Моделистите от Земен

SMarty

Редовен Потребител
...Пръстенчето на пропсейвъра, което държи перката се беше напукало и при леко размърдване на витлото се скъса.:D ;)
Аз винаги след полети откопчавам пръстените на пропсейвъра. Така не са постоянно под напрежение и не се цепят. После при закопчаването, ако на някой му е дошло времето обикновено се къса. Трябва да се наблюдават за пукнатини. Ако позволява пропсейвъра може и два пръстена да се сложат :)
Нека късмета да е все с вас :biri:
 

arsovhome

Редовен Потребител
Вальо според мен причината да влиза самолета в свредел е в центровката.Виж дали не се променя тя по време на полет и ако нещата са както трябва може да се наложи да изместите ЦТ още малко по-напред.Знам, че батерията я сложихме възможно най-напред, но може да лепнете 5-10гр. тежести за джанти на автомобили в центъра към носа.:)

P.S. Не е загуба на сигнала, защото и в двата случая имаше газ.
Все пак мисля, че причината беше някакво низходящо движение на въздуха, при залеза на слънцето. Като гледам видеото многократно при същите условия самолета си летеше нормално и без моя команда (особено втория път) тръгваше рязко надолу и пак без моя команда на по-ниска височина сам се стабилизираше. Характерно също беше, че при липса на вятър в определен момент при 60-70% газ самолета за секунди рязко намаляваше скоростта от насрещен вятър и след завой в обратна посока след 2-3 секунди излизаше от тази зона. Т.е. само на определени места имаше въздушно течение. През цялото останало време на полета самолета си летеше супер стабилно при по-малки и по-големи скорости и при по-плавните и по-резките завои. Прегледах с Pinnacle studio видеото при 250% увеличение. Особено втория път при плавен полет с лек крен наляво в един момент изведнъж самолета почва движение около центъра си на тежестта на 90гр. в хоризонталната си равнина, т.е. носа надясно задната част надясно като във водовъртеж, след това се преобръща на 360гр по надлъжната си ос(вече обаче оста е перпендикулярна на посоката на движението) и влиза в свердел, като съм абсолютно сигурен, че в този момент, а и след него не съм подавал команди освен пълно отнемане на газта след 2-3 секунди. И самолета сам си излизаше от свердела на по-ниска височина(след може би 5-10м падане) и планираше много добре преди да кацне без абсолютно никакви поръжения.
 
Последна промяна:

arsovhome

Редовен Потребител
Моят първи опит в пилотирането на по-бързи колички. В началото пилот е Никос, после аз поемам управлението. Хареса ми много, моделчето е много бързо, послушно и лесно се управлява. Камъчетата по асфалта в двора на училището(където и работя вече 32 години) спомагат за ефектното движение.
 
Нагоре