Spirit_
Редовен Потребител
Здравейте, време е да покажа и новата наземна единица.
Тук може да се намери информация относно кит-а:
http://www.vaterrarc.com/Products/Default.aspx?ProdID=VTR03023
http://www.horizonhobby.com/product...hevrolet-k-5-blazer-ascender-4wd-kit-vtr03023
Благодарение на Twin Hammers-a, очакванията за Ascender-a бяха доста високи. След дълго проучване в чуждите форуми се оказа, че кит-а е направен доста добре и базата е сполучлива.
Кит-а беше поръчан от MyHobby.bg и разбира се пристигна доста бързо.
Така се започна:
Всичко в кит-а е направено да бъде максимално лесно, Очакваното време за завършване на кита е 5-7 часа (според Ватера), но на мен реално ми отне около 10-на часа.
Електрониката в моя случай е четков мотор + водоустойчив контролер и 30 кг. серво. РТР варианта е с 35Т мотор, но днес след теста се видя, че и 20Т мотор върши доста добра работа. Нещото което липсва в сегашната конфигурация е Drag Brake, но това се решава много лесно.... С нов контролер
Така изглежда разпределението на стъпките:
Първата стъпка е скоростната кутия:
След това идва ред на мостовете. Тук трябва да добавя, че всички пинове трябва да бъдат синхронизирани, в противен случай се получава нещо като резонанс и започва да тресе. Синхронизирани ще рече, че например пиновете на предния мост трябва да бъдат успоредно разположени, а не на 90 градуса лявата спрямо дясната страна. Мога да го начертая, за да стане по-ясно.
Идва ред и на шасито. Тук интересните моменти са няколко:
1. Плаващ батери трей
2. Регулируемо междуосие (278mm, 290mm, 302mm и 314mm)
Тук важен момент е да изберете правилното междуосие спрямо купето което ще се ползва. Аз ползвам фабричното купе което е 314mm.
След това са дойде ред на амортисьорите.
Тук няма нищо специално, с изключение на това, че са с 2 пружини с различна твърдост...
Тук идва объркващата част... Линковете. Според избраното междуосие, трябва да се изберат правилната по дължина линкове.
Вече започна да придобива вид на почти готов модел.
Тук може да се намери информация относно кит-а:
http://www.vaterrarc.com/Products/Default.aspx?ProdID=VTR03023
http://www.horizonhobby.com/product...hevrolet-k-5-blazer-ascender-4wd-kit-vtr03023
Благодарение на Twin Hammers-a, очакванията за Ascender-a бяха доста високи. След дълго проучване в чуждите форуми се оказа, че кит-а е направен доста добре и базата е сполучлива.
Кит-а беше поръчан от MyHobby.bg и разбира се пристигна доста бързо.
Така се започна:
Всичко в кит-а е направено да бъде максимално лесно, Очакваното време за завършване на кита е 5-7 часа (според Ватера), но на мен реално ми отне около 10-на часа.
Електрониката в моя случай е четков мотор + водоустойчив контролер и 30 кг. серво. РТР варианта е с 35Т мотор, но днес след теста се видя, че и 20Т мотор върши доста добра работа. Нещото което липсва в сегашната конфигурация е Drag Brake, но това се решава много лесно.... С нов контролер
Така изглежда разпределението на стъпките:
Първата стъпка е скоростната кутия:
След това идва ред на мостовете. Тук трябва да добавя, че всички пинове трябва да бъдат синхронизирани, в противен случай се получава нещо като резонанс и започва да тресе. Синхронизирани ще рече, че например пиновете на предния мост трябва да бъдат успоредно разположени, а не на 90 градуса лявата спрямо дясната страна. Мога да го начертая, за да стане по-ясно.
Идва ред и на шасито. Тук интересните моменти са няколко:
1. Плаващ батери трей
2. Регулируемо междуосие (278mm, 290mm, 302mm и 314mm)
Тук важен момент е да изберете правилното междуосие спрямо купето което ще се ползва. Аз ползвам фабричното купе което е 314mm.
След това са дойде ред на амортисьорите.
Тук няма нищо специално, с изключение на това, че са с 2 пружини с различна твърдост...
Тук идва объркващата част... Линковете. Според избраното междуосие, трябва да се изберат правилната по дължина линкове.
Вече започна да придобива вид на почти готов модел.
Последна промяна: