Здравейте колеги,
Започвам сглобяването на нов MOA състезателен катерач, клас 2.2pro/modified
Модела е RC4WD Bully 2.
След около седмица чакане, КИТ-а пристигна... опакован в 3 кашона
За първи път виждам мостове изработени като швейцарски часовник. Всичко е анодизиран алуминий. И е изпипано до най-малкия детайл.
Шоковете също са изцяло от алуминий. С вътрешни пружини:
Гумите са толкова меки и лепкави, че дори се залепят за себе си. Джантите са от пластмаса, вътрешния beadlock ринг е карбонов, външния също е карбонов. Хекс хъб-а е алуминиев.
Започва няколкочасово сглобяване. Инструкциите са повече от перфектни.
Джантите бяха сглобени.. наложи се да ги разглобя за да сложа гумите.
Шасито също е изцяло от карбон. Линковете са титаниеви.


Сложили са доста богат избор от пружини за амортисьорите. За моя най-голяма изненада вътре имаше масло...



Шасито в сглобен вид:

Това са моторите които ще ползвам (Holmes Hobbies Torque Master Expert 35T). Засега е само един.
Разглобих мостовете и скоростните кутии (в които също имаше някакво масло), гресирах всичко и затегнах с tread lock.
Вече е ролер:
Кастера е абсурдно голям. Принципно трябва да е около 22 градуса. Но в момента е доста повече. Причината е, че клокнах c-хъбовете прекалено много. Идеята е после да вдигна мотора по-високо като наклоня моста. Това би трябвало да намали и кастера.
Мисля да вдигна мотора като сложа по дълги уши на горните линкове. Това ще ги удължи и моста би трябвало да се наклони напред, което ще вдигне мотора и ще намали кастера.
В този ред на мисли, някой знае ли някакви дълги уши/rod ends... линковете са с резба М4?
Шоковете са хубави но не мисля, че са удачни за такъв катерач ... по-скоро за скейлър. Най-вероятно по-нататък ще ги сменя с traxxas big bores.
Гумите, макар и много меки и лепкави нямат никаква въздушна циркулация. И в момента стоят като напомпени .. въздуха няма откъде да издиша. Мисля да им пробия някакви дупки за да излиза въздуха.
Рамената са много къси и поради това завиването ще е тежко. Ще ми трябва някакво доста мощно серво.... нещо около 30кг и нагоре...
Започвам сглобяването на нов MOA състезателен катерач, клас 2.2pro/modified
Модела е RC4WD Bully 2.
След около седмица чакане, КИТ-а пристигна... опакован в 3 кашона








За първи път виждам мостове изработени като швейцарски часовник. Всичко е анодизиран алуминий. И е изпипано до най-малкия детайл.







Шоковете също са изцяло от алуминий. С вътрешни пружини:

Гумите са толкова меки и лепкави, че дори се залепят за себе си. Джантите са от пластмаса, вътрешния beadlock ринг е карбонов, външния също е карбонов. Хекс хъб-а е алуминиев.






Започва няколкочасово сглобяване. Инструкциите са повече от перфектни.

Джантите бяха сглобени.. наложи се да ги разглобя за да сложа гумите.



Шасито също е изцяло от карбон. Линковете са титаниеви.


Сложили са доста богат избор от пружини за амортисьорите. За моя най-голяма изненада вътре имаше масло...




Шасито в сглобен вид:

Това са моторите които ще ползвам (Holmes Hobbies Torque Master Expert 35T). Засега е само един.

Разглобих мостовете и скоростните кутии (в които също имаше някакво масло), гресирах всичко и затегнах с tread lock.



Вече е ролер:






Кастера е абсурдно голям. Принципно трябва да е около 22 градуса. Но в момента е доста повече. Причината е, че клокнах c-хъбовете прекалено много. Идеята е после да вдигна мотора по-високо като наклоня моста. Това би трябвало да намали и кастера.
Мисля да вдигна мотора като сложа по дълги уши на горните линкове. Това ще ги удължи и моста би трябвало да се наклони напред, което ще вдигне мотора и ще намали кастера.
В този ред на мисли, някой знае ли някакви дълги уши/rod ends... линковете са с резба М4?
Шоковете са хубави но не мисля, че са удачни за такъв катерач ... по-скоро за скейлър. Най-вероятно по-нататък ще ги сменя с traxxas big bores.
Гумите, макар и много меки и лепкави нямат никаква въздушна циркулация. И в момента стоят като напомпени .. въздуха няма откъде да издиша. Мисля да им пробия някакви дупки за да излиза въздуха.
Рамената са много къси и поради това завиването ще е тежко. Ще ми трябва някакво доста мощно серво.... нещо около 30кг и нагоре...