След множество консултации с фирма "Добри -Еър Груп" , и леко изнервена обстановка в къщи ,сътворих ето това .....
Депрон или селитрон?
Цецо чуден е станал.Споко този ще ти пасне идеално.Утре ако дойдеш ще го литнем и настроим.След множество консултации с фирма "Добри -Еър Груп" , и леко изнервена обстановка в къщи ,сътворих ето това ..... Кантара отсече 586 гр. което май е добре за еднометров самолет .
Кабинката е толкова куца ,за да не хваща уроки самолета .Полетното време дано не е колкото на Яка- 3.5 мин. Ще видя кога ще го тествам. Или по точно ,Веско кога ще го тества
View attachment 4091 View attachment 4092 View attachment 4093 View attachment 4094
И как беше новата придобивка?И ние събиаме багажерията и тръваме, да тестваме новата придобивка
ПерфектноИ как беше новата придобивка?
О да верно, Днес ти бяхме заместници.Като изключим факта че не ни оставиха да летим... Беше добре
Ха-ха-ха тежка е короната на славата.Като изключим факта че не ни оставиха да летим... Беше добре
...... благодарско на Чаво днес за настройката и изобщо всичко което направи, за да запали ОСД-то! Братята китайци с малките си пръстчета, не бяха сложили и пипнали нищичко по него!!! .... правихме само и единствено ОСД-то, телеметрията си я бях оправил и подготвил в нас и си работеше перфектно!О да верно, Днес ти бяхме заместници.
аз правех на Жоро, телеметрия и осд през половината време, а Дилян се занимаваше с Настройки на НАЗЕ (НЕ нашата назА), а назЕта. Еднва батерия и половина съм летял.
Мисля, че не се намалява тягата
Мястото на батериите ме впечатлиДОБРИ ЕЪР ГРУП 156мм размах 1560грама полетно тегло.Е това е съвпадение.Тази събота неделя неможах да го литна но живи и здрави другата ще се пробвам.[emoji574]