Трябва още малко армирано тиксо да залепя отдолу и модела ще придобие почти завършен вид. Противно и на моите очаквания, фурнира(не съм сигурен дали е точен термина) подобрява многократно здравината и незначително утежнява модела. Компенсирам със: 1. не слагам карбонови ленти на елевоните 2. заоблям атакуващите ръбове, като първо ги изрязвам внимателно с много остро макетно ножче първо под 45гр. после получения ръб с 66гр., за да шкуря по-малко. 3. При пробите ми се счупи вертикалната част дето влиза отдолу и стига до мотора и това случайно събитие ме накара да се замисля, че тя е излишна при моето твърдо решение независимо , че утежнява конструкцията, да сложа две карбонови 3мм пръчки които да стърчат отпред(на друго място съм описал как подобно решение спаси МиГа на Никос при зверски краш - на пълна скорост заби самолета в центъра на ореха на нашето място за летене. Самолета достигна до земята и се заби до дънера, като пораженията бяха учудващо малки. 4. Боядисването е изключително пестеливо, като в резултат не страда красивия външен вид.
При това се опитайте да познаете колко тежи модела без батерия, а аз ще напиша в края колко е. До изменения вид на елевоните, не съм специалист по аеродинамика и няма да правя сложни изчисления. Но има маса модели с подобни елевони(ф-22 който имаме от същата серия) и си летят перфектно. Аз поне не виждам забележима разлика в летателните качества на този и на първия ми модел. Даже като при подготовката на този пост измерих модела и видях, че без батерия е 305гр. се замислям дали да не поставя, както на самолета на Никос, две 40см карбонови ленти на двете страни отдолу, което ще го заздрави и отдолу. След първия полет се убедих че всичко е наред и центъра на тежестта и с летателните качества. А и не мисля, че с новия дизайн на елевоните се товарят повече сервата, дали даже натоварването не е и по-малко, кой знае.