Моделарски мотори

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
POSON (ПОСОН) 2,5cc Black head MARINE CL, ABC, Glow, Iliya Tsarski, Pleven, Bulgaria, 1988
Пореден подарък от з.м.с.инж.Илия Царски:
POSON (ПОСОН) 2,5cc Black head MARINE CL, ABC, Iliya Tsarski, Pleven, Bulgaria, 1988.jpg

POSON (ПОСОН) 2,5cc Black head MARINE Tsarski, Pleven, Bulgaria, 1988.jpg
Единична бройка от таблото, не е произвеждан серийно.
Бързали са за изложбата и не са правили карбуратор!
Предполагам, че карбуратора е от MDS-3.5KR2U-S.
Уточнихме, че никога не са произвеждали RC карбуратор.
Благодаря на з.м.с.инж.Илия Царски!
 

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
Вчера приключи втория кръг на Държавно Първенство FSR яз. "Синята Река"
В няколко поста съм публикувал информация за двигателя VAT-3,5 на м.с.инж.Валентин Динков:
https://bit.ly/3PShDQA, https://bit.ly/3qtBdHd и https://bit.ly/3LdDnV1
Ето резултатите от вчера:
FSR V35.jpg
По този начин м.с.инж.Валентин Динков е безапелационен победител в клас VSR-V 3,5cc!
Двигателя може да се види виртуално от този клип и на живо в музея.

Браво Вальо!
 
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
MK-16 1.48cc № 4X1414, Diesel, W.Petuchov, Moskow, Russia, 1956
Пореден подарък от Димитър Енджов:
МК-16 4Х1414.jpg
Нов с оригинална кутия и паспорт.

Благодаря Митко!
 

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
MVVS 2,5 D7-II №1813, Diesel, MVVS, BRNO, Czehoslovakia, 1970
Подарък за музея от Димитър Филев:
MVVS 2,5cc D7 1970.jpg
Информация за двигателя от Model Engine Test - October 2006: http://sceptreflight.com/Model Engine Tests/MVVS TR-S and D7.html

Благодаря на Димитър Филев!
 
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
Двигател MOKI S-12 SPECIAL 2.5cc F2A и експозиция с негови детайли има в музея повече от две години.
Може да се видят в постовете: https://bit.ly/3ymB9gI и https://bit.ly/3CggXhU
Допълването е със чертежи подарени от м.с.Георги Кабаков.
Дигитализирах ги, за да са достъпни на всички заинтересовани.
Прикачвам три чертежа в pdf формат.
Благодаря на м.с.Георги Кабаков!
 

Attachments

  • MOKI S-12 cylinder.pdf
    377.3 KB · Прегледи: 7
  • MOKI S-12.pdf
    1.8 MB · Прегледи: 5
  • MOKI S-12 crankshaft.pdf
    500.9 KB · Прегледи: 4

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
Kyosho V-Motor GX 21 DeAgostini Red Bull Racing FORMEL 1, ABC, Japan, 2014
Kyosho V-Motor GX 21 DeAgostini Red Bull Racing FORMEL 1 Japan 2014.jpg

Kyosho V-Motor GX 21 DeAgostini Red Bull Racing FORMEL 1.jpg
Technical specifications:
Displacement: 3.49 cm³, bore: 16.3mm, stroke: 16.5mmpower: 0.9 kw, range: 2,000-28,000 rpm.

Трудно е да се каже колко български автомоделисти са се докоснали до тази красота.
Вече могат да го направят в музея благодарение на Николай Дончев от гр.Варна.
 
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
DeAgostini Red Bull Racing RB7 Magazine Books 107
DeAgostini Red Bull Racing RB7 Magazine Books 107.jpg

DeAgostini Red Bull Racing RB7 Magazine Books 110
DeAgostini Red Bull Racing RB7 Magazine Books 110.jpg

Още веднъж благодаря на Николай Дончев от гр.Варна!
 

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
OPS 60 SUPER VAE CAR, GLOW, ABC, 5 channel, MOTORI MONZA ITALY, 1984
OPS 60 SUPER VAE CAR 1984.jpg
OPS 60 SUPER VAE CAR,  ABC, 5 channel 1984.jpg
В музея има и авио вариант: https://bit.ly/3Cer3zM
 
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
Picco P3TT .21 Off Road PIC9690 S-3583, Glow, ABC, 3+2 port, Arcore[MB], Italy, 2022
Picco P3TT Off Road .21.jpg
3+2 port hard chromed liner, piston CNC machined from billetр, 14mm balanced shaft with silicone insert.
Knife edged lightweight aerodynamic con-rod, low CG cooling head, 14mm ceramic Swiss-made main bearing.
Japanese blue front bearing, turbo glow plug, die-casted 3-needle slide carburettor.
This new version sports a new aluminium carburettor, with super efficient isolator ring and 7,5mm venturi.
Displacement: 3,49cc, bore: 16,03mm, stroke: 17,30mm, Output: 2,70hp at 34,000rpm.
 
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
За да проверя верно ли написаното в рекламите веднага го разглобих:
Picco P3TT.jpg
Вярно е... изключително прецизна изработка.
Не напразно е шампион на Франция за 2021-а.
 

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
GXR-18 w/recoil starter, Glow, ABC, Kyosho, Japan, 2008
Displacement: 3,02cc, bore: 16,00mm, stroke: 15,00mm, output: 1,5hp at 22,000rpm.
Shaft length: 14mm, pratical rpm:3000-30000, weight: 265 g.
This engine is produced as OEM from ASP for Koyosho!
 

Attachments

  • GXR18 Kyosho.jpg
    GXR18 Kyosho.jpg
    111 KB · Прегледи: 4
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
O.S. MAX 91 SX-Hring C Spec Red Head, O.S.ENGINES MFG.CO.Ltd., Japan, 2001
Displacement 14,95cc, bore 27,7mm, stroke 24,8mm, practical RPM 2000-16000r.p.m.,
power output 3.ps/15000r.p.m., weight 547g.
 

Attachments

  • O.S. MAX 91 SX-Hring C Spec.jpg
    O.S. MAX 91 SX-Hring C Spec.jpg
    138.5 KB · Прегледи: 5
  • O.S. MAX 91 SX-Hring.jpg
    O.S. MAX 91 SX-Hring.jpg
    136.5 KB · Прегледи: 5
Нагоре