Mig-29M dual 50mm

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Теглото е много добре - тея мотори дигат около 1кг - така че си в границата напълно :)
 

Altair

Редовен Потребител
И ето го в почти целият му блясък :)

2015-03-22 16.57.20.jpg 2015-03-22 16.57.47.jpg 2015-03-22 16.58.25.jpg

Надявам се да доживее достатъчно, че да го видим в целият му блясък - т.е. боядисан.
Обаче имам един проблем - батериите които имам са доста големи - 2200mA на 65c на 4 клетки и трудно влизат. Не знам дали ще може да се затвори капака/кабината. Може би ще трябва да пробвам батерия с по-малко С, но не знам колко ще загуби от полетното време. Приемам с благодарност всякакви съвети и предложения.
 

vesibo

Редовен Потребител
Супер е.:win: Днес литнахме един подобен Миг 29 с две турбини и на другия Симо миража.И двата хвръкнаха чудесно.;) Сега чакаме и твоя да пори небесната шир.:)
 

vesibo

Редовен Потребител
Дай някакви параметри за батериите, които имаш.Размери и тегло.
 

Altair

Редовен Потребител
Едната батерия е Turnigy nano-tech A-SPEC G2 2200mah 3S 65~130C Lipo Pack със следните характеристики:
Specs:
Capacity: 2200mAh
Voltage: 3S1P / 3 Cell / 11.1V
Discharge: 65C Constant / 130C Burst
Weight: 192g (including wire, plug & case)
Dimensions: 103x34x26mm
Balance Plug: JST-XH
Discharge Plug: XT60 Connector

Другата е със същите размери.
 

Altair

Редовен Потребител
Монка вземи си това братко, няма да съжаляваш.Аз моята я тествам отдавна и държи ток на поразия, сега ще си взема и една 2200 от тая марка.
За теб това:rc-plus-2500mah-3s-11-1v-30c-li-po-baterija-rc-s30-2500-3s1p
Тази е на три клетки. Аз искам на четири. Да има повече тяга [emoji1]
 

Altair

Редовен Потребител
Горе си ми постнал 3 клетки за това.
Четири клетки не може да е 192гр. и размери 103х34х26 :confused:

Аааааааа грешката е моя. Извинявам се за което. Това е батерията която имам:

Turnigy nano-tech A-SPEC G2 2200mah 4S 65~130C Lipo Pack
Specs:
Capacity: 2200mAh
Voltage: 4S1P / 4 Cell / 14.8V
Discharge: 65C Constant / 130C Burst
Weight: 249g (including wire, plug & case)
Dimensions: 103x34x33mm
Balance Plug: JST-XH
Discharge Plug: XT60 Connector
 

Tassadar

Редовен Потребител
След впечатленията от първо лице, мога да кажа, че този модел е шедьовър в депроностроенето. Много чиста и мераклийска работа. Браво на Симо! Оборудването се оказа точно за целта. Турбините дават много добра тяга и звук. Полетното време е нормалното за EDF Jet. Може би иска една идея по-задна центровка, но с разкрасяването на модела, мисля ще си дойде на мястото от теглото на боята.

Едно клипче от мен, в което Симо поема управлението на облетяния и настроен модел. Много стабилен полет с "копийно" поведение:



Сега очакваме да го видим в цветовете на "Стрижи"! :win:
 

vesibo

Редовен Потребител
Да наистина моделът е шедьовър.:win: Има някои дребни неща, които аз бих преработил малко , а именно леко орязване на елевоните в задният край за да може ръдърът да има пълен ход.Така ще може да се сложат по-големи отклонения на кормилата и машината ще стане много акробатична.При облитането се оказа както при предишният Миг 29, че хода на елеватора е малък и центровката предна.През цялото време карах с пълна горна команда и това наложи да кацам на скорост, отделно уцелих и една бабуна при приземяването.:)Вторият полет беше вече нормален с необходимите корекции, но се наложи да ограничим ръдара за да не опирира в елевоните.Като цяло обаче моделът лети превъзходно.Браво на майстора.;):):biri:
 
Нагоре