Tassadar
Редовен Потребител
Един много сполучлив модел на акробата Slick 360 с размах 1300мм/51". Олекотена, но здрава балсова конструкция, качествено покрита с фолио Oracover.
Specs:
Wingspan:1300mm
Length:1250mm
Wing Area:34.2dm2
Dry Weight:890g (inc all hardware) - реално измерени 910г
Flying Weight:1300g~1500g (Approx) - за тяга 2:1 около 1600г
Това е един от редките случай на добре изпълнен във всяко отношение модел от HobbyKing. След обстойна проверка не намерих никакви забележки с изключение на няколко бръчки по фолиото, но това е абсолютно нормално. Теглото на кита отговаря на обявеното - 910г от обявени 890г. Всичко от кита влиза в употреба с изключение на щангите за сервата които са просто 1.2мм стоманена тел със Z-bend.
Има достатъчно място за поместване на оборудването.
Въпреки, че изглежда крехка конструкцията издържа и най-претоварващите 3Д маневри.
Финиша наистина отговаря на името на модела Slick (гладък, провликателен).
Не знам дали е нужно, но укрепих моторамата с малко карбон. Въпреки, че никой не се е оплакал досега да е чупил моторама в полет за този модел.
Леглата за сервата на модела са 12мм х 23мм. Използването на по-големи и тежки серва на опашката правят центровката проблемна. Голяма част от теглото трябва да се изнесе в носа.
За пълно отклонение на контролните повърхности трябва да се използва дълго рамо за сервата (25-30мм). Горещо препоръчително е да се използват шарнири в случаите когато равнината на движение на серво рамото и рогчето на кормилото са перпендикулярни. Избягва се претоварване на сервото при неминуемото огъване на щангата.
Оборудване:
Мотор: NTM PropDrive 4238 750kv
Витло: 14х7
Контролер: Turnigy AE-65A
Машинки: 2х Hitec HS-82MG за опашка, Turnigy TGY-306G Digital за елерони
Батерия: Zippy Compact 4S 2700mAh 35C
!Внимание!
С този мотор, контролер, батерия за момента не мога да получа необходимата мощност от около 800Вт, въпреки, че ТТ данните и публикациите на потребители които ги постигат. Работя по отстраняване на проблема.
Готов за първия си полет, тръпнещ в очакване на полосата на летище Кондофрей:
Едно видео от изпробването на модела от Веско:
Последна промяна: