Morpheus
Потребител
Започваме темата с един от четирикоптерите ми. Базиран е на рамката Q450, която е клонинг на DJI F450.
Започваме с компонентите:
1. Рамка - Q450
2. Контролер на полета - КК 2.0 V1
3. Мотори - Turnigy D2836-8 1100 kv
4. ESC - HobbyKing 30 BlueSeries SimonK
5. Акумулатори - Turnigy nano-tech 4500 mAh 3S 25-50C
6. Витла - евтини SF 10x4.5
Да започнем от самото начало. Понеже рамката не е "Integrated PCB" се налага да си направим захранване от батерията към спий контролерите:
получаваме прилично груби и грозни спойки от липсата на голям опит и изолирането им:
Идва ред за друга важна стъпка, префлашването на спийд контролерите със SimonK
... и ъпдейтването на софтуера на КК 2.0 до версия 1.6:
Идва време за сглобяването на рамката:
Да полеем с топъл силиконец:
Захващане на ESC-тата, монтирането на "flight controller-a", посредством няколко слоя двойнолепяща лента, фиксирането на пищялката за по-пото и примерно позициониране на батерията:
...внасяне на малко ред в кабеляците и проверка на теглото преди монтиране на крака, FPV оборудване и люлка за камера:
Едно бързо сравнение на големината спрямо рамка Turnigy H.A.L.:
Ето, че дойде време за тестване на коптера и настройките, на КК 2.0, въведени на прима виста и тестов полет с камера, хваната директно към рамката:
Ето и кратко видео с почти изтощена батерия в последните слънчеви лъчи за дена:
Започваме с компонентите:
1. Рамка - Q450
2. Контролер на полета - КК 2.0 V1
3. Мотори - Turnigy D2836-8 1100 kv
4. ESC - HobbyKing 30 BlueSeries SimonK
5. Акумулатори - Turnigy nano-tech 4500 mAh 3S 25-50C
6. Витла - евтини SF 10x4.5
Да започнем от самото начало. Понеже рамката не е "Integrated PCB" се налага да си направим захранване от батерията към спий контролерите:
получаваме прилично груби и грозни спойки от липсата на голям опит и изолирането им:
Идва ред за друга важна стъпка, префлашването на спийд контролерите със SimonK
... и ъпдейтването на софтуера на КК 2.0 до версия 1.6:
Идва време за сглобяването на рамката:
Да полеем с топъл силиконец:
Захващане на ESC-тата, монтирането на "flight controller-a", посредством няколко слоя двойнолепяща лента, фиксирането на пищялката за по-пото и примерно позициониране на батерията:
...внасяне на малко ред в кабеляците и проверка на теглото преди монтиране на крака, FPV оборудване и люлка за камера:
Едно бързо сравнение на големината спрямо рамка Turnigy H.A.L.:
Ето, че дойде време за тестване на коптера и настройките, на КК 2.0, въведени на прима виста и тестов полет с камера, хваната директно към рамката:
Ето и кратко видео с почти изтощена батерия в последните слънчеви лъчи за дена: