Бих посъветвал да си купиш батериите най-накрая, дори да вземеш 2 различни като размер капацитет, че и брой клетки, за да видиш коя е оптимална.
Така си наясно с теглото и пространството с което разполагаш. Практиката показва, че моделите почти винаги излизат по-тежки отколкото ни се иска. Това налага да се избере по-малка (по-лека) батерия, която съответно трябва да е с по-голямо С.
@xpyc - Светльо има предвид че си объркал теорията според която на тежък коптер му трябва батерия с малко С - точно обратното е.
Коптерът може да виси с малък ток обаче това е само в пълно безветрие. Обаче ако има вятър/турбуленция, и при всяка промяна в заданието, автопилота командва 100% към моторите, че даже и повече
. И понеже често пъти моторите са преоразмерени (в което няма нищо лошо) батерията сдава багажа.
Това сме го виждали на практика десетки пъти на поляната. В този смисъл докато теорията, не бъде потвърдена от практиката, по добре се въздържай от съвети. Също така, относно С-то на батериите - не го приемай 1:1 особено за недоказани производители.