Здравейте
JetMan,
Благодарско за подробната информация.За някой неща съм в час но за някой пак ще имам въпроси
)
Това е изключително красив самолет и много ме кефи .От близо година се занимавам с този въпрос.
Изключително богати на тези въпроси са руските сайтове от където човек може всичко да получи
)
Двигателите за Су-то са
Turnigy D2826-6 а контролерите /ESC/
Hobbyking SBEC 50A и съм ги купувал заедно от
HobbyKing но това не е гаранция за тяхната едентичност.За моторите нямам забележки но контролерите
си тръгваха когато си искат и както си искат. Исках да взема 40А от синята серия които бях купил за предишния
самолет /и нямаше проблеми/ но в момента нямаше и затова отидох на тези 50А. Същият случай имах и с 20А-овите ESC-та
когато правих коптера,но всичко заспа след като ги препрограмирах със софтуера на Simon Kirby.
Затова свалих за всеки случай /ако е необходимо да го върна/оригиналния софт /FLASH и EEPROM/ от тях и ги препрограмирах
със същият софт. Въпреки,че той се препоръчва само за коптери не виждам лошо да работи и на ACRO модели.Но как ще бъдедещето ще покаже
)
Моторите сега работя тихо и спокойно като реагират своевременно на стика.Контролерите работят заедно и са вързани чрез
Y-кабел.В зависимост от контролерите не е необходимо винаги да се изважда плюсовия кабел от BEC-а.Това важи повечето за
контролери със SBEC при който BEC-a e изпълнен с импулсно захранване /S-switch/.Докато при UBEC имаме линейно захранване /U/.
При тях така или иначе вътре в ESC-а чиповете /обикновено 78L или M05 или някакви си други там/ са повече от един и са запаралелени
предварително. Но все пак технически грамотно и не е излишно да се сложат на изхода по един шотки диод /те имат малко падение на напрежението/
така,че ако случайно се прецака единия другия да продължи да работи.
Тук имам въпрос - какво значи
"Двата контролера трябва да се калибрират към апаратурата за Throtle Range" и как се прави това за
мойте контролери - HobbyKing 50A SBEC.Между другото искам да спомена,че тези контролери са напълно индентични /1:1/с 60А- вите на синята серия
но са положени в зелен термошлаух.
И какво значи и как
" Двата мотора трябва да се настроят с Микс в радиото - за да работят заедно , при този микс с DX6i ................."
Не е ли достатъчно,че сигналните кабели на двата мотора са заедно и работят на един канал -
Throtle за по-сигурно.
Модела с цялото оборудване и Lipo-то /2200 mAh.3 ceil,30C/ ще дойде може би към 1000 гр.но това не ме притеснява.Моторите са по 350вата,35 амп. и
при Bench Test-овете в Интернет стигат до 1.2 кгр.trust .Закрепването им е изцяло по технологията на Стийв и е много добре и функционално замислено и е
монтирано в гондолите и при кацане перка може да се счупи но да се повреди сериозно двигател е по-малко вероятно.
Благодаря за съветите и за линка към RCpower.Но аз не си падам много фен по покупките на готови неща.Предпочитам сам да си направя моделите и ако
е възможно да се вложи малко творчество и това ми доставя удоволствие от хобито.
Су-то е почти готово и разбира се ще направя снимки но по-важното е да седна малко пред симулатора, че опит в летенето с такъв модел нямам
),но
за облитане предполагам няма да има проблем да се намери човек
)
Ще бъда Благодарен ако ми отговорите на въпросите.
Поздрави Георги