Моделистите от Земен

arsovhome

Редовен Потребител
Видеоотчет за полетен ден 03.07.2015г.. След като не можах да полетя с новия "стар" мотор на тренера ми АРС1 след краша, който се оказа в резултат на изронен зъб на сервото на елероните, пробвах "ветерана" МиГ-29 с новата конструкция и новите панти. Сега вече всичко е наред по него и смятам дълго време още да не го "пенсионирам". Има малко по-малка мощност, защото като се опитвахме с Никос да вържем две търниджита като тренер-ученик перката се изпили с 1-2мм опитвайки се да среже бутилката ни с вода в тревата.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Видеоотчет за полетен ден 05.07.2015г.. Продължавам с опитите да балансирам моя МиГ-29 след усилването на пантите с тънка балса. Оказа се, самолета практически не тежи повече отзад и батерията трябва да си стои на същото място както преди.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Видеоотчет за полетен ден 05.07.2015г.. МиГ-29 се оправи, сега пък проблем с Ф-22. Въпреки регулировките на елевоните, упорито продължава да "тегли" наляво.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Видеоотчет за полетен ден 05.07.2015г.. Изглежда, че пантите от тиксо са причината за "левия уклон" на Ф-22.
 
Последна промяна:

arsovhome

Редовен Потребител
Видеоотчет за полетен ден 09.07.2015г.. Първи неуспешни опити за полет с новия SU-37 BOXERMAD84 TWIN в цветовете на българското знаме. Но благодарение на тях без никакви поражения, установих и поправих многото грешки при изработването му. Първо оправих центъра на тежеста, след това три серва, които се отлепиха, след това ръдъра и някои по-дребни неща. Наложи се и да сложа 20гр. тежест най-отпред. В момента обработвам видеото от първия успешен полет, имам запис и от втория успешен полет.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Видеоотчет за полетен ден 09.07.2015г.. Първи успешен полет с новия SU-37 BOXERMAD84 TWIN в цветовете на българското знаме. Поради никаквия ми опит в летенето с подобни самолети много трудно излитане. Но като набере скорост лети прекрасно. Изключително повратлив, но ми трябват малко експоненти. Поради вятъра кацането беше малко трудно, може би затова се счупи едната щипка на елевона.
 
Последна промяна:

arsovhome

Редовен Потребител
Видеоотчет за полетен ден 09.07.2015г.. Ето и втория поле, вече всичко е наред, само дето нямях време да му сложа малко експоненти, да ми е по-лесно да го управлявам докато му свикна.
 
Последна промяна:

arsovhome

Редовен Потребител
Видеоотчет за полетен ден 25.07.2015г.. Първи полет на моя МиГ-29 след изчистването на всички проблеми. Вече си лети нормално, и кацането не създава проблеми.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Видеоотчет за полетен ден 25.07.2015г.. Първи полет и на Ф-22 след смяна на пантите. Вече го няма левия уклон. Лети перфектно във всички режими и каца леко и лесно.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Видеоотчет за полетен ден 25.07.2015г.. Първи полет и на моя тренер АРС1 след смяна на сервото на елероните причинило последния краш. Но пък сега отново се появи стария проблем с вибрациите на елеватора. Има необходимост от пълната замяна на хартиените панти с панти от рентгенова снимка. За следващия път трябва да е готов напълно, а иначе лети прекрасно също.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Видеоотчет за полетен ден 25.07.2015г.. Втори полет на моя тренер АРС1. Да, всичко с изключение на трептенето на елеватора е добре. Следващия път се надявам да лети още по-добре.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Видеоотчет за полетен ден 25.07.2015г.. Втори полет и на Ф-22 за десерт. Лети супер, а може би и по-добре от МиГ-29. Кацането е супер лесно при всякакви условия.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Видеоотчет за полетен ден 25.07.2015г.. Първи полет на моя тренер АРС1 изглед от борда.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Видеоотчет за полетен ден 25.07.2015г.. Втори полет на моя тренер АРС1 изглед от борда.
 

Tassadar

Редовен Потребител
Вальо, тягите на елероните не ми харесват. Да не би да са същите на елеватора и затова да изпада във флатер?
 

arsovhome

Редовен Потребител
Вальо, тягите на елероните не ми харесват. Да не би да са същите на елеватора и затова да изпада във флатер?
Да, определено тягите и на мен не ми харесват, но някак не съм се замислял да ги сменя. Това ми е първият правен самолет, но от друг, не от мен. И понеже покупката бе и с благотворителна цел, има компромис между цена и качество. От друга страна този самолет е претърпявал(характерно за мен) зверски крашове. Например сещам се в двора на училището(където работя вече 33 години), където направих първия си успешен полет именно с този самолет, веднъж го забих с максимална скорост вертикално от 10м. поради дочупено рогче именно на елерон след първото ми изпълнение "кацнал на едно дърво" на друго място. Но флатера доказано се дължи на пантите от тиксо. Скоро ги усилих с много здраво тиксо и флатера изчезна, но сигурно при последния краш, поради изронен зъб на сервото на елеватора, са се разлепили отново. Затова смятам да ги подсиля с панти от рентгенова снимка и ще видим резултата.
 
Нагоре