерони на крилата плюс елевони в опашката (3-4 серва) , като при подадена команда елеватор нагоре и елероните на крилата се местят и двата нагоре. Тоест 2 вида елевони - на крилата и на опашката.
На всичките видове може да се добави и ръдър с 1 или 2 серва.
Та въпроса ми е: С кой от вариантите модела е най-стабилен, маневрен и удобен за управление? Както и разни трикове и полезни съвети при сглобяването му. Виждам, че е доста масов модел и се надявам и моя да се присъедини в небето при събратята си. Весели празници! :)
 

Tassadar

Редовен Потребител
Здравейте. След като вече се понаучих да летя с тренъра, ми се ще да си направя и един МИГ-29 ( http://www.buggyfly.com/index.php?route=product/product&path=53_62&product_id=425) Поразгледах насам-натам и видях, че специално този модел го правят по няколко различни начина.
1 - Само с елевони - Движат се само лявата и дясната част на опашката, като се миксират елеватор и елерони. (2 серва)
2 - Елерони на крилата и елеватор отделно, като опашката не е срязана на две, а си е цял елеватор и се движи само нагоре и надолу. (2-3 серва, в зависимост от това дали елероните са с едно или с две)
3 - Елерони на крилата плюс елевони в опашката (3-4 серва) , като при подадена команда елеватор нагоре и елероните на крилата се местят и двата нагоре. Тоест 2 вида елевони - на крилата и на опашката.
На всичките видове може да се добави и ръдър с 1 или 2 серва.
Та въпроса ми е: С кой от вариантите модела е най-стабилен, маневрен и удобен за управление? Както и разни трикове и полезни съвети при сглобяването му. Виждам, че е доста масов модел и се надявам и моя да се присъедини в небето при събратята си. Весели празници! :)


Честито Рождество Христово!

Този МиГ е добър избор след като си минал през тренера. Сега трябва да свикнеш със свръхманеврени модели като крачка към акробатика/3Д.:D

Този вариант на МиГ-29 лети най-добре когато е лек. Няма смисъл от много серва - елевони на опашката са напълно достатъчни. Аз горещо препоръчвам вертикално кормило с цената на още едно серво. Моделът придобива съвсем друго измерение в управлението - макар и трудно, лети на нож и виси, а координираните завои са много красиви. Със сервата за елевоните могат да се вържат и елевони на крилата. Така става още по-маневрен. :cool:

Внимание трябва да се обърне при изработката на пантите на опашката. Трябва да са здрави и стабилни. Виждат много зор във въздуха и моделът може да изпадне във флатер или да откъсне някой елевон.:confused:

Стандартно оборудване: мотор 50gr, 2200kv; батерия 1300mAh, 25C+, витло 6х4, серва 9-12гр с метални зъби.




Този Миг-29 цепи небето вече повече от 3 години:D:

11.jpg


Решение за ръдъра и елевоните:
PICT9399.JPG


Същите серва за елевоните на крилата:
PICT9345.JPG
 

neon

Редовен Потребител
Благодаря за съветите! След няколко дни почвам да сглобявам МИГ-а
 

Gogo

Редовен Потребител
Като направих сечение на множествата на моите предпочитания и вашите съвети реших моя първи самолет да е E-flite Apprentice S 15e.

Сдобих се с въпросния E-flite Apprentice S 15e. :) Сглобих го, разработих батерията и в момента го тествам в стая: двигател, елерони и т.н. Въпросът ми е как мога да установя в стайна обстановка дали работи коректно SAFE системата - дали се превключват режимите и дали сработва Panic mode?
 

vesibo

Редовен Потребител
Сдобих се с въпросния E-flite Apprentice S 15e. :) Сглобих го, разработих батерията и в момента го тествам в стая: двигател, елерони и т.н. Въпросът ми е как мога да установя в стайна обстановка дали работи коректно SAFE системата - дали се превключват режимите и дали сработва Panic mode?
В стаята няма как да стане, а и не е безопасно.:)
 

Pitihan

Новодошъл
Здравейте,
от много време се замислям за хубава зареждачка, защото сегашната ми е фантомската. Искам новата ми да зарежда няколко батерий паралелно. Насочил съм се към някой от тези два модела: https://www.lindinger.at/en/rcelect...-lipo-1-6s-10a-200w-ladegeraet-mit-loetkolben или http://hobbyrc-bg.com/index.php?mai...id=120&zenid=7c1c1a1d7d317d60fc57a41966c82025 .
Към кой модел да се насоча?
 
Нагоре