Относно батериите - доколкото знам, колкото по-голям discharge, толкова по-добре, но осезаем ефект има ли, като се има предвид разликата от 20 долара?
По големият дисчардж означава че на теория - батерията трябва да може да отдаде по голям ток - давам пример:
пример 1: 2200 mAh милиампера батерия с 25C , тегло около 160 грама - трябва да отдаде 2.2А * 25 = 55A
друг вариант:
пример 2: 2200 mAh милиампера батерия с 45C , тегло около 200 - трябва да отдаде 2.2А * 45 = 99А
Сега вече виждаш каква е разликата между една и съща батерия с различен C рейтинг. Имай предвид обаче че по голямото C не винаги е истинско - тоест това че пише на етикетчето 65C не означава че наистина батерията е такава - особенно пък от ХобиКинг
. Тук вече марковите батерии като : Thunder Power , Gens Ace, Hyperion и т.н. си струват парите.
Идеята на голямото C е да получиш повече ток при по малко тегло. Ако се върна на горния пример - ако коптерма ми харчи 80 Ампера ток в пиков момент - бих могъл да го захраня с горната батерия от втория пример.
пример 3: 4000 mAh с рейтинг 25С - може да отдаде 4А * 25 = 100А, тегло около 380 грама
Правилно оразмяряване на батерията е да използваш по голям капацитет с правилното C - освен ако не си много наясно какво искаш. Обратната комбинация - по малък капацитет с по голямо С се използва там където има нужда от голям пиков ток за кратко време - пример за това са EDF джетовете и вероятно Акробатичните коптери.
В случая за снимки и мисии - правилно е да избереш батерия с по голям капацитет и дисчардж рейтинг между 25C и 45C.