Модели с газова турбина?

Xape

Модератор
Модераторски Екип
Lambert_t50.jpg
Турбините стават все по-леки и мощни. За съжаление обаче, не са по-евтини :eek:.
Представям ви най-новата минитурбина в класа 50 нютона - Lambert T50
Следя развитието на този модел от доста време... явно вече е изцяло готова. Към днешна дата, тя превъзхожда около 2 пъти всички други турбини като съотношение тегло/тяга - дава 5кг тяга при 440g тегло!

 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Изглежда уникално , с тоя размер и тяга може да се направи доста малък джет - както този на видеото.
 

Xape

Модератор
Модераторски Екип
Изглежда уникално , с тоя размер и тяга може да се направи доста малък джет - както този на видеото.
Светльо и двамата ги чакаме тия малки турбини... но това според мен не е нашата.

Въз основа на долния пост от края на 2015, се надявам до 1-2 години, чичо Гаспар Еспиел от да пусне Merlin M35.
Към днешна дата неговата фирма прави едни от най-леките и икономични 8кг. турбини - V80BL, каткто и по-големи.
Тази която планира с тяга 3.5кг с всичко интегрирано в нея, ще е трепач, освен това ще е доста по-евтина.
Така че... трябва да си открием отсега сребърен фонд за по една-две такива :).

Jets_munt.jpg
Jets_munt 2.jpg
 
Последна промяна:

Xape

Модератор
Модераторски Екип
Един съвсем нов продукт вече е факт - турбината на Jets Munt M70XBL. Това е турбина, която от типоразмер 75мм, успява да извади 7 кг тяга при собствено тегло 600грама и разход 195g/min! За сравнение, най-добрия аналог в този клас Wren 50i при същото тегло и разход има тяга от 5 кг.
Или иначе казано, тя дава възможност съществено да се подобрят характеристиките на "малки" модели, за които досега просто нямаше толкова подходяща и лека турбина.
За съжаление не се наблюдава намаляване на ценовите нива (1900 евро), но това може да се очаква, при толкова нов продукт без аналог.

m70xbl.jpg
 

Xape

Модератор
Модераторски Екип
Тия от Штил са му изляли бая стимули в банковата сметка.Турбината между другото е хеликоптерна Wren 44.Ах мечтииии.........
Нещо интересно открих покрай моторните триони, което би имало страхотно приложение и при ДВГ моделите.
Оказва се, че от около 10-на години има резачки с електронно управление на карбураторите и запалването. Няма игли няма дявол! Самонастройва си се за оптимална работа, дава статистика, история с грешки и т.н. Най-близко е до моноинжекцията при колите.
Би било супер да се ползват ползват тия благинки и при РЦ моделите!

http://cdn.power.husqvarnagroup.com...als/Manual_Engine_Diagnostic_Tool_English.pdf


 

AlexM

Редовен Потребител
Нещо интересно открих покрай моторните триони, което би имало страхотно приложение и при ДВГ моделите.
Оказва се, че от около 10-на години има резачки с електронно управление на карбураторите и запалването. Няма игли няма дявол! Самонастройва си се за оптимална работа, дава статистика, история с грешки и т.н. Най-близко е до моноинжекцията при колите.
Би било супер да се ползват ползват тия благинки и при РЦ моделите!

http://cdn.power.husqvarnagroup.com...als/Manual_Engine_Diagnostic_Tool_English.pdf


Инжекцион
 

Xape

Модератор
Модераторски Екип
Признавам пропуснал съм го този мотор. Мислех че няма нищо по-различно към момента от електронното запалване.
Чудя се как не си го купил още. :)
 
Последна промяна:

Tassadar

Редовен Потребител
Ще опитам за една биричка, ама IPA. :hehe:

Човекът изброй почти всичко което е нужно за една моно-спринцовка - датчик за позиция на коляновия вал, температура на въздуха, инжектор, ECU. Липсва само MAP или MAF сензор за въздуха (или не го спомена). Аз не знам как може да се направи инженцион без измерване на постъпващия въздух по някакъв начин.
 

Xape

Модератор
Модераторски Екип
Да, коригирам се, това е друга версия на мотора, не съм догледал :).
Черпенето си остава :).
Пепи, със IPA не мога да те впечатля, та по-добре да е уиски.:biri:
 
Нагоре