REVOLTAR
Новодошъл
За всички любители на моторните спортове в какъвто и да е мащаб, най-голямо удоволствие и забавление предоставя дрифта. Доста моделисти помнят началото си с 1/10 количка за дрифт с 4х4 задвижване и пластмасови гуми, карайки 6 клеткови НИМХ батерий и апаратури с телескопична антена. Било то HSP Flying Fish 1 или, както в моя случай, Тамия ТТ-01, то определено няма никакво значение. Четковите системи често биват отхвърляни с времето, както и НИМХ батерийте. Ерата на безколекторните мотори настъпи и всички останаха с добри впечатления относно качеството и почти липса на поддръжка. Високите обороти поставят нови възможностти за по-продължителен дрифт с голям радиус, нисък разход на енергия и ниска работна температура, в сравнение с колекторните мотори, които често се нуждаят от почивка. Литиево-полимерните (Ли-По) батерий пък, осигуряват голям ток и капацитет за по-дълго удоволствие от хобито. Времето за зареждане също се скъсява многократно с дигиталните зарядни за Ли-По.
И да не забравяме, че дрифтът не е просто каране, а изкувство. 1/10 машините могат да бъдат оборудвани с джанти, гуми, купе по избор, и то не малък! Осветлението и боята са личен избор на всеки моделист, и резултатът от това е че повечето дрифт модели са уникални по рода си.
Сега малко медия:
Бившата ми Тамия ТТ-01:
Това е от мен засега. Надявам се колегите да продължат темата с компетентни мнения относно CS, One way, RWD Drift и т.н.
Поздрави на всички
И да не забравяме, че дрифтът не е просто каране, а изкувство. 1/10 машините могат да бъдат оборудвани с джанти, гуми, купе по избор, и то не малък! Осветлението и боята са личен избор на всеки моделист, и резултатът от това е че повечето дрифт модели са уникални по рода си.
Сега малко медия:
Бившата ми Тамия ТТ-01:
Това е от мен засега. Надявам се колегите да продължат темата с компетентни мнения относно CS, One way, RWD Drift и т.н.
Поздрави на всички