Дам, не мина много време между 35мм F-16 и този модел, но тук не е по моя вина - станах жертва на ситуацията!!! Просто изпадна модела много изгоден, от колега моделист, само сглобен без да е летял никога и нямаше как да не го взема.
Всички детайли, подробности и материали за SkyAngel F-16 50mm EDF Jet можете да намерите в блога ми: ArxangelRC.blogspot.com
Като взех модела, нямаше следи от щети, а при положение, че не е летял това означаваше, че и е пристигнал в добро състояние. Бяха залепени всички ракети по крилата, но аз свалих повечето, оставих само тези, които бяха на крайщата, защото определено изглежда много по-добре така. Това, което ми направи лошо впечатление е, че боята е много кекава и само леко да натиснеш модела и почва да се купа и бели, и голяма част ми остана по пръстите, само докато съм държал модела. НО, когато отиде модела дори на 10 метра нищо няма да се вижда, така че това не ме притеснява толкова.
По стара традиция веднага смених стоковия спиид с 30А dlux, за да мога да летя модела спокойно на 4 клетки. За съжаление се оказа, че 4 клетковата батерия не пасва в самолета, защото мястото отределно за нея е прекалено плитко. Ще трябва да поръчам още една 4S 45C 850mAh и да я разделя на 2х 2 клетки, за да стане дълга но плоска и да се събере в самолета. С малко занимавка успях да събера вътре 3S 45C 1000mAh батерия, като трябваше да издълбая малко каналчета в капачето, за да минат кабелите.
Почти бях готов, когато се оказа, че в завода за удавили стоперите на тягите с лепило, и сервата не могат да ги помръднат. Последва процедура по развиване на всички стопери, магане на лепилото и преместване на друга дупка, с цел да не са на най-външната, където е най-тънка стената на контролното рамо. Това, което ме очуди, след като приключих с всички доработки, беше че модела стана 330 грама полетно тегло, което е само с 5 грама повече от теглото по спецификация!!! Такова нещо ми се беше случвало само при Gripen-а, и е добре да се знае, че има повече от 1 самолет, на който полетното тегло по спецификация е правилно. Интересното тука е, че съм с по-тежка от препоръчаната батерия и все пак само с 5 грама по-тежко от спецификацията.
Но стига приказки, ето някои снимки и видеото от първия полет:
Всички детайли, подробности и материали за SkyAngel F-16 50mm EDF Jet можете да намерите в блога ми: ArxangelRC.blogspot.com
Като взех модела, нямаше следи от щети, а при положение, че не е летял това означаваше, че и е пристигнал в добро състояние. Бяха залепени всички ракети по крилата, но аз свалих повечето, оставих само тези, които бяха на крайщата, защото определено изглежда много по-добре така. Това, което ми направи лошо впечатление е, че боята е много кекава и само леко да натиснеш модела и почва да се купа и бели, и голяма част ми остана по пръстите, само докато съм държал модела. НО, когато отиде модела дори на 10 метра нищо няма да се вижда, така че това не ме притеснява толкова.
По стара традиция веднага смених стоковия спиид с 30А dlux, за да мога да летя модела спокойно на 4 клетки. За съжаление се оказа, че 4 клетковата батерия не пасва в самолета, защото мястото отределно за нея е прекалено плитко. Ще трябва да поръчам още една 4S 45C 850mAh и да я разделя на 2х 2 клетки, за да стане дълга но плоска и да се събере в самолета. С малко занимавка успях да събера вътре 3S 45C 1000mAh батерия, като трябваше да издълбая малко каналчета в капачето, за да минат кабелите.
Почти бях готов, когато се оказа, че в завода за удавили стоперите на тягите с лепило, и сервата не могат да ги помръднат. Последва процедура по развиване на всички стопери, магане на лепилото и преместване на друга дупка, с цел да не са на най-външната, където е най-тънка стената на контролното рамо. Това, което ме очуди, след като приключих с всички доработки, беше че модела стана 330 грама полетно тегло, което е само с 5 грама повече от теглото по спецификация!!! Такова нещо ми се беше случвало само при Gripen-а, и е добре да се знае, че има повече от 1 самолет, на който полетното тегло по спецификация е правилно. Интересното тука е, че съм с по-тежка от препоръчаната батерия и все пак само с 5 грама по-тежко от спецификацията.
Но стига приказки, ето някои снимки и видеото от първия полет: