Надявам се да не стигне 1300 грама без оборудване но натам върви с колесника.Размаха е 102 см, хордата е 18.5 см но като почнах не мислех за елерони а сега ги добаих така, че крилото което беше право 102 на 18.5 сега с двата елерона всеки от които има дължина 28 см и в широкия си край е широк 6 см, а в тесния 4.5 см крилото има малко странна форма.Профила го избирах като за начинаещ отгоре аеродинамичен, а отдолу е право. Кривината е голяма в най-дебелата си част крилото е дебело 4 см но за да се обтичат правилно елероните му измених формата там където са елероните.Разположението на крилото е горно тоест самолета е горноплощник и понеже си бях направил едно малко самолетче от подложка за ламинат то летеше особено устойчиво с отрицателен диедър и аз направих отрицателен и на големия самолет и много се притесних но после прочетох, че за горноплощник е нормално.Утре ще измеря ъгъла.Самолета е дълъг 74 см.Така, че подемна сила се надявам да има.Има мегдан за тежки двигател и акумулатор, сега центъра на тежеста е почти в задния край на крилото тоест за да стане в 25% от хордата може да се накачат доста тежки акумулатор и мотор, даже се чудя дали не е по-добре да сложа двигател с вътрешно горене понеже ако не друго самолета е доста здрав но по ме влече електрпото.Идеята е да не излита и каца много бързо, да се вижда добре и най-вече ако е възможно да лети
Не бих казал, че е тренер нито пилотажен нито нещо друго просто вложих доста труд в него и бих искал да си го карам бавничко и да се науча да го управлявам, впоследствие ако въобще полети може да му сложа камера, идеята е да прави величествни кръгчета и евентуално по-нататък ако не го счупя и някоя елементарна фигурка.
П.С. Така като гледам елероните май са големи, не е проблем да ги намаля. Четох, че ъгъла им нагоре и надолу би трябвало да е 12 градуса, при движение нагоре това май е и максимума понеже са на панти и горната част на елерона опира в крилото, но ако до 12 градуса е нормално то значи няма проблем.