Eachine Racer 250

  • Автор на темата Автор на темата Svilen
  • Начална Дата Начална Дата
Да,без перки го пробвах.
Сега ги сложих.По-добре са нещата.Струва ми се,че оборотите пак самопроизволно започват да се вдигат,но явно не до максимума си.Коптера е на границата да се надигне от земята ....и до там.Чак след като подам допълнително газ,се отлепя напълно от земята.
 
Airmode има смисъл да пуснеш като почнеш да правиш маневри на 0 газ. Преди това само ще ти вкарва филми :)
Подобни тестове се правят във въздуха. Иначе малко все едно да питам защо рибата плува странно на сушата :) И почват дилеми защо един от моторите се върти по-странно, защо дават сами газ и т.н. :) - ами защото PID контролерът работи. Ако беше обратното, тогава е по-притеснително.
 
Абсолютен провал:sos::crazy::shock:
Днес се наканих да полетя,но се оказа,че или аз съм отчайващо неспособен да управлявам,или пак има нещо сбъркано с коптера.JJRC H36 се управлява сто пъти по- лесно от това чудо :)
Пробвах режими Baro,Horizon и Headfree.Още с излитането си,хуква на някъде.Като се опитам да коригирам с roll посоката му,коптера не тръгва в ляво или в дясно,ами директно се забива в земята:mad:.В крайна сметка счупих единия му комплект витла и за капак-забих единия му лъч в пряспа .И моторът му съответно се напълни със сняг.
 
За начало най-щадящ режим е Angle.
За да избегнеш излишни ядове, остави BARO и HEADFREE засега спрени.
 
Последна промяна:
С влагата в мотора и в спийд контролера какво да какво да правя? Гледах разни клипове,че пускат безчеткови мотори във вода и работят без проблем.Или е по- добре да изчакам няколко дена да изсъхнат преди да пусна коптера?
Иначе от клипчето се вижда как коптера още с излитането тръгва на ляво.Имаше слаб ветрец,не вярвам той да е причината.Жироскопа уж го калибрирах....:sad:
 
Правилно ли е настроена подредбата на каналите на приемника?
Ето тази страница:

04_receiver.jpg
 
Правилно са настроени-AETR е при мен.
Сега като се замисля,коптера много силно реагира на командите,може би ако реагира по- флегматично,ще успея да го управлявам.Явно трябва да си поиграя с настройките на Тараниса.
 
За начало най-щадящ режим е Angle.
За да избегнеш излишни ядове, остави BARO и HEADFREE засега спрени.
Това, което е написал Тошко - задължително.
Експоненти вкарай от приложението(на горната снимка, в десния край)
 
Черният тънък отива към маса директно на флайт контролера - дълга дискусия е точно защо, но е важно :)
Явно съм чел между редовете,защото този пост съм го пропуснал.......и в крайна сметка ампутирах черното кабелче.:boi:
Появи се още един странен дефект,не знам дали има общо с гореспоменатото.
Когато включа батерията към коптера,двигателите изтананикват една мелодийка.След което мога да ги пусна с предавателя.
След неуспешния ми опит за летене забелязох/а то меже да е било и преди това/,че след като включа батерията ,двигателите започват да изпълняват мелодията,но само началото и.Следва пауза 12-15 секунди и чак след това я довършват.По време на паузата е невъзможно да пусна двигателите.
 
Една е, само че като заработят моторите става непослушна и не стои на 0V :). Затова тези, които искат коптерите им да работят по-добре (понякога да работят изобщо :D)... я връзват :)

 
И как трябва да процедирам конкретно в моя случай? Това е полетния контролер-къде да запоя тънките кабелчета/черните/ от спийд контролерите?
e850bc46-b171-9495-e5a2-8e94ea448c81.jpg

5616d337-920e-87b2-eab0-8314513d0045.jpg
 
Обикновено има отделни пинове/площадки за това, но тук можеш да използваш където пише GND или минус (-).
 
Оправих кабелите на спийд контролерите,сложих режим Angle и реших да тествам какво се е получило.Ами лети си дрона,но все повече се убеждавам,че проблемът с лошото управление не е в дрона,а на друго място :hehe::hehe::hehe:.Доста ще трябва да потренирам.
За сега успях да го подкарам,колкото да му направя една фотосесия :)



mzTe4D7.jpg


PGgAzZn.jpg



INIPG2l.jpg


b0pdD1q.jpg


PvrGAPD.jpg
 
Последна промяна:
Стана ми интересно,това,което е показано на видеото наистина ли е необходимо или е презастраховане .
 
Back
Нагоре