vesibo
Редовен Потребител
Здравейте приятели, отварям тази тема, защото вече доста хора се интересуват от различни прости и сложни маньоври извършвани при пилотиране. Не остава време да се обясни всичко на поляната. Идеята ми е с кратки филмчета да Ви запозная с най-важните неща. Спокойно може да разискваме техниките на пилотиране и въпросите които ви интересуват свързани с това. Надявам се да Ви бъде интересно и полезно.
И така първото нещо, с което ще започнем е излитане и кацане, като описваме фигурата осморка. Това ще ни научи да излитаме и кацаме от всички страни без да се местим от нашето положение. С две думи, ще ни е все тая от къде ще правим излитането и кацането. Не трябва да забравяме, че се излита и каца винаги срещу вятърът, но понякога той си сменя посоката и тогава за неподготвените изниква проблем.
В какво се състои самото упражнение - Излита се и се излиза на 45 градуса от оста на пистата, поддържа се известно време този курс, след което се прави завой на 225 за да се получат 270 градуса и се каца на пистата.
Техника на изпълнение - работи се с всички кормила елеватор, елерони, ръдар и газ. Естествено трябва да се избере самолет имащ тези кормила.
Успех !!!
И така първото нещо, с което ще започнем е излитане и кацане, като описваме фигурата осморка. Това ще ни научи да излитаме и кацаме от всички страни без да се местим от нашето положение. С две думи, ще ни е все тая от къде ще правим излитането и кацането. Не трябва да забравяме, че се излита и каца винаги срещу вятърът, но понякога той си сменя посоката и тогава за неподготвените изниква проблем.
В какво се състои самото упражнение - Излита се и се излиза на 45 градуса от оста на пистата, поддържа се известно време този курс, след което се прави завой на 225 за да се получат 270 градуса и се каца на пистата.
Техника на изпълнение - работи се с всички кормила елеватор, елерони, ръдар и газ. Естествено трябва да се избере самолет имащ тези кормила.
Успех !!!

Последна промяна: