Добър въпрос!
Аз накупих разни лепила за проби именно за EPP, пък и да пробвам колко от тях са пригодими и за EPS, също и депрон.
HK имат лепило специално за EPP -
ето това:
Това от безцветните варианти ми е фаворита за лепене на MX2-ката.
Интересно е, че миризмата му е като на лепкостира, но е гъвкаво, а лепкостира става кораво.
Понеже при ремонта трябваше да лепя външния EPP слой към вътрешния пълнеж на крилото, който пък е стиропорен (EPS), избора беше между прозрачно "хелметексово" лепило - зелена тубичка на JIP, Evotite CA460, лепкостир и CA на Loctite. Какви са особеностите?
Прозрачния Jip е добър и адски евтин вариант, но само за EPP! Той разтопява EPS и депрона - а MX2-ката е фрашкана с такива пълнежи.
Същото важи за CA на Loctite. Той също топи пълнежите.
Evotite CA460, става за лепене на пантите и самия EPP, но е много БАВЕН! То и това му е идеята, да не е агресивен CA. Може да се ползва активатор.
Интересното при него е че след 24 часа в един участък само от EPS, все още беше течно и не беше залепено! Но пък депрона се залепя чисто и без топене.
Любимия ми "меден" полиуретан съм ползвал само за рогчетата и крайчетата на сервомашинките. Гнездата за сервата са по-големи от HXT900 (ако ползваш такива) и дори предварителните отвори в дървените рамки са малко пораздалечени. Затова - полиуретан на местата където стъпат машинките и става ок!
Лепкостира така и не влезе в действие - шевовете с него стават много корави. Това е предимство, но в други случаи...
Та ако нямаш тези HK лепила, може да минеш с CA Loctite за лепене на крилото към тялото, за пантите на елероните му, за елеватора и пантите му към тялото (внимавай в реда на поставяне - има особеност!), за пантите на ръдъра. Предната част на вертикалното кормило е сандвич с депрон - CA слагай само от външната страна - не го накисвай челно.
Рогчетата с CA Loctite не е желателно .. хм ще стане, ама невидимо за окото вътрешно ще има стопена сърцевина. Най-добре полиуретан.
