И този самолет беше купен вече сглобен от колега моделист, но никога не беше летял.
Цялата информация, подробности и материали можете да намерите в блога ми: ArxangelRC.blogspot.com
Понеже имам горчив опит с една 35мм EDF F-18-ка, бях малко скиптичен как ще лети този модел, но ревютата в сайта на НК бяха доста позитивни. Понеже имах голямо желание да видя дали лети, а не ми се занимаваше много, смених на бързо мотора защото адаптора на стоковия не стягаше импелера добре и нямаше да свърши работа, и сложих приемник. Спиида не съм го сменял, защото нямаше оплаквания от него, но и него ще сменя скоро, както и друг нов мотор.
Като цяло модела изглежда много добре, но понеже е модел разработен от НК, има свойте дизайнерски надостатъци. Мястото на батерията е направено отдолу и е изключително тясно, а в същото време от горната страна на самолета има ужасно много място, до което няма достъп освен ако не се направи отвор във фюзелажа (това ще е следващата стъпка). Предния колесник е малко мек и се сгъна при кацането след първия полет, но като цяло е прилично и добре се справя с неравностите по пистата. Хубавото е, че всяка контролна площ си има собствено серво, лошото е, че сервата са предвидени да се връзват с У-кабел към приемника, което не е проблем за айлероните, но елеватора определено не работи добре в тази конфигурация и ще сменя схемата когато сменям спиида и мотора за следващите полети.
Що се отнася до полета... просто бях МНОГО приятно изненадан - самолета литна направо перфектно, въпреки сериозно кривия елеватор, което пък ме кара да се замислям дали няма да почне да лети на криво ако взема да оправя елеватора!!! Но само времето ще покаже. Самолета имаше нужда само от няколко клика на трима на айлероните, иначе си летя абсолютно прекрасно, да не говорим, че изглежда супер във въздуха. Оказа се, че е и доста добре планира, което определено ме изненада. Факт е, че мотора е доста слаб, и въпреки това самолета летя супер стабилно. Ще има модификации, но всичко с времето си.
Ето малко снимки и видеото:
Това е безумната схема на елеватора, едното серво е с рамото надолу и права тяга, а това серво (лявото) е с рамото нагоре и и с крива тяга. Това сериозно разминава двете контролни площи на елеватора.
Цялата информация, подробности и материали можете да намерите в блога ми: ArxangelRC.blogspot.com
Понеже имам горчив опит с една 35мм EDF F-18-ка, бях малко скиптичен как ще лети този модел, но ревютата в сайта на НК бяха доста позитивни. Понеже имах голямо желание да видя дали лети, а не ми се занимаваше много, смених на бързо мотора защото адаптора на стоковия не стягаше импелера добре и нямаше да свърши работа, и сложих приемник. Спиида не съм го сменял, защото нямаше оплаквания от него, но и него ще сменя скоро, както и друг нов мотор.
Като цяло модела изглежда много добре, но понеже е модел разработен от НК, има свойте дизайнерски надостатъци. Мястото на батерията е направено отдолу и е изключително тясно, а в същото време от горната страна на самолета има ужасно много място, до което няма достъп освен ако не се направи отвор във фюзелажа (това ще е следващата стъпка). Предния колесник е малко мек и се сгъна при кацането след първия полет, но като цяло е прилично и добре се справя с неравностите по пистата. Хубавото е, че всяка контролна площ си има собствено серво, лошото е, че сервата са предвидени да се връзват с У-кабел към приемника, което не е проблем за айлероните, но елеватора определено не работи добре в тази конфигурация и ще сменя схемата когато сменям спиида и мотора за следващите полети.
Що се отнася до полета... просто бях МНОГО приятно изненадан - самолета литна направо перфектно, въпреки сериозно кривия елеватор, което пък ме кара да се замислям дали няма да почне да лети на криво ако взема да оправя елеватора!!! Но само времето ще покаже. Самолета имаше нужда само от няколко клика на трима на айлероните, иначе си летя абсолютно прекрасно, да не говорим, че изглежда супер във въздуха. Оказа се, че е и доста добре планира, което определено ме изненада. Факт е, че мотора е доста слаб, и въпреки това самолета летя супер стабилно. Ще има модификации, но всичко с времето си.
Ето малко снимки и видеото:
Това е безумната схема на елеватора, едното серво е с рамото надолу и права тяга, а това серво (лявото) е с рамото нагоре и и с крива тяга. Това сериозно разминава двете контролни площи на елеватора.